Tåkelys Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kjøpte meg et nytt Asus Commando hovedkort, som jeg fikk i dag. Så la jeg merke til at det på det beskyttelsesdekselet over socket står Foxconn. Er ikke Foxconn en annen produsent, eller er det bare jeg som tuller? Ser for meg at noen har byttet dette kortet med et Foxconn kort, og satt på det dekselet, når de sendte det tilbake. Kan jo også bare være at Asus ikke har sin logo på disse dekselene. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Er ikke uvanlig at det er Foxconn som produserer selve socket'en (eller andre komponenter) til hovedkort. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Virker som dine antagelser er rimelige. Ring og forhør deg om det og evt. krev nytt kort, samtidig med returlapp for det kortet du har nå. Endret 24. juli 2007 av tommyms Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Er ikke uvanlig at det er Foxconn som produserer selve socket'en (eller andre komponenter) til hovedkort. 9133622[/snapback] Var nok rett det ja Foxconn er en av verdens største produsent på deler og Asus benytter en del av Foxconn sine deler. Så den er noe ikke brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå