Kristian. Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Jeg ønsker kritikk på: http://bildr.no/image/87820.jpeg Endret 24. juli 2007 av krismoe2 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Lagre bildet til et annet format uten så mye jpeg-artifacts. Prøv å lagre bildet til .png Ellers så det greit ut, men jeg skjønte ikke helt hva windows-logoen gjorde der. Den er copyrighted av Microsoft. Husk det Lenke til kommentar
iernie Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Blah, Microsoft... Hvorfor vil noen i sine fulle fem markedsføre Microsoft på den måten? (Altså i en non-negativ måte). For litt konstruktiv kritikk, da. Fjern Microsoft (for gott?). Og siden blir litt for enkel og "flatt". Hvis du skjønner hva jeg mener. Skaff litt mer dybde i den og litt mer unikhet. For å si det sånn. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Beklager, jeg synes det ble litt kjedelig. Saken ble ikke bedre av at jeg er langt fra en Windows fan-boy, og ikke kan fordra Vista. Men iallefall. Rediger innlegget ditt og skriv adressen på denne måten istedet. Linktekst (f.e.k.s KLIKK HER) [/url.] Edit: Punktumet på slutten av skal ikke være med. Bare for at det ikke skal bli en lenke. Endret 5. august 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dustete tråd, og dustete design. Selv de heelt ferskeste i webdesign klarer å tegne to bokser og lime inn en Vista-logo på en svart bakgrunn. Start på nytt, og bruk mer enn to minutter neste gang. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg ønsker kritikk på: http://bildr.no/image/87820.jpeg 9133446[/snapback] "Kristian's" er ikke korrekt norsk. Jeg senser nåværende "Apple"-design blandet med en lavkvalitets MS-logo. Ikke bare er det moralt feil (hihi), men det er også ulovlig. For øvrig er hva Lokaltog sier helt korrekt. Endret 6. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvorfor windows-logo egentlig? fjern den, og sett inn et annet tøft bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå