Gå til innhold

leveranse problem Dell 1520?


Anbefalte innlegg

Lest mange steder at dell har problem med å levere de nye Inspirion modellane.

Noen som vett om dette stemmer, det stod ein plass om at det var global mangel på glass :S

 

og at de ikke fekk tak i skjermar nok...

min har vert på steg 1 nå siden 11.Juli...

begyne bli litt utålmodig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt alpine white som de sa kunne ta lenger tid å få tak i, men det hadde som sagt ikke noe å si pga at de manglet glass. Jeg ringte de i går og de sa at de fikk inn glass denne uken og at alle som lå i systemet så langt skulle få sin påbegynt asap. Det at de ikke klarer å bestille glass på forhånd er noe merkelig spørr du meg da disse glassene ikke er nye til 1520.

Lenke til kommentar
Lest mange steder at dell har problem  med å levere de nye Inspirion modellane.

Noen som vett om dette stemmer, det stod ein plass om at det var global mangel på glass :S

 

og at de ikke fekk tak i skjermar nok...

min har vert på steg 1 nå siden 11.Juli...

begyne bli litt utålmodig :p

9133404[/snapback]

Jeg bestillte min på samme dato som du: 11 juli. Min leveringsdag er 3 August. Hva med deg? Hvillen farge bestillte du?

Lenke til kommentar
Min leveransedato står og på 3 august.

men har ikke komt forbi steg 1 ennå...

synn det er litt kjipt :(

 

Sunshine yellow her ^^

tøffaste fargen så finns, fant ut eg måtte ha noe sprek farge på an, ikke bare svart, kvit grå osv

9138295[/snapback]

Jeg ser at vi er i samme båt ja.

 

Her er min ordrestatus i dag kl 12:30:

 

1. Bestillingsbehandling OK

2. Produksjon ikke startet Wednesday, July 11, 2007

3. Produksjon NEI

4. Klargjøring før levering NEI

5. Ekspedert NEI

 

Og angående fargevalget så er det en veldig personlig sak. Jeg foretrekker Espresso Brown fargen.

Lenke til kommentar

Er det nå jeg skal være ekkel og si at jeg fikk min i går? :tease:

 

Bestillte min den 29juni. Fikk først en leveringsdato den 25. juli, så kom det en mail som sa at det var utsatt til 9.aug. Men fikk den altså levert den 24.juli, så jeg tror man skal ta den datoen man får oppgitt med en klype salt :)

 

Men uansett så er i allefall jeg kjempe fornøyd med min, selv med Vista som OS..

Endret av kanders1
Lenke til kommentar

Jeg bestilte inspiron 1720 den 4. juli, fikk estimert leveringsdato 6. august. Prata med dem i går og da viste de fortsatt ikke når glassene kom inn. Så satte de såklart ned prisen på laptopen rett etter jeg bestilte, så jeg avbestilte og bestilte på nytt, fekk 0.2ghz kjappere prosessor for et tillegg på 247,- ;) nå er leveringsdatoen 11. september :dribble: herregud for en lang ventetid...blir nesten sur

Lenke til kommentar

min ligge ennå i kjøbenhavn

vert der i 5 dagar nå, og eg begyne bli JÆVLI lei av å venta...

kan det ta SÅ jævli lang tid fra Irland(eller kor faen de blir skrudd sammen) her te ein liten plass på vestlandet i norge?

 

nei det trur eg ikke det ska gjør

Lenke til kommentar
min ligge ennå i kjøbenhavn

vert der i 5 dagar nå, og eg begyne bli JÆVLI lei av å venta...

kan det ta SÅ jævli lang tid fra Irland(eller kor faen de blir skrudd sammen) her te ein liten plass på vestlandet i norge?

 

nei det trur eg ikke det ska gjør

9180385[/snapback]

 

Det er i København pc'ene til Norden blir produsert nå, de fikk en fabrikk der for ikke så lenge siden. Tro meg, jeg er like lei ventinga selv, bestilte en 1720 den 5. Juli og den er fortsatt ikke satt ut i produksjon....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...