suuhoo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei I dag når jeg skulle på divxnorway å laste ned en undertekst fikk jeg ikke logget meg inn. Etter at jeg har skrevet brukernavn og passord får jeg denne beskjeden: "Aktuell medlemsstatus: Utlogget" Er det flere som får samme beskjed?? (prøvde forresten å lage en ny konto, men fikk akkurat samme beskjed da) Lenke til kommentar
tronni87 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei I dag når jeg skulle på divxnorway å laste ned en undertekst fikk jeg ikke logget meg inn. Etter at jeg har skrevet brukernavn og passord får jeg denne beskjeden: "Aktuell medlemsstatus: Utlogget" Er det flere som får samme beskjed?? (prøvde forresten å lage en ny konto, men fikk akkurat samme beskjed da) 9133287[/snapback] Heisann Jeg prøvde nettopp å logge meg inn for å se om det fungerte og det virket utmerket. Hvorfor du ikke får det til, er en annen sak. Det må noen andre svare deg på. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Nå har jegp røvd jeg å logge meg inn på denne siden med min bærbare pc og det funket som bare det:) Men hva hjelper det når jeg laster ned filmene på min stasjoneære PC Er det noen som vet hva som kan være feil med pcèn min?? Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Prøv med en annen nettleser på din stasjonære. Endret 24. juli 2007 av manamind Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Mener du firefox eller opera?? Men det funket jo i dag tidlig med min stasjonære på den siden, plutselig bare funket det ikke. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 slett alle cookies fra divxnorway, på den stasjonære maskinen, og prøv igjen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 nedlasting av undertekster til DivX bryter med forumets regler om oppfordring til piratvare. tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg