Megnus Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Har fått et problem med min HTC TyTN. Jeg må stille inn skjermen nesten hver gang jeg skal bruke telefonen. Og det gjør det VELDIG tungvinnt. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 1. Den kan være totalt FUBAR (som er mest sannsynlig hvis dette skjedde plutselig). 2. Jeg har opplevd at et slikt problem KAN fixes med en hard reset. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 den var utsatt for fukt i går ja. . men dette skjedde mange dager før i går =P Lenke til kommentar
vespanator Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Definisjon på FUBAR Var det ikke dette gutta i "'NÆM" (Vietnam krigen i 66) sa til hverandre når ting var ødelagt forbi all håp? Med andre ord, and pardon me french; Fucked Up Beyond All Recognition. Ellers ville jeg prøvd to ting før jeg ga opp: 1) Legg den på et "varmere" sted med batteriet tatt ut. Altså ikke i steikeovnen med grandis-temp, men kanskje i et rom som er litt varmere enn andre. Dette har jeg erfaring med driver ut små mengder fukt som har satt seg fast og surrer med hovedkortets kretser. Høres crazy ut men verdt et forsøk. 2) Hardboot og reinstaller OS hvis mulig. Hvis ikke dette funker er den FUBAR og jeg ville sendt den til rep. Lykke til uansett mister. -V Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Helt OT... FUBAR begrepet er ikke opprinnelig fra Vietnam-krigen. Det ble først brukt i den 2. verdenskrig. Lenke til kommentar
vespanator Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Helt OT...FUBAR begrepet er ikke opprinnelig fra Vietnam-krigen. Det ble først brukt i den 2. verdenskrig. 9152614[/snapback] Aha! Det er sant det. Ser for meg Adam Goldberg sier det til Tom Hankserman i "Private Ryan" ja..... -v p.s. Yikes nå sklei jeg langt off topic her altså... sorry. Endret 27. juli 2007 av vespanator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå