DoReMi Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei! Har nå bestemt meg for at jeg vil ha en 5-kanaler, istedenfor 2 forsterkere! Jeg lurer på om denne vil holde mål å levere nok kraft til annlegget mitt, likte den både pga prisen og utsende: http://www.mamut.com/dynabel/subdet300.htm Her er spesifikasjonene på annlegget: Frontsett: RF Punch 6,5`` 60Rms Watt Hattehøytaller: JBL T696 Spesial Edition Sub: RF Punch 400watt (250Rms) 12`` Vil helst ikke punge ut mer enn 5000,- på forstereker, da jeg snart også skal invistere i en spiller til 4000,- Kan godt komme med tips til andre forsterkere dere vet holder mål Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Bf0756 vil holde i massevis til det du har, så løp og kjøp Lenke til kommentar
DoReMi Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Takk Og en ting til, hvor mye har en spiller å si når man har forsterker`? Den gir jo liksom ikke noe effekt, og jeg skal ikke koble noen høytallere på selve spilleren! Er det vits i å kjøpe spiller til 4k, eller er enn til 2k like bra, lydmessig altså! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Effekten er som regel ræva på de fleste spillerne. Det er kvaliteten på signalen, og ikke minst instillingsmulighetene og delefilter som er praktisk på spillere i litt høyerer prisklasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå