gamer73 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ja... Hmm jeg skjønner ikke helt vitsen med dette i grunnen. Tørr man virkelig å putte noe av verdi i en slik bank? Og trenger man mer plass i sin egen bank så lager man bare en bank char. Vel..ok..guild samler gjerne opp en del items...grønne recipes etc..som folk ikke trenger...items som dropper i high-lvl instanser. Men det er jo vanlig at GM har en bank char som brukes til dette. Skal flere få tilgang etc? Det blir lett å ninja for en som har steget litt i gradene og pluttselig blir forbanna på GM eller guildet...så robber han hele banken etc... Mulig jeg tar feil her..men kan noen opplyse meg om fordelene med en guild bank? Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 ser for meg at de gir tilgang til at noen folk kan putte ting i guibanken, mens en eller to ledere kan putte inn og ta ut, dette er en veldig viktig feature for guilder som raider endel. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Guild Master får muligheten til å dele opp guildbanken i "sektorer". En del av banken kan alle i guilden ha tilgang til, en annen del må kontrolleres av officer/guild master osv. Tipper rettighetene settes etter guild ranks. Endret 24. juli 2007 av zbegra Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det var vel større trang for dette før. Da man hadde MC og sånn. Det ble fort 3-4 guild banks med cores osv. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 ja mulig raiding guilds vil få en viss nytte av dette. Men er det bare en erstatning for en bank guild char? Muligheten for at en eller annen ninjaer hele banken er sinnsykt stor spør du meg. La oss håpe Blizzard gjør noe som forhindrer slikt. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 ja mulig raiding guilds vil få en viss nytte av dette. Men er det bare en erstatning for en bank guild char? Muligheten for at en eller annen ninjaer hele banken er sinnsykt stor spør du meg. La oss håpe Blizzard gjør noe som forhindrer slikt. 9133189[/snapback] En måte å forhindre dette på er jo bare å bestemme at kun officerer får lov til å ta items inn og ut. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 En sektor som er "åpen" for alle medlemmene vil jo bli robbet daglig....om det ikke er et system som forteller f.eks GM om hvem som har tatt ut og satt inn hva den og den dagen. Men det blir nå litt å holde styr på for en GM uansett hehe....kan fort bli kaos Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 En måte å forhindre dette på er jo bare å bestemme at kun officerer får lov til å ta items inn og ut. Nå er det jo nettopp offiserer som tidligere har vært kjent for å robbe guild banken (i form av guild bank char) og ta hele innholdet med til en annen realm da Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Med andre ord forblir ting akkurat som før største forskjellen er at alle sammen i guilden faktisk vet hva som er i banken. Endret 24. juli 2007 av zbegra Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 stor fordel før det, var før tbc hvor vi hadde en god sum med gold i banken, vi solgte alt av cores, ting for raggy hammern og thunderfury siden vi aldri fikk noen. Var en av officerne som tok over banken, vel en dag sluttet han wow å vi fikk banken tilbake med 200G =) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det blir bare mer drama og mer å styre med for Blizzard. Jeg håper de dropper hele greia. Gjør heller spillet mindre avhengig av guildbanks. Flere soulbound drops og færre samle-ting i raid instancer. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Synes guild-bank er en god idé. På denne måten slipper man forhåpentligvis at GM stikker av med alt. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvorfor er folk så negative til dette? det er ikke slik at man MÅ bruke denne funksjonen, den er et alternativ. i guild der hvor du har kun folk som du kan stole på, så kan jo dette være en genial ting. men hvis du starter et guild, der du bare inviterer folk i hytt og gevær, så sier det seg jo selv, at du er idiot som hvis du bruker en slik bank, tilgjengelig for store deler av guildet. og hvorfor skulle det bli mer jobb for blizzard? det er ikke dems problem om noen skulle stikke av med det som ligger i en guildbank, det er GM sitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå