etcreature Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei, jeg har nylig skaffet meg et av IPEAs abonnementer med 142 min og 99 sms gratis pr mnd. Er det noen mulighet for å holde oversikten over hvor mye som er blitt ringt og hvor mange sms som er blitt sendt sist måned? Har en K750i, og det er jo en begrenset oversikt der (totalt antall minutter og totalt antall sendte sms), men så vidt meg bekjent er det ingen muligheter for å "logge" basert på månedsbasis eller andre kriterier. Lurer derfor på om det finnes noen enkle java-programmer eller lignende man kan installere for å holde oversikten? etc Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Telle? Notere ned? Bruke Excel regneark? Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Det er selvfølgelig en mulighet, men ikke spesielt praktisk... Poenget mitt er jo selvfølgelig å finne en måte å gjøre dette automatisk. Lenke til kommentar
stianboy Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 du kan jo bare nullstille ringeminutter/sendte SMS hver mnd. det gjør jeg, jeg har onecall! de har jo 120min og 90 SMS! Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skjønner det blir litt OT, men våger meg frampå: Er det seriløst inge haker ved det aboet? Du betaler ikke etablering, du betaler ikke månedsavgift, du betaler ikke for å ringe 145 minutter og du betaler ikke for de første 99 smsene du sender? Så om du ringer mindre enn 145 minutter og sender under 99 sms i måneden, så er det heeeeelt gratis? back on: Den eneste måten å gjøre det på din k750i er nok å nullstille tellerne slik stianboy skriver. Du har ikke støtte for noen 3. parts meldingstellere eller noe på den telefonen. Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, skal være helt gratis så lenge man ikke går over grensa. Er jo forsåvidt kurant å nullstille tellerene hver mnd manuelt, så får vel satse på den løsningen. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Får du ikke en personlig webside med oversikt over ditt forbruk da? Det er rimelig vanlig hos alle teleoperatører nå til dags. Konkurrenten onecall har ihvertfall det :-) Men kun 120 usle gratis minutter, he-he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå