Gå til innhold

Holde oversikt over antall minutter og sms sendt

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nylig skaffet meg et av IPEAs abonnementer med 142 min og 99 sms gratis pr mnd.

Er det noen mulighet for å holde oversikten over hvor mye som er blitt ringt og hvor mange sms som er blitt sendt sist måned?

Har en K750i, og det er jo en begrenset oversikt der (totalt antall minutter og totalt antall sendte sms), men så vidt meg bekjent er det ingen muligheter for å "logge" basert på månedsbasis eller andre kriterier.

Lurer derfor på om det finnes noen enkle java-programmer eller lignende man kan installere for å holde oversikten?

etc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner det blir litt OT, men våger meg frampå: Er det seriløst inge haker ved det aboet? Du betaler ikke etablering, du betaler ikke månedsavgift, du betaler ikke for å ringe 145 minutter og du betaler ikke for de første 99 smsene du sender? Så om du ringer mindre enn 145 minutter og sender under 99 sms i måneden, så er det heeeeelt gratis?

back on:

Den eneste måten å gjøre det på din k750i er nok å nullstille tellerne slik stianboy skriver. Du har ikke støtte for noen 3. parts meldingstellere eller noe på den telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...