Comprade Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nå funker min ganske bra, tror jeg Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 hmm... er en finsk fyr som ringte support... han fikk som svar at det hadde oppstått et problem med xbox - serverne og at dette problemet/problemene skulle være løst i morgen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hmm, jeg har nettopp spillt gears i en times tid live.. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) okey, trudde var noe tull med nettverket, jeg kommer inn på xbox live, men får ikke til å laste ned noe... kjipt å vente til i morra... Endret 24. juli 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Skulle gjerne lasta ned en tilleggspakke til Oblivion, men neeeida. Greit, jeg stikker ut og kjøper meg en bok. EN BOK JA. Jeez. Endret 24. juli 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Skulle laste ned Forza 2 updaten men gikk ikke. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 åja så det er ikke bar jeg som sliter med xbox live... altså, har problemer med det selv, updaten vil ikke funk så jeg får ikke start på det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Faen, holdt på å laste ned demoen av Stranglehold og kom til 99% og stoppa helt opp Får vente til imorgen Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Flere enn meg som sliter med updaten ser jeg. Nekter å laste den ned her. Er det meldt om noe nedetid eller noe? Får meg ikke inn på xbox.com heller. Edit: Der kom jeg meg iværtfall inn på Xbox.com. Selc om det ikke hjelper meg nevneverdig Endret 8. august 2007 av Konamixx Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 åja så det er ikke bar jeg som sliter med xbox live... altså, har problemer med det selv, updaten vil ikke funk så jeg får ikke start på det 9234167[/snapback] Den tråden her er noen uker gammel da, så er kanskje ikke samme problemet. Men jeg sliter med akkurat det samme som deg. Får beskjed om å laste ned update, men det går ikke. Får beskjed om å sjekke tilkoblingen, men den er i tipp topp stand. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) ja, det er noe rart der, og vis jeg går til support så er det helt unødvendig å rote etter den "FAQ" dere som leser please vis du veit hvorfor det skjer svar: Endret 8. august 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja så den var noen uker gammel, men to idag som sier de sliter. Så får tro det er noe tull med Liven da. Drit.. Å jeg som gledet meg til Stranglehold Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Etter 93 % på Stranglehold stoppet det på meg også. Microsoft elsker visst å velge tidspunkter å ødelegge live på. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ser på Xbox forumene at det ikke bare er oss som sliter. Var en update for trådløse gitarer til GH da. Var visst ikke helt i tipptopp stand den updaten da Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har også fått dette problemet igjen Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå funker det. Logget meg først inn på xbox.com med gamertaget mitt i håp om at det ville "trigger" kontoen min. Funket etter det. Muligens tilfeldighet. jaja. funker uansett Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har brukt 699 kr på ingeting! F*** ta microsoft Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå funker det. Logget meg først inn på xbox.com med gamertaget mitt i håp om at det ville "trigger" kontoen min. Funket etter det. Muligens tilfeldighet. jaja. funker uansett 9234432[/snapback] Ahh..Takk for tipset. Funket her også Så spørs det om jeg får lastet ned Stranglehold demoen. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå funker det. Logget meg først inn på xbox.com med gamertaget mitt i håp om at det ville "trigger" kontoen min. Funket etter det. Muligens tilfeldighet. jaja. funker uansett 9234432[/snapback] At update greia funker igjen? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har brukt 699 kr på ingeting! F*** ta microsoft 9234434[/snapback] Hva har du brukt 699 kroner på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå