Gå til innhold

MSN-virus ute å går - Flere som er rammet?

Anbefalte innlegg

I går morges logget jeg på msn. Da var det en dansk kar som jeg bruker å snakkes engelsk med som sendte meg noe som "Summer-pictures.zip" eller noe. Siden jeg ikke fant dette uvanlig tok jeg imot, i og med at vi prater engelsk med hverandre. Siden klikket msn, å den sendte til flere på kontakt listen.

Flere som er rammet av dette irriterende viruset på msn? Noen som har en måte å evt. slette det på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har blitt rammet av msn-virus en gang før, og skal aldri la meg lure igjen. Kan lønne seg å sjekke hver eneste fil du mottar over messenger, selv om du kjenner personen.

9132857[/snapback]

Ja, var kanskje litt kortenkt. Men siden han bruker å vise meg bilder av festene han har vært på osv, så tok ikke jeg det så uvanlig.

Endret av Kiimmeen
Lenke til kommentar

Nei, vet hvor lett det er å få slike virus. Jeg fikk en link av brodern, og gikk fem på. Selv om kommentaren var på engelsk. Men hvis du søker etter filnavnet og virus på google kan det jo hende du finner noen fine artikler om hvordan man fjerner det. Og prøv å innstallere et antivirus-program, for eksempel Avast Antivirus, gratisversjonen altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...