gtamann Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 hei er det noen som kan lage en trainer til det spillet verisjonen må være v1.06.980 finner ingen som har laget det. der er bare sånne gamle trainere ti ldet spillet. altså det jeg vil ha i traineren er 10000 gull evig liv level up osv Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Få her er villig til å hjelpe deg med å jukse i noe som helst, hvis du vil lage en trainer selv, vil vi gledelig hjelpe deg på veien, men ikke forvent at noen gidder å jobbe for deg gratis. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 det er for Singleplayer ikke for multiplayer Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det er fortsatt jobb, som du forventer at noen skal gjøre for deg helt gratis :S Spør om noe programmeringsrelevant, så skal du få svar Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 hvem program skal jeg bruke for å lage trainer da? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 gcc, Open Watcom, Visual C++, C++ Builder Visual Basic 6.0, Visual Basic.NET Visual C#, Java Det er flere hundre velge imellom, men disse er de vanligste. Men jeg skal ikke tvinge deg til å lære deg programmering hvis du ikke er interresert i det. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det er nå unødvendig å lage et eget program for dette når en mengde trainere lar deg selv legge inn juksekoder, uten å kreve noen form for programmeringskunnskap. Jeg tviler på at retningslinjenene tillater meg å linke direkte til disse programmene, men det burde være en smal sak å finne dem på Google. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 sende meg pm .. jeg har lyst til å lære meg programering er det noen kurs der ute?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Bruker guider på dette forumet kan være en start. Dette er bøker og lignende skrevet av personer på dette forumet. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 ok takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå