hinduuu Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) This show is about a super social sister and her anti-social brother who are both dealing with living the Greek life in college. The series focuses on a group of college students in and out of the fraternity and sorority system at a campus. Set at the fictitious Cyprus-Rhodes University, which focuses on the social minefield that is the Greek system. We will see the characters through this treacherous terrain as they try to find their place at this University or one of the Greek houses such as "Slacker" Cappie's house or "It Girl" Casey's house. Directing the pilot is 10 Things I Hate About You and Kyle XY Gil Junger. The show is written by the creator and producer of Summerland and Wildfire Sean Smith. Hjemmeside Denna serien anbefaler jeg alle som liker drama sjangeren å se. Serien er også veldig morsom. Endret 24. juli 2007 av GullApE Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg personelig digger Greek, og sett de tre første episodene. Kommer nok til å ta over for Veronica Mars for min del. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har akuratt sett de to første episodene, synes den er veldig bra så langt. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Sett de fire første episodene nå. Synes det er fint med en ungdomsdramaserie der handlingen foregår på College og ikke High School som er det mest vanlige. Man ser også at skuespillerne passer mer til sine roller aldersmessig. Ellers liker jeg serien så langt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 skal sjekke ut denne serien jeg gullape Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nå er S2 startet, eller forsettelsen på S1 kommet. Har ikke sett den enda, men serien som dere vet hadde bare en kort prøvetid på 10 episoder, og siden seertallene var bra så forsetter serien i en tid framover. Har ikke sett episoden enda, men dro opp tråden for å minne dere på det. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 dagens episode, kjempe flottt. NYe romanser, i like it. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Syntes ikke noe særlig om episoden. Den åpnet for mange tråder på en gang. Få håpe neste episode setter de bedre i spill. Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Finfin episode idag, likte spesielt vann(?)krigen Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Begynner egentlig å bli litt lei griningen til Rusty, men ellers en grei episode. Slutten var litt for idiotisk da, preket ville vært umulig uten å vekke noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå