Cyrus86 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Bare lurer på om noen har prøvd å sette en ekstra vifte på Mist Silent Twin? Vill ikke dette øke kjøle effekten på kjøleren? Altså: kjøpe en vifte som ikke bråker så mye å monterer den oppå kjøleren Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hvis du setter en vifte til oppå kjøleren så vil det bli viftene blåse mot hverandre og skape motstand, som neppe er noe bra for viftene og du vil miste en del kjøle effekt. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du må selvfølgelig sette vifta til å trekke luft ut av kjøleren, ellers vil den, som fUsiOn sier, motvirke de eksisterende viftene og virke mot sin hensikt. Regner med du har tenkt på det allerede... [edit: tyrkleif] Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Jada selvfølgelig Men jeg lurte på om det var noen som har gjort dette å skjekket om det var noen forskjell.. Vis det er noen som har gjort dette så vill jeg gjerne se bilder mvh. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Dete kan kanskje være en liten modding for Lars og de andre på Overklokking.no *hinte hinte* :wink: Lenke til kommentar
DaDudeRulz Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 burde vel forbedre kjølingen litt, hvor mye vet jeg ikke, men det er jo bare og prøve Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Ja det er vell det, men må vente til microplex får inn vifte og når jeg har råd og/eller rett å slett gidder å bestille. Må jo ågså finne dimensjonene jeg trenger til en løsvifte å noen å feste med (skruer e.l) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hva har dette med aktiv kjøling (vann / etc) ? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg kjenner en som kjøpte silent twin til sin xp2000, fikk skyhøye temperaturer og satte på en ekstra vifte på toppen. Det hjelp visst litt, men ikke mye. Noe av poenget med silent twin er jo at den skal være lydsvak...så jeg ser ikke helt poenget med å teste den ut med en vifte til Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Denne var da litt off topic, er jo eget forum for luftkjølere... Men over til saken... Ja det vil nokk muligens ha en effekt, men om den er så stor er ikke sikkert... Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 ja dette var off topic og jeg er fulstendig klar over det, men fant det ikke ut før det var for seint :o Har uansett bestilt en ny kjøler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå