Krom-stag Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei hallo. Jeg har vært på en ukes ferie i Spania, tok selfølgelig med kamera, her er to bilder jeg tok der. Gresshoppa: Legger ved info: Shutter speed: 1/100 Blender: 3.2 Iso speed: 100 Focal length: 50.0 mm Flash did not fire Kaktus: Legger ved info på denne og: Shutter speed:1/125 Blender:7.1 Iso speed:200 Focal length:50.0 mm Flash did not fire. Ønsker kritikk . Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Bra med kriktikk må jeg si.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ja, elsker du ikke at de ignorerer deg Er nok ferie tid, så det er mindre aktivitet. Men over til bildene. Gresshoppa ble fin; eneste som trekker ned, i mine øyne, er det lyse feltet oppe til høyre for gresshoppa. Kaktusen synes jeg ble litt kjedelig, pluss at noen røde uskapre prikker i bunnen forstyrret. Hadde kanskje vært en ide å fokusere på de. Usikker på om bildet skulle hatt mer eller mindre dypdeskarphet. Tom Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg ville også forsøkt å gi kaktusen litt mer farger - den ble litt blass. Ellers greie bilder. Endret 25. juli 2007 av eirik_a Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Takk dere, glad for at noen endelig gidder å gi kritikk . Lenke til kommentar
mesto Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg synes bildet av gresshoppen ble bra, men samtidig synes jeg fokusen ble litt feil. Ikke dårlig, men bare litt malplassert. Hadde du fått den skarpeste fokusen på øynene ville bildet blitt enda bedre Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg synes bildet av gresshoppen ble bra, men samtidig synes jeg fokusen ble litt feil. Ikke dårlig, men bare litt malplassert. Hadde du fått den skarpeste fokusen på øynene ville bildet blitt enda bedre 9142709[/snapback] Takk! Men må bare legge til at, bilde av gresshoppen var tatt uten stativ, så jeg måtte ligge med hode most mot bakken.. Endret 25. juli 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå