cruelphotography Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Bilder til min ukentlige oppgave. Denne uken; produkt bilder i studio =) Fokus settes på det rent tekniske, ikke kreative osv:) (tror kanskje bildene er litt for softet, hva synes dere?) Endret 24. juli 2007 av cruelphotography Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 både #1 og #2 er for mørke. Og #3 ville ha vært bedre om du hadde belyst bakgrunnen jevnere. Og kanskje hatt en sømløst bakgrunn. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Står en liten flekk på veggen til venstre for colaen der og ligger et hår til høyre e.l som du bør fjerne. Som sagt over syns også jeg at bilde 1 og 2 blir for mørkt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Colaflasken syntes jeg ikke noe om, men de to andre var bedre. Av de to likte jeg godt vannkokeren, som er litt ukonvensjonelt fremstilt. Vinflasken er fremstilt på den mer tradisjonelle måten, men kanskje litt for mørkt til en del bruk. På godt magasintrykk så kan det fungere fint, men det kan likevel bli litt dunkelt med den grå vinkjøleren. Edit: Vannkjøleren er kanskje litt for myk. Endret 24. juli 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Fine "poseringer" på 1 og 2, dog noe mørke som andre også sier. Nr. 3 var mer ordinær. Ser ut som du har "støv" på sensoren din, vises på bilde nr. 3 Endret 24. juli 2007 av olar0701 Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) #1 er for mørkt, og jeg tror jeg ville tømt ut alt vannet i tillegg. Siden vannkokeren er av metall, så tror jeg at jeg ville framhevet det litt mer, gjerne ved hjelp av lys og refleksjoner. #2 synes jeg funker veldig bra, selv om det er mørkt. Men jeg ville croppet bort bordkanten nederst i bildet. #3 hadde hatt godt av mye trangere utsnitt, og litt magi med fargene, slik som det er så fungerer det ikke for meg. Endret 24. juli 2007 av Snirfle Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Her er nye versjoner etter kritikk =) Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Hei hei Cruel (Martin fra games her) Rent teknisk ble de nye bildene slett ikke verst. Veldig bra måte å bringe fokus til te kannen med den bakgrunnen du har valgt. Cola bildet har veldig bra komposisjon syntes jeg, men personlig likte jeg den første versjonen bedre hvor det var litt mer spennende bakgrunn. Første versjonen av vin bildet var alt for mørk, og det ble mye bedre etter andre forsøk. Problemet med bildene for meg er at de ikke er spennende nok. De er temmelig "straight forward", "tatt rett forifra" bilder. Teknisk er de veldig bra dog. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Skjønte jo nesten det var deg Hvordan går det med fotograferinga for tiden? Lite liv på deviantArt og games i fra din side iaf. Vet det ikke er så kreativt nei, men var fokus på reflekser, eksponering osv i oppgave beskrivelsen =) Prøvde å gjøre noen av bildene litt mere intressante med refleksjoner, bakgrunn og kompoisjon her da. Uten at det ble noe overdrevent dynamisk, så produktet ikke mister fokus =) Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Vet ikke helt. Det med rødvinsflaska skurret litt. Bøtter brukes vel som oftest til å ha is i og avkjøle sjampis e.l og siden rødvin skal serveres romtemperert så synes jeg den bøtta ble ødeleggende. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Hvordan går det med fotograferinga for tiden?Lite liv på deviantArt og games i fra din side iaf. 9148715[/snapback] Huff ja. Du kan lure på det. Har helt mistet inspirasjonen som jeg hadde for et og et halvt år siden. Nå klarer jeg kun å ta natur bilder og andre (i mine øyne) kjedelige bilder. De gode ideene har jeg ikke hatt på alt for lenge. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Haha, det er ett godt poeng stoners, men kjøpte den bøtta da jeg flytta, og har altid hatt lyst til å få brukt den en tur! Hørtes ikke bra ut, though, bildene du kaller kjedelig er det sikkert mange andre som synes er ihvertfall over average-morsomme / kreative / dynamiske. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Hørtes ikke bra ut, though, bildene du kaller kjedelig er det sikkert mange andre som synes er ihvertfall over average-morsomme / kreative / dynamiske. 9149000[/snapback] Jeg får ihvertfall ikke samme kick av å ta dem. Hopper aldri rundt i stua av spennning. Jeg må nesten ha en ide først. Jeg har såklart ikke noe imot natur bilder i seg selv, og jeg koser meg når jeg tar dem, men det er ikke det som er det morsomste med fotografering for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå