magio Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fyrer i gang noe electro halvtimen før planlagt. Tune inn folks Og igjen må jeg spørre: Hva er passordet og brukernavnet? Fikk et passord forrige gang, men det tror jeg ikke virket. Bruker VLC som avspiller. Det er da ikke passord for å lytte Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 06. Timbaland - The Way I Are (Axwell Remix) Axwell har ikke remixet "The Way I Are", det er nok Zya & Badal remixen Wupps, mislabeled da Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Fyrer i gang noe electro halvtimen før planlagt. Tune inn folks Og igjen må jeg spørre: Hva er passordet og brukernavnet? Fikk et passord forrige gang, men det tror jeg ikke virket. Bruker VLC som avspiller. Det er da ikke passord for å lytte Snodig. Når jeg laster ned den filen som dahl linker til, så får jeg opp at jeg må trykke inn passord for å høre på. Endret 15. oktober 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Grunnet hodepine og et fåtall med lyttere, ender jeg settet mitt nå. Awwww Og igjen må jeg spørre: Hva er passordet og brukernavnet? Fikk et passord forrige gang, men det tror jeg ikke virket. Bruker VLC som avspiller. Du skal ikke trenge passord for å høre. Jeg prøvde å logge på med VLC player også og fikk også spørsmålet. Det virker som det kommer opp spørsmål om brukernavn og passord i VLC player, dersom serveren er tom. Endret 15. oktober 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg tenker jeg spiller fra klokka 6 i kveld og fram til Bakkem tar over klokka 8. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Forrige tirsdag var jeg på reis, og fikk ikke varslet om dette.. Men mest sannsynlig spiller jeg fra ti til elleve i kveld, half 'n half, trance og hardstyle.. Håper dere vil ta en lytt! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Og da er vi straks i gang på 8002. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har dere noen gang sånne show? Med konkurranser og lignende? Eller er det musikk nonstop? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har dere noen gang sånne show? Med konkurranser og lignende? Eller er det musikk nonstop? Musikk nonstop. Men det var kanskje en god ide. ___ Nettverkstrøbbel igjen. Må nok kjøpe ny kabel her, men håper ting skal funke nå. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Ja, slike show tar virkelig av. Det syns hvertfall jeg. Før i tiden var det ingenting som slo det å sitte klistret til mIRC og svare på konkurranser, samtidig som man hadde saftig hitmusikk og en deilig radiostemme i øret! Hehe. Endret 16. oktober 2007 av Leaf Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Men hva skulle vært premier da? Vi er jo liksom en/to radiokanal(er) som folk mixer på fritiden. Ingen penger som brukes på dette. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Spør Hardware Online AS om de vil være sponsorer, da vel Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Å få bildet sitt på hwradio.net ei hel uke, kanskje? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Spør Hardware Online AS om de vil være sponsorer, da vel Hehe, kanskje det du! Å få bildet sitt på hwradio.net ei hel uke, kanskje? Ingen dum idé! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hadde jo ikke trengt noen premier annet enn heder og ære? Bare for å få litt variasjon. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hadde jo ikke trengt noen premier annet enn heder og ære? Bare for å få litt variasjon. Joda, men nå er det vel heller få av oss som bruker mikrofon og når man mixer elektronisk er det ikke alltid man kanskje har tid til å snakke i mikrofon og Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så få opp en kanal som spiller noe annet! Hehe, neida.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Så få opp en kanal som spiller noe annet! Hehe, neida.. Vi har 8002 servern som spiller annet enn elektronisk. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Konkurranse for to lyttere? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Konkurranse for to lyttere? Blir litt dumt det og, men med mer reklame osv, så øker nok lyttertallet ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå