Thend Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Lytterskaren klager på lagging. Jeg veit ikke hva problemet er, men jeg skal undersøke og om mulig fikse. Det blir forresten en fin halvtime med Public Enemy på slutten her. Endret 8. oktober 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg tar en session etter Thendrup på en time. Kan dessverre ikke spille i kveld allikevel. Tar det i morgen i stedet for, og da fra klokken 20.00. Endret 8. oktober 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Minner om hiphop kl. 20.00 i kveld. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Haha, stjel spilletiden min >< Neida, det går bra! Jeg kan spille i morgen klokken 20, så får vi hip hop i morgen og! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Oi, det visste jeg ikke! Da må jeg vike hvis du vil spille! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Neida, spill i vei du! Må skrive norsk essay, så EGENTLIG har jeg ikke tid til å spille idag uansett (Uff, kanskje jeg faktisk må nødt å skrive det nå ) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Onyx spiller jo masse bra også. It nice. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Da tar jeg og spiller litt hip hop på 8002! Er i gang nå! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Haha, svakt med lyttere idag... Jaja, da er jeg ferdig for kvelden, tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nujabes ft. Substantial - EclipseWu-Tang Clan - The Heart Gently Weeps Tonedeff - TNT J-Live & R.A. The Rugged Man - Give It Up Kool G Rap & DJ Polo - Streets Of NY Vakill - End of Days Percee P - Mastered Craftsman Kool G Rap - Gangsta Nigga Lupe Fiasco - Dumb It Down Ras Kass - Etc. Eric B. & Rakim - Don't Sweat The Technique Big Daddy Kane - Uncut, Pure Crooked I ft. Chino XL - Tap Dancing Chino XL ft. Killah Priest - Beastin' Copywrite - Hear Me Though Wu-Tang clan - Triumph The Last Emperor - Secret Wars Pt. II Masta Ace ft. Apocalypse - Take A Walk Joell Ortiz - Caught Up Ghostface Killah ft. Trife & Willie Cottrell Band - Josephine Atmosphere - The Woman with The Tattooed Hands Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg spiller på 8002 fra kl. 20:00. Det blir fokus på electronica, med en smak av funk og hip-hop. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Spilleliste: Fatboy Slim - Michael Viners Incredible Bon Baz Luhrmann - Happy Feet Fantastic Plastic Machine - Stone Fox remix(Emperor Norton Reco) - Take Me To The Disco Groove Armada - If Everybody Looked The Same Ennio Morricone - The Good, The Bad &Amp; The Ugly Crooklyn Dodgers '95 (Chubb Rock, OC and Jeru the Damaja - Return of the Crooklyn Dodgers (DJ Premier mix) Earthtribe - Indian Dops Trick Hooverphonic - Mad About You Moby - We Are All Made Of Stars Koop feat. Ane Brun - Koop Island Blues Dj Dolores - De Dar Dó Portishead - Glory Box (Live, New York City) Talvin Singh - Butterfly Goldfrapp - Ride A White Horse Chemical Brothers feat. Anna Lynne - Push the button *bows, sods off* Endret 11. oktober 2007 av AvieN Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kjører en liten session på 8000 nå, hardstyle that is Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kjører en liten session på 8000 nå, hardstyle that is Skulle gjerne hørt på! Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Snakke i telefonen og mixing er ikke å anbefale :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Seriøst, hva faen! Tok bare en liten edit i førstepost og så ble hele jævelen ødelagt. Hurra for forumoppdatering!! EDIT; Ble en stygg-lang edit Endret 12. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Noen som har noe imot at jeg kjører i gang litt breaks/big beat/drum n bass i morgen kl. 22 - midnatt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg skal ikke nekte deg det i alle fall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Blir en kort liten bump (sorry cun), men jeg må bare nevnte at Slijkhuis starter å mixe om 5 min! Lenke til kommentar
slijkhuis Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) spiller LIVE @ 8000.... i just had to spin that 1 speedcore track... lollllll... experimenterer litt... spiller rar jumpstyle osv... Endret 12. oktober 2007 av slijkhuis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå