Kaggen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Så var jeg i gang med trance/hardstyle-økta mi. EDIT: Pen side magio! Gleder meg til det ferdige resultatet. Endret 2. oktober 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har fyrt opp en ny side nå hvor jeg vil legge til flere ting etterhvert som jeg blir ferdig med det Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hansforum: Den nye singelen 'Evribadi' har noen gode remixer. Det siste albumet 'Superclub' var ikke alt for bra. Kun 4 av 24 låter var bra(Funkytek, Absofreakinglutely, Goldking og Winter Games) Endret 2. oktober 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 En eller annen DJ: spill metal! Dream Theater er elsk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er dessverre ingen Metal-Djs her. Kanskje du skulle prøve deg på 8002-serveren? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 En eller annen DJ: spill metal! Dream Theater er elsk 9622518[/snapback] Akkurat nå spiller jeg trance, men kan sikkert ta litt Dream Theatre en dag. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Mulig å lage en webside som er mere overisiktelig emd spilletider? Håper på noen med litt metal her? Spiller dere artister også, eller bare stuff av dere selv. Husker jeg var DJ og hoster på en kanal jeg.. Det var gøy det.. Tid 9622221[/snapback] Det er vel ingen som har spilt noe egenprodusert såvidt jeg vet. Vi vil gjerne ha fler djer, om noen vil spille metal er det fett. Bli med om du har lyst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Mixer litt etter Kaggen jeg da. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Da var min session over for i dag, og jeg overrekker stafettpinnen til DJ Dark aka Darkstorm. Tracklist følger: Trance-delen 1. Simon Patterson - Bulldozer 2. Fred Baker and Greg Nash - Antlantis City 3. Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down (Sander van Doorn Remix) 4. Sander van Doorn - Riff 5. Prodigy - Smack My Bitch Up (Richard Durand Remix) Hardstyle-delen 6. Dana - Jaguar 7. A-Lusion - Freeek It Up 8. Activator and Zatox - I Am What I Play 9. Donkey Rollers - Silver Bullet 10. Pradera - Get Stupid 11. Pavo and Blutonium Boy - This Is My Floor (Blutonium Hardstyle mix) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg spiller gjerne ^^.. Er det mulig å pereike med publikum også, eller er det rein musikk det går i? Kom over denne kanalen nettopp EDIT: Leif Endret 3. oktober 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Til nå har det vel bare vært musikk, men du kan vel snakke om du vil! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Til nå har det vel bare vært musikk, men du kan vel snakke om du vil! 9623023[/snapback] Synd at jeg brakk mic her om dagen.. ble litt sur XD Er teipa og fult fungerandes, bare headset som er fucka, dvs må ty til høytalere EDIT: leif Endret 3. oktober 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Til nå har det vel bare vært musikk, men du kan vel snakke om du vil! 9623023[/snapback] Synd at jeg brakk mic her om dagen.. ble litt sur XD Er teipa og fut fungerandes, bare headset som er fucka, dvs må ty til høytalere 9623174[/snapback] Jeg mixer da med anlegget mitt.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Damn! Jeg er i form i kveld! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Ok, da spiller jeg fra 20.00 til 21.00 i morgen. I meg respons og si meg gjerne ønskelåter på msn. [email protected] Spiller metal, rock og sikkert (noe) hip-hop fordi det sikkert er noen som har lyst på det og. Techno er jeg smålei av så det spiller jeg helst ikke, men får jeg velge selv kjører jeg libaryet mitt, dvs MYE forskjellig, men mest metall og rock altså. Snakkes EDIT: huska tittelen min: DJ Esso (kreativt ) Endret 2. oktober 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Da var jeg ferdig for i dag. En time herlig hardstyle! Tracklist Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01 Zanza Labs - Control the Mind (Abject remix)02 Wildstyles - Missin' 03 ZTX and Kingsman - Smokin' n' Pourin' (Zatox remix) 04 The Raiders - A Feeling (Citizen mix) 05 Blademasterz - One Blade 06 DJ Isaac - Bad Dreams 2007 07 DJ N3ck & Decepticon - Fear Anthem 2006 08 Klone - Dragon's Lair (Builder remix) 09 Southstylers - Pounding Sences (Deeper Inside remix) 10 Noisecontrollers - Malboro Man 11 Kat meets Gerardo Roschini - Alright (Kat and Zatox remix) 12 JDX - Nize & Cloze Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Ok, husk kl 20.00 folks 8002-channel Hadde et spørsmål til noen som kan VirtualDJ her: Hvordan får jeg micen til å spille inn til programmet? EDIT: Starta EDIT2: whohoo.. 0 av 200 lyttere, peak 1 Endret 3. oktober 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ok, husk kl 20.00 folks 8002-channel Hadde et spørsmål til noen som kan VirtualDJ her: Hvordan får jeg micen til å spille inn til programmet? 9628528[/snapback] Det velger du på config på broadcast-menyen.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ok, husk kl 20.00 folks 8002-channel Hadde et spørsmål til noen som kan VirtualDJ her: Hvordan får jeg micen til å spille inn til programmet? 9628528[/snapback] Det velger du på config på broadcast-menyen.. 9629023[/snapback] Fant ut Takk likevel.. Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 2 of 200 listeners (2 unique) Listener Peak: 3 whohoo .. haha Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Oioi, mikk og greier. Jeg skjønte nesten hva du sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå