DJ_Dark Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Takker for at du tok deg tid til å skrive det der. Skal legge den inn i 1. post etterpå. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Spiller litt søndagsmusikk før jeg drar til det kalde nord på 8000 nå Lenke til kommentar
MindB Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Minner om live mixing fra 21:00 - 23:00, som vanlig (house og trance) Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Seal - Amazing (Thin White Duke Main Mix)02. Sucker DJs featuring Wray - Salvation 03. Feist - My Moon My Man (Boys Noize Classic Remix) 04. John Dahlback - Hustle Up 05. Justin Timberlake - LoveStoned (Kaskade Remix) 06. Musetta - Peace & Melody (Bart Van Wissen Mix) 07. Splittr - All Alone 08. Robytek - Sun 09. Compuphonic & Kolombo - Passing Light 10. Butch - On The Line (Oxia Remix) 11. P. Diddy & Keyshia Cole - Last Night (Hopeless Remix) 12. Activ & Optick - Feel Good (Granite & Phunk remix) 13. Adams Les featuring Alexis - Twist in My Sobriety (Ali Payami Remix) 14. Armand Van Helden - I Want Your Soul (Tommie Sunshine East Meets Mid-West Remix) 15. Adam K & Soha - Twilight 16. Hybrid - Finshed Symphony (Deadmau5 Remix) 17. Steve Birch featuring Marcie - Edge of The Ocean (Soren S. Balearic Mix) 18. Dogzilla - Frozen (Wippenberg Remix) 19. Sonorous - Protonic (Leama and Moor Remix) 20. Cinema Bizarre - Lovesongs (Kyau & Albert Remix) 21. Lange - Angel Falls (Jimmy Andersson Remix) 22. Enmass - Avalon 23. Adam White featuring Stacey Kitson - Piece Of Mind (Vocal Mix) 24. ID 25. Paul Miller featuring Manuel Le Saux - Sunny Day (Osip Remix) 26. Clint Mansell & Kronos Quartet - Lux Aeterna Endret 30. september 2007 av MindB Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg fortsetter på 8000! House. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Sånn, førstepost er oppdatert! Sjekke om du er fornøyd! Herlig Dark Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Siste sangen. Tidlig kveld i kveld. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 En liten oppdatering til på førstepost. Satte DJ's alfabetisk og fordelte dem på 8000 og 8002 server. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) En liten oppdatering til på førstepost. Satte DJ's alfabetisk og fordelte dem på 8000 og 8002 server.Takk for tipset, Dalh Endret 1. oktober 2007 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Tusen takk for den Dalh Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor whinefjes Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvis jeg har glemt noen så skrik ut! Endret 1. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tusen takk for den Dalh Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor whinefjes Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvis jeg har glemt noen så skrik ut! 9611417[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare hyggelig Jeg spiller hverken i kveld eller neste Mandag foresten, grunnet en ukes tur til Tyrkia Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jess, jess. HW Radio-uka starter med hiphop på 8002 fra klokka åtte og to timer framover. Må beklage her, var litt uoppmerksom og plutselig ble det stille. Æsj, litt nettverksproblemer hadde jeg også. Endret 1. oktober 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ettersom Dalh er borte, tar jeg et lite hardstyle-sett på 8000! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Da runder jeg av. Spilt i kveld: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. The Roots - Guns Are Drawn 02. Mobb Deep - Win or Lose 03. Little Brother - Good Clothes 04. UGK - The Game Belongs to Me 05. Clipse - Wamp Wamp (What it do) feat. Slim Thug 06. The Fab 5 - Blah 07. Mood - Info for the Streets 08. Mood - Nuclear Hip Hop 09. MF Grimm - Head in the Clouds (Bonus Remix) 10. Kong - Black Widow 11. Eric B & Rakim - Don't Sweat the Technique 12. Boogie Down Productions - Part Time Suckers 13. Masta Killa - Grab the Microphone 14. J-Zone - 190 feat. Al-Shid 15. UGK - Swishas and Dosha 16. Clipse - Momma I'm So Sorry 17. Sean Price - King Kong feat. Rock 18. Snowgoons - Never feat. Reef da Lost Cauze 19. Roc C - El Capitan (Remix) feat. Chino XL 20. Greis, Rasco & Curse - City of Gold 21. Oh No - Action (Rap Version) 22. Sean Price - Hearing Aid feat. Chaundon 23. Q-Tip - Let's Ride 24. J Dilla - Mash's Revenge feat. MF DOOM & Guilty Simpson 25. Quasimoto - Hydrant Game (Jaylib Remix) 26. Jehst - High Plains Anthem 27. Diaz - For the Right Price feat. Channel Live 28. Warlocks - Kroner feat. Opaque 29. Big Shug - Play It 30. Brand Nubian - Word Is Bond 31. The Reavers - Invasion 32. Geto Boys - Mind Playing Trick on Me 33. Curse - Warum nicht 34. A Tribe Called Quest - Electric Relaxation 35. Nicolay - Let It Shine for Me Endret 1. oktober 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Da runder jeg og av. Mulig jeg tar noe mer i kveld. TL kommer etterpå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Litt sløv mixing atm! Ellers kan dere sjekke denne siden og si hva dere synes. Bare første utkast! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Den funker ikke? 9617463[/snapback] Merkelig. Den funket da jeg la meg! Får ta en prat med magio. Endret 2. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Minner om spillinga mi i kveld, 22 til 23.. Blir en halvtime med trance, og en halvtime med hardstyle. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Mulig å lage en webside som er mere overisiktelig emd spilletider? Håper på noen med litt metal her? Spiller dere artister også, eller bare stuff av dere selv. Husker jeg var DJ og hoster på en kanal jeg.. Det var gøy det.. Tid Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg savner litt god musikk ala Maurio Picotto, noen som har noe forslag. (har han gitt ut noe nytt bra i det siste?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå