villhoppe Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Vel - om jeg skal anbefale disse flotte radiostreamingene til frender her ( og her i byen), så blir det ikke lett med de linkene dere har.... Når det ikke fungerte her hos meg med et klikk på linken - så er jeg litt stressa på å fortelle "the gang" om hvordan de skal få del i disse flotte perlene : ) 9596337[/snapback] Vel. Jeg tror ikke så mange andre har hatt så store problemer med dette. Da gir jeg meg for i kveld. Spilleliste kommer etter hvert. 9596373[/snapback] Ler - er jo muligens en forklaring på hvorfor lyttertallet er >10 Suuper musikk just now = 22:57 Endret 28. september 2007 av villhoppe Lenke til kommentar
Faris Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Anbefaler alle som hører på 8002 å skru opp volumet nå! Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har dere sjekket ut hva man finner på iPod radioen? (hint: mega bra rap ; )) Er spent på om radioen her på hardware.no skal være i konkurranse med #IcebergRadio.com - Hip Hop Classics 56 kbps Blast the boom-box to old school sounds of Gang Starr, Public Enemy, KRS One, Run DMC, Nas, LL Cool J, Slick Rick, and more!" eller om det er en "støtte"-funksjon..... Det jeg håper er at det blir en plass hvor folk kan spille sine låter, proffesjonelt eller newbie, slik som de vil... sånn helt amatør messig ; )) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen som vil høre på House? Kan ta en session hvis noen er keen på det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Dunno hvorfor jeg ikke sa noe, men jeg mixer på 8000 nå. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har dere sjekket ut hva man finner på iPod radioen? (hint: mega bra rap ; )) Er spent på om radioen her på hardware.no skal være i konkurranse med #IcebergRadio.com - Hip Hop Classics 56 kbps Blast the boom-box to old school sounds of Gang Starr, Public Enemy, KRS One, Run DMC, Nas, LL Cool J, Slick Rick, and more!" eller om det er en "støtte"-funksjon..... Vi mangler vel reklamen til å bli skikkelig store, har ikke fått noen fete investorer ennå Er vel først og fremst for forumbrukere foreløpig, vi liker å spille for hverandre osv. Det jeg håper er at det blir en plass hvor folk kan spille sine låter, proffesjonelt eller newbie, slik som de vil... sånn helt amatør messig ; )) Det er vel mer dette vi er i dag, har du lyst til å prøve å spille? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Da var jeg helt ferdig for i kveld og legger meg. Tracklist legger jeg opp når jeg står opp i morgen. Tracklist 29 sept 00.40-02.00: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01 The KGB's - Superdisco (Technoboy remix)02 DJ Isaac - Waiting For... 03 Coone - The Chosen One (Brennan Heart remix) 04 JDX - Nize & Cloze 05 Wildstyles - Missin 06 Zany & DV8 - Nothing Else Matters (Original mix) 07 DJ Zany - Volt (Original mix) 08 Deepack - Tha Roof iz on Fire (Frank-E and Mars-L meets Calypso remix) 09 Dutch Master - We go Party 10 DJ Activator, MC Syco, MC Da Syndrome - Go to Church 11 The Hose - The Pressure (Original mix) 12 The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff mix) 13 Noisecontrollers - Malboro Man 14 DJ Zany- Widowmaker 15 Klone - Dragon's Lair (Builder remix) Endret 29. september 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Har dere sjekket ut hva man finner på iPod radioen? (hint: mega bra rap ; )) Det er vel mer dette vi er i dag, har du lyst til å prøve å spille? 9597445[/snapback] Ja... men det jeg mener:(etter å ha fått noe inn i H...med kjeft fra "venner") er at: 1. Easier available net (plagdes som en stor S.... her selv ) 2. liste hvor folk som muligens har kred (til å spille) kan skrive seg på for å spille Og... om jeg skal spille - la oss si at jeg får en time på et rolig tidspunkt - er det bare for meg å laste opp de mixene jeg har? Noen plass jeg kan laste de (gjelder oxo maxisingler) opp? og hvordan..... F.... ser ut til at jeg er et premienek teknisk - send mer enn gjerne PM Endret 29. september 2007 av villhoppe Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har dere sjekket ut hva man finner på iPod radioen? (hint: mega bra rap ; )) Det er vel mer dette vi er i dag, har du lyst til å prøve å spille? 9597445[/snapback] Ja... men det jeg mener:(etter å ha fått noe inn i H...med kjeft fra "venner") er at: 1. Easier available net (plagdes som en stor S.... her selv ) 2. liste hvor folk som muligens har kred (til å spille) kan skrive seg på for å spille Og... om jeg skal spille - la oss si at jeg får en time på et rolig tidspunkt - er det bare for meg å laste opp de mixene jeg har? Noen plass jeg kan laste de (gjelder oxo maxisingler) opp? og hvordan..... F.... ser ut til at jeg er et premienek teknisk - send mer enn gjerne PM 9597754[/snapback] Jeg har bedt dj_dark legge ut link for å høre med itunes i første post. De fleste andre programmer klarer linken, bare apple som er, undskyld yttrykket, fucked up. I første post er det en spilleliste. Send gjerne pm, om du lurer på noe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Sånn, førstepost er oppdatert! Sjekke om du er fornøyd! EDIT: Tracklist fra i går finner du ved å trykke her --> 9597469[/snapback] Endret 29. september 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Sånn, førstepost er oppdatert! Sjekke om du er fornøyd! EDIT: Tracklist fra i går finner du ved å trykke her --> 9597469[/snapback] 9598130[/snapback] Glemte meg da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Total oppdatering av førstepost med bedre utseende og ikke fullt så rotete. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hip Hop @ 17.00 på 8002 Tune in Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Fin oppdatering av førstesiden DJ_Dark. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ja, fin og oversiktlig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Da spiller jeg litt på 8000. Lenke til kommentar
magio Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Da spiller jeg litt på 8000. 9602595[/snapback] Meg og bibow hører vi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Da spiller jeg litt på 8000. 9602595[/snapback] Meg og bibow hører vi 9602645[/snapback] I dag er jeg ikke i form merker jeg. Første ble elendig! EDIT; Og nettet er rart, så jeg gidder ikke! Endret 29. september 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Speller nu! Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Traktor 3 med shoutcast tutorial Traktor 3 støtter ikke shoutcast. Dette fordi traktor sender i .ogg og ikke i .mp3. Dette har med lisenser å gjøre. Native instruments syns vell det var for dyrt med mp3 derfor bruker de .ogg gratis For å sette opp en server må du bruke icecast 2. Last ned klienten fra siden til icecast så du får satt opp en server. Denne servern vil du kjøre lokalt på maskinen og trenger ikkje bli spilt ut til det store internettet. Inne i traktor gjør du følgende. prefrence ->Broadcasting her er det bare å sette noken funky instillinger Adress: Localhost port:8000 Mount path: /live.ogg ".ogg*er viktig å legge til her" passord finner du i config filen til icecast. og det kan forandrest etter ønske. Defaulten er "Hackme" Når dette er gjort kan du bare kjøre servern og starte streaming inne i traktor. Finne streaming knappen i traktor er kansje ikke så lett øverst i programmet finner du endel moduler eller hva en skal kalle det. Mode,loop cue edit osv. der finnes og noe som heter Audio Recorder. Finn fram denne. Denne bruker du til å ta opp mixer. du har knappene rec cut edit delete. Rett til venstre for Not Rec. som der no står når du ikke gjor noe er et tårn. En knapp med en strek med en ball på. Dette er streaming knappen. trykk på den. Blinker den rødt er det noe feil me serveren. er den bare rød og fin er alt vell. Nå kan du hente streaming filen på http://Localhost:8000/live.ogg legg denne filen til winamp og kjør den ut til radio servern via winamp og shoutcast DPS plugin saken. Nå burde det funke. En fin post om akuratt dette finner du HER Etter at du går fra VDJ til traktor er der ingen vei tilbake. Traktor er overlegent. *du trenger .ogg extension for at dette skal fungere i winamp. sikkert letteste måten å få winamp til å se at dette er en .ogg stream og ikke .mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå