Bakkem Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Da prøver jeg meg igjen med litt rap på 8002 Og beklager om eg roter litt innimellom.. Taggingen funker ikke, og det er noe som driver å bugger seg konstant >< Hehe, mulig det er eg som gjør noe rart Da må dessverre blao! bli siste sangen! Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kno vs. Jay-Z - Moment of Clarity Josh Martinez - Just A Dood Pigeon John ft. Abstract Rude - Life Goes On Aceyalone - Lost Your Mind The Chicarones - Little By Little Juggaknots - Trouble Man Stig of the Dump - Rhite Whino Brother Ali - Forest Whitaker Tommy Tee ft. Sean Price, Starang Wondah, Agallah, Labba & Big - Above Da Law Canibus - Javelin Fangz El Axel ft. Phat Kat & R.A. The Rugged Man - Dirty Money Marco Polo ft. Copywrite - Get Busy Saigon ft. Kool G Rap - Letter P (entourage mix) Royce da 5'9" ft. 6th July - Somethings Wrong With Him Kool G Rap - Fight Club MF Grimm - The Gingerbread Man Onyx - Slam Tech N9ne ft. Dalima & Brotha Lynch Hung - My World Celph Titled ft. Fabolous, Hot Karl & Redman - Blao! Endret 6. september 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Siden det er ingen andre så spiller jeg like godt litt mer rap på 8002 Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Haha holdt på å glemme å sette på ny sang etter Rock Bottom Sånn skjer når det begynner å gå mot natten Sikkert ikke særlig mange som hørte på uansett Da gir jeg meg for andre gang i dag Ironisk nok med "Finally Here" som siste sang >< Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Substantial & Tonedeff - Punk (Megashow Mix) The HRSMN - Scrolls 7L & Esoteric ft. Celph Titled - Murder-Death-Kill Jedi Mind Tricks ft. Ill Bill - Heavy Metal Rap Aceyalone ft. Busdriver, Phoenix Orien & 2mex - Superstar Chief Kamachi - Death Choir Pharoahe Monch - What It Is Shabaam Sahdeeq - Live Yo Life R.A. The Rugged Man - Super Kid Vishis - Play No Games Big Daddy Kane - Warm It Up, Kane Eric B. & Rakim - Set 'em Straight Gravediggaz - 1-800 Suicide Shabazz The Disciple - Blasphemy Fat Joe ft. Apache & Kool G Rap - You Must Be Out Of Your Fuckin' Mind Big L - Danger Zone Flatlinerz - Takin' Em Underground Eminem - Rock Bottom Dr. Dre ft. Devin the Dude & Snoop Dogg - Fuck You Joell Ortiz ft. La Bruja - Latino Pumpkinhead ft. Archrival - Swordfish Saigon - Lames Opaque - Finally Here Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Finnes det noen programmer som VirtualDJ, som er gratis og til Mac? Eller som jeg hvertfall kan få en trial til? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Finnes det noen programmer som VirtualDJ, som er gratis og til Mac? Eller som jeg hvertfall kan få en trial til? 9444062[/snapback] Finnes ikke VDJ til Mac? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg mener noen sa det var VDJ til Mac, men jeg husker ikke helt. Vet i alle fall at Faris bruker Traktor på sin Mac.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg mener noen sa det var VDJ til Mac, men jeg husker ikke helt. Vet i alle fall at Faris bruker Traktor på sin Mac.. 9444197[/snapback] Et kjapt googlesøk på "virtual dj + mac" gav meg masse lenker i allefall. Har ikke tid til å sjekke ut nå, må stikke ned til skolen om 5 minutter ^^. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Mulig det. Faris bruker vel Traktor fordi han mener det er bedre å bruke. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Greia er at jeg helst vil ha noe jeg kan få en trial på, og jeg finner ingen trial til VDJ. På Mac altså. Endret 7. september 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tar å spiller litt ettermiddagsrap på 8002 jeg! (kjeder meg ) Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Og der klikket VirtualDJ så jeg måtte gi meg for denne gang Takk til alle(begge+et par i begynnelsen) som lyttet Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor K-Rino - OverkillCanibus - Spartibus Killah Priest - How Many Army of the Pharaohs - Battle Cry Styles of Beyond - Outta Control Wu-Tang Clan - Severe Punishment The Black Market Militia - Dead Street Scrolls Warcloud - ISland of Dr. Warcloud Poison Pen ft. Heltah Skeltah, Nems & Illa Noiz - Cross My Path Single Minded Pros ft. Shabaam Sahdeeq - Death Bells Freestyle Fellowship - Sunshine Men L.A. Symphony ft. Black Eyed Peas - Anything UGK - The Game Belongs To Me Boot Camp Clik - And So Lupe Fiasco - Sunshine Kidz in the Hall - Ritalin Evidence ft. Planet Asia - A Moment In Time¨ NYOIL - What Up My Wigga Wigger Looptroop - Who Want It (halve ihvertfall.. så litt skurr ) Endret 7. september 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg kan spille litt om en stund. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Da kan vi glede oss. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hjemme på perm! Spiller littegrann fram til middag på 8000 EDIT: Mulighet for å spille fra 20 og utover litt? Blir litt vors mixing herfra Endret 7. september 2007 av Faris Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Halv åtte starter jeg. Tell your friends. Bakkem: Boot Camp Clik - And So, hvilket album er den låta fra? Endret 7. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Halv åtte starter jeg. Tell your friends. Bakkem: Boot Camp Clik - And So, hvilket album er den låta fra? 9447586[/snapback] The Chosen Few Tidenes BCC-sang! oOo... Braindead er fet! Endret 7. september 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Braindead er jævlig fet. Gir meg klokka 9, da tar Tommy Tee over på P3. Spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Little Brother - Good Clothes 02. eMC - What It Stand For 03. Ray Long - Therapeutic Sessions 04. Arsonists - Backdraft 05. R.A. the Rugged Man - Braindead (Jehst Remix) feat. Stig of the Dump 06. Ill Bill - The Anatomy of a School Shooting 07. Sunz of Man - Soldiers of Darkness feat. 9th Prince & Killa Sin 08. Skinnyman - Council Estate of Mind 09. Madvillain - Money Folder (Four Tet Remix) 10. Non-Phixion - The C.I.A. Is Trying To Kill Me 11. Jay-Z - Can't Knock The Hustle (Promo Version) 12. Lace da Booms - Cut That Weak Shit (Buckwild Remix) feat. Kwaze Modoe & Royal Flush 13. O.C. - You Won't Go Far feat. Organized Konfusion 14. Group Home - Supa Star 15. RZA - Samurai Showdown 16. Smif-N-Wessun - Gunn Rap 17. The Reavers - Web 18. The Reavers - Napalm 19. Billy Woods - James Bon Elevators (Freestyle) feat. Vordul Mega 20. Kevin & Mae - En av fem 21. Diaz - For the Right Price (CPH Remix) feat. Clemens & Tjes Boogie 22. Petter - Va e på G? feat. Supreme 23. Lars - Gateshit 24. The Prodigy - Diesel Power feat. Kool Keith 25. Toni L - Der Funkjoker 26. Blueprint - Lo-Fi Funk feat. Aesop Rock Endret 7. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg tar å spiller litt kveldsrap jeg Da gir jeg meg for kvelden Noen burde funnet ut en måte å få flere lyttere.. Sett at på begge stasjonene er lyttertallet så og si konstant under 2 sifre. Må da gå ann å skaffe 1*-lyttere... Artikkel på forsiden? Spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dead Prez - Hip Hop Cool Calm Pete - Get With The Times Cilvaringz - Forever Michael (Wacko Tablo) Aesop Rock - Labor Brotha Lynch Hung - Rest In Piss Crooked I - Watch What You Do Royce da 5'9" ft. Chino XL & Common - Enough Beef Juice - Ill Hip Hop Atmosphere - National Disgrace Masta Ace - Revelations Little Brother - Hiding Place The Last Emperor ft. Poetic & Esthero - One Life CunninLynguists ft. Immortal Technique - Never Know Why Chino XL - Skin K-Rino - Amnesia Immortal Technique - You Never Know NYOIL - You're A Queen Afroman - Sag Your Pants Looptroop - Revolutionary Step Outkast - MS. Jackson Juggaknots - Use Your Confusion Brooklyn Zoo - No Regrets Substantial & Tonedeff - Punk (Megashow Mix) The Plague - Drugz Non Phixion - Black Helicopters Jus Allah & iCON the Mic King - Black Arts Endret 7. september 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå