Exentler Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 http://hwradio.net:8002/ og http://hwradio.net:8000/ det får du info om serverne ++ tracklist underveis Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Får bare at jeg må laste ned et program (notepad.exe) og får ikke åpnet den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hører på 8002 nå. Hip hop heaven med Unge Thendrup lover godt. Får vel styre innom radioen oftere når jeg går lei av min egen platesamling. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg tar over for Thendrup på 8002. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Her kommer liste over det jeg spilte: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Oppvarming: -05. O.V. Wright - A Nickle and a Nail -04. The Isley Brothers - Don't Say Goodnight -03. Blue Magic - Stop to start -02. Minnie Riperton - Feelin' That The Feeling's Good -01. Minnie Riperton - Inside My Love Hovedprogram: 01. Common - The 6th Sense 02. Ultra - Get off the Dick 03. Dr. Dooom - I Run Rap 04. Dr. Dooom - Apartment 223 05. Ultramagnetic MC's - Give the Drummer Some 06. Toni L & Def Cut - Gäste Remix 07. Curse - Keiner weiß feat. Samir & Germany 08. Kool G Rap - 4, 5, 6 09. R.A. the Rugged Man - Lessons 10. IAM - Elle donne son corps avant son nom 11. Sean Price - Boom Bye Yeah 12. Jim Jarmusch - Infomercial #2 13. Main Source - Looking at the Front Door 14. Nas - One Time for Your Mind 15. Eric B. & Rakim - I Ain't No Joke 16. RZA feat. Saïan Supa Crew - Saïan Intro 17. Killah Priest - From Then Till Now 18. Frankie Hi-NRG MC - Quelli che ben pensano 19. Jedi Mind Tricks - The Deer Hunter feat. Chief Kamachi 20. Souls of Mischief - 93 Till Infinity 21. Skinnyman - Fuck The Hook 22. Onyx - Slam Harder 23. King Geedorah - Fazers 24. CunninLynguists - Beautiful Girl 25. Marco Polo - Nostalgia feat. Masta Ace 26. Tommy Tee - When Time Stops feat. Son of Light & A-Lee 27. Tommy Tee - Day By Day feat. Punch & Words, A.L. & Talib Kweli 28. Talib Kweli & Hi-Tek - Eternalists 29. Petter - Vinden har vänt 30. Necro - Your Fucking Head Split 31. Ghostface Killah - One 32. UGK - International Players Anthem (I Choose You) feat. Outkast 33. UGK - Like That (Remix) 34. Gatas Parlament - Utro (Det er slutt) Superbonuslåt: 35. Diaz - Jessheim Endret 3. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Beklager forsinkelsen med meg, var noe nettproblemer i huset.. Men nå spiller jeg! Tech-trance! Tracklist fra økta: 1. Bart Claessen vs Motorcycle - As Playmo Comes 2. Marcel Woods - Get The Kleenex 3. Menno De Jong feat. Re:locate - Solid State 4. Mark Sherry vs Dr Willis - Here Comes The Drums (Jowan mix) 5. Remo Con - Cold Front (Bart Claessen RMX) 6. (Usikker) - Pump Up The Jam (Sander Van Doorn RMX) 7. Yoji and Romeo - Six Hours (Fred Baker RMX) 8. Pascal Feliz - From Inside The Speaker Part 2 9. Under Sun feat. Mark Otten - Capoeira 10. Niels de Vries - Sueno (Exacto mix) 11. Jesselyn - Iron 12. Jesselyn - Cyrus Har forresten opplevd to ganger i dag at serveren plutselig datt ned, kompisen min sa at det ikke funka... IRRITERENDE! Endret 3. september 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvorfor må man taste inn brukernavn og pw for å lytte? Og hva er det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Du må ikke ha passord osv for å høre på da.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dark, du har enda ikke svart på PM'en jeg sendte deg for "100 år siden" angående livestream, og hvordan koble seg opp mot den. Jeg lurer fremdeles, kunne tenke meg å spille etterhvert Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Har visst glemt det. Hadde vel dårlig tid da jeg leste PMen. Hehe. Svarer deg etterpå, når jeg ikke har time. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg tar ei lita økt jeg.. EDIT: Siste låta nå.. Og ja, jeg tulla noe grusomt på siste overgangen.. Tracklist: 1. Brennan Heart - Evolution of Style 2. Brennan Heart - Equal Phunk 3. Builder - Her Voice (Dub Mix) 4. Warmduscher - Stow It (Dj Neo Tekkstyle RMX) 5. Tuneboy - Housenation 6. Zatox - Wishmaster 7. Zany and DV8 - Fever 8. Zatox - Tanz Elektric 9. Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy RMX) 10. Rushtex - Exorcism of Chuckie (Original mix) Endret 4. september 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Etter å ha sittet meg litt inn i VirtualDJ kan jeg gått spille noe innimellom. Hovedsakelig rap, men er det stort ønske kan jeg spille noe rock/punk innimellom og Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har mekket en liten sak selv, dette er en livemix, uten headset. Phoebus - It's Allright Mr Oizo [feat Basement Jaxx, Flat Beat Eric and Whitney Houston].MP3 http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=195322 Sleng inn litt tips, og gjerne ris/ros. Sekundær site. 9247161[/snapback] Funka denne? og hva synnes dere? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Funka denne?og hva synnes dere? 9433817[/snapback] Dette er vel ikke det rette stedet for slikt. Spør i House-tråden eller i "musikkritikk". Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 oh, trudde dette var rett, en DJ tråd og en DJ mix...men ok. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 oh, trudde dette var rett, en DJ tråd og en DJ mix...men ok. 9433873[/snapback] En mashup og en DJ Mix er vel ikke det samme heller...? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg tar en kjapp, uforberedt session på 8002. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 herlig. Jeg kan godt ta over etter deg hvis du vil. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Da er kvelden sikret. Knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå