Kaggen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Tar denne og et par til, så får det være nok.. EDIT: Vart litt kludder nå til slutt, hopper øyeblikkelig i loppekassa.. EDIT2: Da var det slutt.. Tracklist: Trance/Techtrance 1. armin van buuren - rush hour (miserere and rush hour mix) 2. ferry corsten - beautiful (original extended) 3. atb - feel alive (duende remix) 4. leon bolier - summernight confessions (original mix) 5. joop - the future (original mix) 6. m.i.d.o.r. - the bandit 7. johan gielen - magnitude (energetic mix) 8. mark sherry vs dr willis - here come the drums (original mix) 9. Richard Durand - Submerge 10. sander van doorn - by any demand (original mix) Club House 11. d.o.n.s. - big fun beaver and jones remix 12. DJ Disciple ft. Dawn Tallman - Work It Out (Gilbert Le Funk Remix) 13. erick e - beat is rockin (fedde le grand remix) 14. The Freaks - The Creeps (Vandalism Remix) 15. Byron Stingily - Get Up (Everybody) 2007 (Steve Mac Remix) 16. justin michael feat. jackie wilson - funky love (born to funk remix) Hardstyle 17. dana - mash (zany remix) 18. citizen - if i say stop (same shit different kick mix) 19. donkey rollers - the fusion of sound Hardcore 20. outblast and korsakoff - face 2 face 21. korsakoff - my empty bottle (original mix) Endret 2. september 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ho hoi! Ser at regelen om ulovlig bumping tydeligvis blir ignorert her, ja! Stå på, gutta, stå på! Lenke til kommentar
slijkhuis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvem er det egentlig som holder seg med siden? (hwradio.net) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Magio står for den siden.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg spiller litt hardstyle nå.. Og jeg beklager den unødvendige bumpingen.. EDIT: Ferdig og tracklista var: 1. Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Original Tatanka and Zatox mix) 2. Wildstylez - Missin 3. Technoboy - Vita 4. Rushtax - Exorcism of Chucky (Original mix) 5. Rocco - Fucking Beautiful (Dancecore mix) 6. Max B Grant vs Djanny - The Jeagermaister Effect (Davide Sonar RMX) 7. Durch Master - We Go Party 8. Dj B-Front - My Style 9. Dark Oscillators - Superstar Dj (Dub Mix) EDIT2: Spiller litt igjen.. Ferdig! Ble noen italienere og en nederlender til slutt Tracklist: Builder - Her Voice (Super Bass mix) Technoboy - Vita The Raiders - A Feeling (Citizen mix) Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade Endret 2. september 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
slijkhuis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Momento som spiller det blir mer og mer hardstyle her gutter hahahah Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Momento som spiller det blir mer og mer hardstyle her gutter hahahah 9413689[/snapback] Men måtte desverre gi meg nå. Skal opp til folka og se film og spise muffins.. Synest btw at det er ganske få lyttere, så hva er grunnen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Synest btw at det er ganske få lyttere, så hva er grunnen? Lakus var jo ikke her Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tydeligvis ingen som spiller nå? Nei nei, synd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Skulle gjerne gjort det om jeg hadde greid å streame fra skolen. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg kunne kanskje limt sammen en del sets og satt i gang før jeg stakk til skolen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Meeh, live/egenmixing er alltid best Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Meeh, live/egenmixing er alltid best 9416842[/snapback] Tja, siden jeg går på IKT (sitter med pcen hele tiden) og sitter bakerst i kroken kunne jeg jo spilt live.. Endret 3. september 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Dersom noen planlegger å spille litt hip hop i kveld kunne jeg tenke meg å høre. Har desverre ikke tid til å refreshe denne siden hvert femte minutt for å se om noen spiller, så om dere kunne sagt fra litt på forhånd..? Tror det ville hjulpet på lyttertallet. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Dersom noen planlegger å spille litt hip hop i kveld kunne jeg tenke meg å høre. Har desverre ikke tid til å refreshe denne siden hvert femte minutt for å se om noen spiller, så om dere kunne sagt fra litt på forhånd..? Tror det ville hjulpet på lyttertallet. 9417758[/snapback] Et passende tidspunkt for meg er kl 22.00.. Men jeg spiller ikke hip hop.. EDIT: Spiller litt nå også.. Endret 3. september 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Dersom noen planlegger å spille litt hip hop i kveld kunne jeg tenke meg å høre. Har desverre ikke tid til å refreshe denne siden hvert femte minutt for å se om noen spiller, så om dere kunne sagt fra litt på forhånd..? Tror det ville hjulpet på lyttertallet. 9417758[/snapback] Jeg spiller gjerne i sjutida i kveld. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 EDIT: Spiller litt nå også.. Wee! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) K-Traxx - Little Red Noisy Thing.. God gammel låt fra 05.. EDIT: Måtte ta noen klassikere til.. Tracklist: 1. Technoboy - Vita 2. Showtek - FTS 3. The KGBs - Fahrenheit (Technoboy RMX) 4. K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Main mix) (2005) 5. Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked (2003) 6. The KGBs - Techno Gym (Hardstyle Guru RMX) (2003) 7. Dj Tony - Robin's Attack (2005) 8. Ado The Dream - Darken (Darkstyle mix) (2004) 9. Smurref - Ping Pong (2005) Og spiller som sagt 22.00.. Endret 3. september 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Og vi er i gang. Det blir en del Kool Keith, div. New York-klassikere, et og annet europeisk med mer. Endret 3. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Litt kritikk, hva med en live tracklist som funker? er greit å se hva som spilles når det spilles, istedet for å huske det til når tracklisten kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå