DanielvanSand Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Da starter jeg om litt, folkens Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Da starter jeg om litt, folkens 9289909[/snapback] Bra med lyd da... Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 eg lytter FFS, men den detter ut i blandt bare står buffer 0% uten at jeg merker at det stopper Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jaja, da var mitt lille sett ferdig Hadde egentlig tenkt til å avslutte med forrige (Element of Life), men måtte bare teste hvordan det hørtes ut å mixe en annen låt inn i den (Noe som ikke ble så bra ) Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Veil Kings - Searching For The TruthTerk Dawn - Barent Blue (Marninx pres. Monogato Remix) Insignia - Piano In The Rain (Probspot Vocal Mix) Evbointh - One Wish (Daniel Kandi & Mark Andrez Remix) Dash Berlin - Till The Sky Falls Down Simon Patterson - Bulldozer Pascal Feliz - From Inside The Speaker (Part 1) Cosmic Gate - Element Of Life Delerium - Silence (Tiësto's ISOS Mix) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Ahh Dalh... ISOS remixen av Silence, the one and only remix edit: bommer alltid på navnet ditt Endret 15. august 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dere som har Hercules konsollen; har et spørsmål til dere av dere som har det: Har nå fått problemer med å overføre musikken jeg skal mixa fra laptopen (Hvor hele mitt bibliotek er) til PCen jeg vanligvis bruker å streame via. Derfor må jeg begynne å bruke VDJ laptopen. Problemer er, at lydkortet på laptopen ikke er så veldig bra, og hører derfor knitring når jeg skrru på EQen og justerer faderene. Lurer derfor på om jeg blir kvitt dette, hvis jeg bruker Hercules konsollen, mtp at den har et innebygd lydkort... Takk på forhånd Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jeg begynte å mixe litt med VDJ etter jeg oppdaget denne tråden. det er mixing med en utgang og intern mixer. ja det jeg har nå så er det når jeg skur på EQ og crossfader så skurrer musikken ? lydkortet som er fucka ? er onboard liksom skal nok investere i en slik herkules som ble vist tidligere i tråden 9240273[/snapback] Erfarer samme problemet på en annen maskin. Det er lydkortet som står bak Høres ut som det er noe med lydkortet ja, hmm... 9240382[/snapback] 9240498[/snapback] jeg begynte å mixe litt med VDJ etter jeg oppdaget denne tråden. det er mixing med en utgang og intern mixer. ja det jeg har nå så er det når jeg skur på EQ og crossfader så skurrer musikken ? lydkortet som er fucka ? er onboard liksom skal nok investere i en slik herkules som ble vist tidligere i tråden 9240273[/snapback] Hatt sånn jeg og, du må prøve deg litt frem i innstillinger, da spesielt under performance, er ikke alltid høy latecy gjør ting bedre hvis du har dårlig lydkort, kan av og til hjelpe å skru den ned. Prøv deg frem! Og pass på at keylock er av. 9240707[/snapback] jeg hadde samme problem jeg skrudde av safe mode under preformances. kan også være for lav latency Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hmm, jeg får også knitring når jeg skrur på fadere osv (jævlig irriterende når jeg fader opp/ned på volum på dekk 2 f.eks.). Bruker Hercules MK2, og har satt den som hovedlydkort. Merka at den også knitrer når jeg spiller diverse spill, men ikke når jeg spiller av musikk. Rare greier Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har gjort hva jeg kan gjøre på performances, men knitrer fremdeles. Sjekk vedleg for å høre hva som skjer når jeg justerer på EQ eller drar på faderene... sample.mp3 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Ja, får akkurat samme knitringa Edit: La ved et klipp. Her beveger jeg volum-slidern for dekk A, mens jeg spiller på dekk B (vrir litt på bass og medium her) , og crossfadern er satt på dekk B. Spesielt på 16-17 sekund ut i klippet kommer den irriterende knitringa fram. knitrefaen.mp3 Endret 16. august 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Yup, irriterene er den. Tenker jeg tar et sett senere ikveld etter Tiësto's Club Life foresten. Fra 00:00 -> 02:00 that is. Håper på mange lyttere fordi jeg har sitti å mekka en spilleliste som det oser kvalitet av Endret 17. august 2007 av Dalh Lenke til kommentar
BX3.Phaqui Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hei folkens, ny på forumet jeg (nesten, ivertfall).. Så, saken var vel at jeg hadde litt lyst å være DJ på streamen jeg, så jeg får vel vise dere hva jeg er god for, so to speak... Her har vi en liten mixtape jeg spilte inn for en stund siden. Tracksa er gamle, men oppdatering på det kommer etter hvert. :-) Det er noen beatmatching feil her og der, så den er ikke akkurat perfekt, men... http://www.sendspace.com/file/phpgq2 Så, hva synes dere? :-) EDIT: Her er tracklista, Daniel: 1: Orion - Adamantica (Original Mix) 2: Duderstadt And Anita Kelsey - Smile (Duende Dub Mix) 3: Armin van Buuren - Shifting (Original Mix) 4: Orjan - Arctic Globe (Original Mix) 5: John O'Callaghan & Bryan Kearny - Exactly Endret 17. august 2007 av Phaqui Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hva med en trackllist, Anders? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå