Phinex Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 aha, etter å ha lest litt gjennom her føler jeg meg litt nybegynner, men et sted må man jo starte. ikke sant ? Dj_dark: EDM ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) EDM = Electronic Dance Music Alle andre sjangre på 8002 serveren! EDIT: Natta! Endret 10. august 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ah, da er jeg med, Men det var jo det jeg tenkte først og fremst å spille hvis det skulle bli noe. Tror jeg faktisk hopper i sengs jeg og når du nevner det.. natta ! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har mekket en liten sak selv, dette er en livemix, uten headset. Phoebus - It's Allright Mr Oizo [feat Basement Jaxx, Flat Beat Eric and Whitney Houston].MP3 http://www.webfilehost.com/?mode=viewupload&id=514093 sleng inn litt tips, og gjerne ris/ros. 9247051[/snapback] Fila fungerte ikke. Får en 0KB fil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hvordan var det man så antall lyttere man hadde igjen? EDIT: "Om man hadde noen lyttere", denne musikken er gyselig. Endret 10. august 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har mekket en liten sak selv, dette er en livemix, uten headset. Phoebus - It's Allright Mr Oizo [feat Basement Jaxx, Flat Beat Eric and Whitney Houston].MP3 http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=195322 Sleng inn litt tips, og gjerne ris/ros. Sekundær site. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Få med dere kveldens program av våre trofaste DJer, ikveld. Blir garantert et show dere sent vil glemme Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Vi er ikke helt sikre på enda når vi starter i kveld, men vi kommer med mer informasjon!! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Lineupen er hvertfall diggbar Faris [Nor] Darkstorm [Nor] Stavmikser [Nor] Magio [Nor] Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Lineupen er hvertfall diggbar Faris [Nor] Darkstorm [Nor] Stavmikser [Nor] Magio [Nor] 9249946[/snapback] Forrige gang het vi: Faris: Finans-Hansen Darkstorm: Tardaldsen Stavmixer: DJ Farmor & The Samples Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hmm, til dere med Hercules controllere (mk2 spesielt), hvordan setter dere det opp? Får nemlig ikke kjørt det interne lydkortet som master, med herculesen som lydkanalen for headphones (og vice versa). Må jeg koble opp en forsterker for å ordne det slik at jeg kan høre med headsettet på f.eks. deck A mens deck B kjører på høyttalerne? (beklager, litt knotete forklart :!: ) Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Last ned ASIO-drivere til den, jeg anbefaller ASIO4ALL da blir alt enklere og du kan stille den til lavere latency på performance. ASIO4ALL finner du HER Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Last ned ASIO-drivere til den, jeg anbefaller ASIO4ALL da blir alt enklere og du kan stille den til lavere latency på performance. ASIO4ALL finner du HER 9251841[/snapback] Humm, det har jeg da fra før (via FL Studio). Får teste litt med forskjellige options da. Edit: Nei er fremdeles like langt.. Må beklage min eventuelle kortfattethet, men hvordan mekker jeg dette i setupen i f.eks. VDJ (4.3, ikke den home-skjiten som kom med herculesen)? Endret 10. august 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er en egen knapp som styrer volumet på hodetelefonene og en kanpp som styrer hvilke kanaler du skal høre på. Du får prøve deg frem, eventuelt lese manualen. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Joda, det er ikke problemet. Problemet er rett og slett at jeg ikke kan velge - må enten kjøre all lyd gjennom herculesen og hodetelefonene, eller gjennom høyttalerne. Er liksom enten eller, og får ikke bruke flere kanaler av en eller anna grunn. Har jeg misforstått, eller må jeg koble en forsterker i mellom herculesen og høyttalerne? Har liksom hele tiden sett for meg at jeg kunne kjøre f.eks. master gjennom pc-høyttalerne (og det innebygde lydkortet) og headsettet gjennom herculesen.. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kan du ikke velge noen ting under outputs på sound setup i config? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Kan du ikke velge noen ting under outputs på sound setup i config? 9252020[/snapback] Jo, men som sagt, det er enten eller eller ingen lyd. Huff, plagsomt, jeg som gledet meg sånn til å komme i gang. Kunne jeg fått dine settings (sett at du bruker VDJ da)? Beklager maset Edit: Hmm, nå fikk jeg i allefall til å kjøre høyttalere og headset samtidig, høyttalere via mini jack i Output 1/2-porten på Herculesen. Eneste problemet er at jeg ikke får til prelisten med headsettet - svitsjer jeg på 'Headphones Selections'-knappen får jeg riktig nok skifta kanal, men da høres det både i headsettet og i høyttalerne. Æsj, så mye problemer :!: Edit 2: Haha, ja der funka det helt plutselig! Da var det bare å øve seg og skrive seg opp på hwradio etterhvert Endret 10. august 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Er det noen som skal spille nå?! Jeg og Bromme drar et back to back sett. Endret 10. august 2007 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
MindB Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Tuned in Edit: hahah....wtf @ vocals Feeet mixing! Samples over A Bit Patchy eller? Hva bruker dere til å mixe med? Endret 10. august 2007 av MindB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå