NorThy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 han legger ut tacklist i tråden etter han er ferdig som alle andre ellers kan du se litt her hva som er spilt: http://hwradio.net:8000/played.html 9246532[/snapback] Men da så, må lære meg å se gjennom litt mer fra starten når jeg finner nye tråder :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Ingen fler som skal spille? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg kan sikkert sette i gang med noe straks. La meg bare henge opp en vask først Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fyr igang litt hardstyle du, Chris Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Noen som liker psytrance? Jeg kunne tenke meg å prøve å mixe litt når jeg har fått øvd meg litt mer og føle at jeg kan leke meg i Traktor uten å drite meg loddrett ut Endret 9. august 2007 av jazzfudge Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Fyr igang litt hardstyle du, Chris 9246649[/snapback] Jeg er som sagt ikke hjemme i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Da spiller jeg en gammel tysk cd jeg hadde liggende. Hardhouse. EDIT: Det er visst snakk om hardtrance i følge Dark. Jeg har virkelig ikke peil på disse sjangrene :!: Endret 9. august 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 I morra blir det absolutt fullt mulig med ønskelåter, og da er alt mulig, ikke bare EDM! Vi mikser det rett inn enkelt og greit... Lasta ned rubbel and bite av samples på vdj-siden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 I morra blir det absolutt fullt mulig med ønskelåter, og da er alt mulig, ikke bare EDM! Vi mikser det rett inn enkelt og greit... Lasta ned rubbel and bite av samples på vdj-siden. 9246856[/snapback] Er du gal mann! Det skal være minst like hardt som forrige gang! Om ikke hardere! Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 I morra blir det absolutt fullt mulig med ønskelåter, og da er alt mulig, ikke bare EDM! Vi mikser det rett inn enkelt og greit... Lasta ned rubbel and bite av samples på vdj-siden. 9246856[/snapback] Er du gal mann! Det skal være minst like hardt som forrige gang! Om ikke hardere! 9246887[/snapback] Jada, men hvem liker ikke hardstyleversjonen av justin timberlake - sexyback eller beegees - stain' alive? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 + en farlig mendge samples oppå der igjen Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg ler bare av tanken :!: Er det sært av meg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Jeg ler bare av tanken :!: Er det sært av meg? 9246931[/snapback] Nei, jeg gleder meg som faen! :!: Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 kanon bra ide da!, er det muligheter for å bli med som dj ? har endel erfaring fra diskoteker rundt omkring her nede og spiller på juleball og rundt omkring. men det er nytt for meg å gjøre det via nett, Er det veldig simpelt .. eller ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Temmelig lett når du har gjort det en del (mixingen altså). Å spille over nett er lett som bare det!. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Finnes det en kort guide eller lignende på denne tråden i løpet av disse 30 sidene ? Jeg har VDJ installert, og har brukt det litt før, men ikke over nett som sagt.. Kan hvem som helst spille eller er det bare for dere som var der først ? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er for alle; uansett kjønn, uansett hudfarge, uansett alder, uansett musikkstil [/cheesy line] Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Vi har bare regelen at det skal være EDM på hovedserveren Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Har mekket en liten sak selv, dette er en livemix, uten headset. Phoebus - It's Allright Mr Oizo [feat Basement Jaxx, Flat Beat Eric and Whitney Houston].MP3 http://www.webfilehost.com/?mode=viewupload&id=514093 sleng inn litt tips, og gjerne ris/ros. Endret 10. august 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja, men det betyr ikek at en person ikke kan spille metall om en vil på 8002 serveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå