Exentler Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) elements of life albumet er gald trance :o OT: noen som vet når dvd-en fra Gelredome kommer ut ? GO armin og tiesto takker dalh hvor poste innlegg når man kan redigere innenfor et rimlig spekter Endret 9. august 2007 av Exentler Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nice at dere har fått opp en hwradio! Hvordan er det med ønskelåter og sånt? Er jo mange dj'er som hater det og helst vil spille det de har selv lyst til, men det hadde jo vært fett med noen ønskelåter innimellom......... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 GO armin og tiesto 9245908[/snapback] Kommer en Tiësto låt om noen få strakser Lenke til kommentar
MindB Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hvordan er det med ønskelåter og sånt? 9245989[/snapback] Bare å slenge på ønskelåter når jeg spiller..kan ikke love deg at jeg alltid kommer til å spille det du har lyst til å høre, men skader ikke å spørre Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Bare å slenge på ønskelåter når jeg spiller..kan ikke love deg at jeg alltid kommer til å spille det du har lyst til å høre, men skader ikke å spørre Det høres bra ut! Da blir det vel noen ønskelåter etterhvert. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Joda, bare å ønske i vei Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Bare ikke Tiësto! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Har allerede spilt en liten dose av han Chris, så du kan slappe av Skjer med at antall lyttere halverte seg (fra 12 til 6) på 30 min?. Laggete stream? Endret 9. august 2007 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Skjer med at antall lyttere sank med over halvparten på 30 min?. Laggete stream? 9246353[/snapback] Du spilte Tiësto? Tror jeg var for opptatt av andre ting for å få med meg at Tiësto ble spilt! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg visste ikke at du hørte på . Du er jo ikke på msn heller... Spilte "Bright Morning Star". Kanskje du ikke merket det, fordi jeg er 1337? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Jeg visste ikke at du hørte på . Du er jo ikke på msn heller... Spilte "Bright Morning Star". Kanskje du ikke merket det, fordi jeg er 1337? 9246391[/snapback] Nei, men jeg hører på. Og fikk det ikke med meg. Men pga Tiësto mistet du sikkert alle de brukerene! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Faktisk, når du sier det, så hoppa alle av etter jeg skifta fra prog til trance. Det var da jeg spilte Tiësto og Tiësto-lignende låter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Haha! iWin! Nå spiller du elskbart!! Kaktus! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kaktus De siste 2 låtene har også en garanti for elskbarhet Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) du Dalh.. Mulig å få en liste av det du har spilt nå? my digg der Endret 9. august 2007 av NorThy Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) han legger ut tacklist i tråden etter han er ferdig som alle andre ellers kan du se litt her hva som er spilt: http://hwradio.net:8000/played.html Endret 9. august 2007 av Exentler Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Tidenes værste slutt! EVER! EDIT: Han i alle fall fått vekk den værste vokalen. I alle fall bedre med litt kvinnelig vokal. Like IKKE denne sangen! Endret 9. august 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) C'mon, det er Richard Durand, og BT som har vocalene. Tiësto står jo omtrent ikke bak her Siden dette er siste låt, så poster jeg ut en tracklist. Håper dere likte hva dere hørte Tracklist Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Pryda - Armed (Evol Waves Remix)02. Julien Jabre - Swimming Places (Sebastian Ingrosso Re-Edit) 03. Angello & Ingrosso - Umbrella (2 Elements Remix) 04. Suite 117 - Smaller (Dave Aude Remix) 05. Nelly Furtado - Say It Right (Peter Bailey Remix) 06. Tonedepth and Soultan - Aura 07. Deadmu5 - Jaded 08. INXS - Afterglow (Randy Boyer Remix) 09. Sultan & Ned Shephard - Together We Rise 10. Miika - One Morning By The Riverside 11. Andy Dugid - Dreamcatcher 12. Tiësto - Bright Morning Star 13. BT - Somnambulist (Mark Norman Remix) 14. Hawk vs. Sasha - Emerald Mine (Deepwide Remix) 15. Filterfunk - SOS (Sander van Doorn Remix) 16. Elastika pres. ESP - Rush (Brian Cross vs. Elastika Mix) 17. Under Sun - Captured (Signum Signal Mix) 18. Mojado - Kaktus 19. Peetu S - Rio Avenue 20. Tiësto - Break My Fall (Richard Durand Remi Endret 9. august 2007 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Selv ikke Richard Durand greide å redde sangen! Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Richard Durand lager en del fete mixer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå