Faris Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Fortsatt folk som er oppe eller? Avslutter rundt 3.40 tror jeg Takk for i kveld, nå er det senga Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Lukas Greenberg - Houzemusik02. Stryke - Atari Love 03. Imogen Heap - Hide And Seek (Jethro East and Lee Davey Vocal mix) 04. David West - Suffering Island (Joonas Hahmo mix) 05. Deep Flexion - Emotions Of The Night (Trent Cantrelles motion in no ho vinyl edit) 06. Dusty Kid - Tsunamy 07. Shiny Toy Guns - Rainy Monday (Paul Emanuel dub) 08. Dada Life - Vote Yes! 09. Dave Spoon - Background Noise 10. 68 Beats - Replay The Night (Robbie Riviera Juicy mix) 11. JOhn Dahlbäck - Track For Adults 12. Adam Beyer - Relapse 13. Beroshima - Horizon (Pig and Dan remix) 14. D Ramirez and Mark Knight - Colombian Soul (Nice7 remix) 15. Depeche Mode - Personal Jesus (Trentemöller remix a side) 16. Eyerer and Namito - Quipa (Etienne de Crecy remix) 17. Duoteque - Logo 18. Andain - Here Is The House Endret 8. august 2007 av Faris Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Regner med at jeg kjører et Prog sett idag 20:00 - 22:00, om ingen andre allerede har planer om å spille i den tiden... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Egenprodusert musikk eller deres egne remixer? Eller blir det slik at dere spiller kvalitetsmusikk innenfor de respektive sjangrene? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Egenprodusert musikk eller deres egne remixer? Eller blir det slik at dere spiller kvalitetsmusikk innenfor de respektive sjangrene? 9233641[/snapback] Er nok sistnevnte, hvor vi mixer låtene sammen slik at musikken går non-stop. Slik som Armin gjør på A State of Trance f.eks... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Men er det noen som lager egne verk? Hadde vært kult å høre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Dalh har så vidt jeg vet spilt en av sine egne. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Men er det noen som lager egne verk? Hadde vært kult å høre 9234310[/snapback] Dalh har så vidt jeg vet spilt en av sine egne. 9234351[/snapback] Yup, jeg har spilt mine egenproduserte låter / remixer litt Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Men er det noen som lager egne verk? Hadde vært kult å høre 9234310[/snapback] Dalh har så vidt jeg vet spilt en av sine egne. 9234351[/snapback] Yup, jeg har spilt mine egenproduserte låter / remixer litt 9234457[/snapback] Legge ut sang/sample her i tråden eller i trance-tråden da? Kan man snakke underveis? eks "this upcoming track is a new song by Aly & Fila". Må nesten sjekke ut denne radioen, alt av radio jeg hører på er DI.fm vocal trance og trance kanalen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Er vel egentlig bare mixing vi driver med. Ikke noe snakking, selv om det muligens blir noe på fredagen, hvor det blir HWRadio Live Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men er det noen som lager egne verk? Hadde vært kult å høre 9234310[/snapback] Dalh har så vidt jeg vet spilt en av sine egne. 9234351[/snapback] Yup, jeg har spilt mine egenproduserte låter / remixer litt 9234457[/snapback] Legge ut sang/sample her i tråden eller i trance-tråden da? Kan man snakke underveis? eks "this upcoming track is a new song by Aly & Fila". Må nesten sjekke ut denne radioen, alt av radio jeg hører på er DI.fm vocal trance og trance kanalen. 9234866[/snapback] Sjekk signaturen min Og oss DJene som spiller på denne radioen, snakker ikke, desverre. Skal prøve å få gjort det en gang tho' Du kan sjekke ut mitt sett som begynner om en time? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men er det noen som lager egne verk? Hadde vært kult å høre 9234310[/snapback] Dalh har så vidt jeg vet spilt en av sine egne. 9234351[/snapback] Yup, jeg har spilt mine egenproduserte låter / remixer litt 9234457[/snapback] Legge ut sang/sample her i tråden eller i trance-tråden da? Kan man snakke underveis? eks "this upcoming track is a new song by Aly & Fila". Må nesten sjekke ut denne radioen, alt av radio jeg hører på er DI.fm vocal trance og trance kanalen. 9234866[/snapback] Sjekk signaturen min Og oss DJene som spiller på denne radioen, snakker ikke, desverre. Skal prøve å få gjort det en gang tho' Du kan sjekke ut mitt sett som begynner om en time? 9234949[/snapback] Will do, mulig jeg sjekker det ut. Progressive = Markus Schulz, Andy Moor, Gabriel & Dresden? (jeg er alldeles ikke god på sjangere) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men er det noen som lager egne verk? Hadde vært kult å høre 9234310[/snapback] Dalh har så vidt jeg vet spilt en av sine egne. 9234351[/snapback] Yup, jeg har spilt mine egenproduserte låter / remixer litt 9234457[/snapback] Legge ut sang/sample her i tråden eller i trance-tråden da? Kan man snakke underveis? eks "this upcoming track is a new song by Aly & Fila". Må nesten sjekke ut denne radioen, alt av radio jeg hører på er DI.fm vocal trance og trance kanalen. 9234866[/snapback] Sjekk signaturen min Og oss DJene som spiller på denne radioen, snakker ikke, desverre. Skal prøve å få gjort det en gang tho' Du kan sjekke ut mitt sett som begynner om en time? 9234949[/snapback] Will do, mulig jeg sjekker det ut. Progressive = Markus Schulz, Andy Moor, Gabriel & Dresden? (jeg er alldeles ikke god på sjangere) 9235072[/snapback] Progressive er det ja. Kommer også kanskje til å spille noe blandinger av progressive, tech og electro (Slik som Armin pleier å spille de første timene av ASOT)... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 De første timene? ASOT varer bare i 2 timer da Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 De første timene? ASOT varer bare i 2 timer da 9235248[/snapback] Ja, men de finnes fler ASOT episoder, gjør det ikke? Mitt forrige inlegg var bare dårlig formulert Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Da starter jeg mitt sett nå om få sekunder Tune in her! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Liker det jeg hører Dalh Er serveren ledig fra 22-23/24? Endret 8. august 2007 av Faris Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er den nok. Planlegger selv å "bare" spille til 22:00. Fyrer du av litt house / electro etter det? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jepp Men det er mulig det blir spilt senere enn 22, kommer an på hva jeg gjør utover kvelden. Sier ifra jeg Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jepp Men det er mulig det blir spilt senere enn 22, kommer an på hva jeg gjør utover kvelden. Sier ifra jeg 9235675[/snapback] Om du drar fra 23, kan jeg ta en liten time med litt house før deg? 22-23? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå