Lakus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er ingen rolig del i den..? Hmmm... da har jeg fått tak i grovt feil sang, med grovt feil navn. haha. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Technoboy - Vita da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hvilken sang er da dette? Her er også det "rolige partiet" jeg snakket om. UKE2z6gq2tw Hvis dette ikke er Tatanka - Mess Up, så har du/dere ihvertfall forklaringen på hvorfor jeg trodde det Edit: Klippet heter nemlig Tatanka - Mess up @ In Qontrol 2007, og det var den sangen jeg hørte etter og ha søkt div steder. Endret 3. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Husker ikke navnet på sangen nå. Har hørt den før ja. Skal se om jeg kan finne hvilken det er. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hørtes ut som den plagsomme Robinson-reklamen på TV3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kan vel ganske betryggende si at det ikke er den Men lurer fælt på hva den heter (ikke Robinson sangen, men den i videoen ovenfor) Lenke til kommentar
W Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kan vel ganske betryggende si at det ikke er den Men lurer fælt på hva den heter (ikke Robinson sangen, men den i videoen ovenfor) 9202723[/snapback] Lurer også på hva orginalsangen med den stemmen heter. Jeg hørte den først i en sang jeg har som heter: Tatanka - Tats Mash Up. Vet ikke om denne er ekte eller ikke. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er nok en remix / mash up av Imogen Heap - Hide & Seek Lenke til kommentar
MindB Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 <--- live in the mix, 1 time sånn ca..før jeg legger meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Er nok en remix / mash up av Imogen Heap - Hide & Seek Hmm, ok. Hvem er det som står bak Remixen da? Jeg elsker den Og hvilken i huleste er da Tatanka - Mess Up? Alle sanger og videoklipp jeg finner er den som viste seg å være Imogen Heap EDIT: Den Timbaland sangen + den mixinga Endret 3. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
MindB Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hehe...bra du liker Edit: Let me be your fantaaaasy - classic! Edit 2: Siste låt nu... Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Yves Larock - Rise Up (Vandalism Remix)02. Madonna - Jump (Axwell Remix) 03. Syke 'N' Sugarstarr - Danz 04. Timbaland - The Way I Are (Zya & Badal Remix) 05. Haji & Emanuel - Take Me Away (Haji & Emanuel Vox) 06. Robbie Russell - Here With You (Retrobyte Vocal Mix) 07. Baby D. - Let Me Be Your Fantasy (WMC 2007 Mix) 08. Cedric Gervais - Spirit In My Life (Dave Spoon Remix) 09. De Souza featuring Shena - Guilty (Eddie Thoneick Remix) 10. Meck featuring Dino Lenny - Feels Like Home (Marco V Dub Mix) Endret 4. august 2007 av Mindbreezer Lenke til kommentar
Faris Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Spiller en liten session på 8000 nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Er nok en remix / mash up av Imogen Heap - Hide & Seek Hmm, ok. Hvem er det som står bak Remixen da? Jeg elsker den Og hvilken i huleste er da Tatanka - Mess Up? Alle sanger og videoklipp jeg finner er den som viste seg å være Imogen Heap 9203900[/snapback] Sant det med Imogen Heap. Lakus, når jeg kommer hjem i morgen skal jeg sende deg Tatanka - Mess Up! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Lakus, når jeg kommer hjem i morgen skal jeg sende deg Tatanka - Mess Up! Elsker deg Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Lakus, når jeg kommer hjem i morgen skal jeg sende deg Tatanka - Mess Up! Elsker deg Dark 9206224[/snapback] Haha! Glad i deg og Ellers har jeg jo spilt den et par ganger da! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jeg fyrer i gang med et housesett om et par minutter for de som vil høre på. Edit. Live nå. Edit 2. Fylla står for tur. Hej då. Endret 4. august 2007 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Faris Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg tenkte å spille litt straks Noen som er her i kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg vil høre på! Hadde akkurat tenkt å melde om at jeg kunne tenke meg å spille litt her selv. Jeg spiller minimal, tech, house og disco. Jeg har ikke allverdens med utstyr stående her hjemme for tiden (verken platespillere eller kaospad, bare en midikontroller og pc), så jeg vet ikke hvor mye livemixing det blir med det første. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Fett! Skal sette i gang om en liten stund, må bare ordne et par saker først Da spiller jeg fra 22.30 Endret 4. august 2007 av Faris Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Fett! Skal sette i gang om en liten stund, må bare ordne et par saker først 9208359[/snapback] Ikke noe der nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå