Iverfar Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 haha, der skulle jeg gjerne vært! Nydelig mixing gutter, fortsett! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Nobody likes the records that you play!! Nå er det snart mix tur! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 This is not normal! 9164601[/snapback] 1000 bpm! Nå kommer det jumpstyle med Faris! Lenke til kommentar
magio Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 9164642[/snapback] jump jump jump around! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Det var to timer det@8002 A small good thing - Godforsaken Morcheeba - Big Calm (Big Calm) Massive Attack & Tricky - Karma Coma (Protection) Faithless - Take The Long Way Home remix Faithless - Take The Long Way Home (Take The Long Way Home) Bach - Some Violin Concert Ayreon - Ye Courtyard Minstrel Boy (The Final Experiment) Ayreon - Sail Away To Avalon (The Final Experiment) Metallica - Run To The Hills (Number Of The Beast) Van Halen - Eruption Public Enemy (Puff Daddy remix?)- Public Enemy Number One Max Romeo - Public Enemy Number One (Pray For Me) War - Slippin' Into Darkness (Grooves And Messages) Xzibit - Paparazzi (At The Speed Of Life) Snoop Dogg - Gin And Juice (Doggystyle) Cypress Hill - Boom Biddy Bye Bye remix Django Reinhart - Gang Starr (NAtional Rapshow rip) Dilated Peoples - Proper Propaganda (Expension Team) Dj. Sakin And Friends - Poem III (Walk On Fire) Hooverphonics - Mad About You (The Magnificent Three) Talvin Singh - Traveller (Kid Loco remix) John Martyn - Sunshine's Better On The Other Side (Talvin Singh remix) Björk - All Is Full Of Love remix Madonna - I Love New York (Confessions On a Dance Floor) Eva Cassidy - You Take My Breath Away Pen Jakke - Fredrikstad (Østen) Coldplay - Fix You (X&Y) The Postal Service - Such Great Heights Ken Ring - Hata Polisen Tommy Tee & Tungtvann - Langfingern Gatas Parlament - Fram Kamerater Nas - Money Over Bullshit (Hip Hop Is Dead) Dj. Dolores - De Dar Dó Doctor Rockit - Café De Flore (Charles Webster's Latin Lovers Mix) Portishead - Roads (Roseland N.Y.C. Live) Portishead & Moloko - Fun For Me Vampyros Lesbos - Droge Cx 9 (Sexadelic Dance Party) Wyclef Jean - Pablo Diablo, interlude (Carnival) Coldplay - Speed Of Sound (X&Y) Kent - Jag Vill Inte Vara Rädd (Kent) Erik Clapton - Cocaine (Slowhand) Eva Cassidy - How Can I Keep From Singing White Stripes - I Just Don't Know What To Do With Myself (Elephant) Shirley Bassey - Diamonds Are Forever Cab Calloway - Minnie The Moocher The Doors - House Of The Rising Sun Public Enemy - House Of The Rising Sun Eva Cassidy - What A Wonderful World The White Stripes - In Love With a A Girl Bob Marley - Buffalo Soldier (Some Oldies Crap) Vazelina Bilopphøggers - Det Vil Alltid Komma En Ifra Mengshol Endret 29. juli 2007 av AvieN Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Ta den på skjul a! Nå er det jump Med masse samples! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Og nå: Thunderdome! :!: Endret 29. juli 2007 av Faris Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Med en overdreven dose samples! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Da var vi ferdig for i dag. Takk til dere som høre på! Lenke til kommentar
magio Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Da var vi ferdig for i dag. Takk til dere som høre på! 9164758[/snapback] Do it again! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 tune in @ 8002. Jeg leker meg litt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Og der fant vi ut hva vi ikke greide i natt.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Drikke et spann sprit og mikse musikk? edit: Spiller litt på 8002, siden jeg ikke har noe bedre å ta meg til. edit2: Glemte å trykke på broadcast knappen, men tro meg, det var kanskje like greit :!: Endret 29. juli 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Faris Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Spiller litt "klein søndag" typ musikk på 8000 nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Spiller litt "klein søndag" typ musikk på 8000 nå 9166074[/snapback] Smuuuud musikk Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg vil gjerne prøve Men ikke flame meg, er jo ikke DJ Tiesto heller... Men først må jeg vite hhvordan dere kan streame fra meg etc... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Men ikke flame meg, er jo ikke DJ Tiesto heller... 9166892[/snapback] Takk og lov for det. Ta kontakt med magio eller DJ_Dark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå