DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Da er jeg tunet inn etter en del problemer med forsterkeren. Vil fraråde alle Harman kardon! Maken til bortkasta penger skal man leite lenge etter gitt. Herlig at flere tuner inn Og 3 timer og 6 min senere var jeg ferdig! Endret 11. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Etter en lang dvale annonserer jeg herved en hiphop-session med assisterende hiphop-guru (utnevnt av Don Thendrup) Onyx. Tema for i kveld blir: - Tilbake til det gode 90-tall. - Lett blanding av ny musikk innen sjangeren. - Headnodding. Starter om noen få strakser, kl. 20.00. Endret 12. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nice ! Lenge siden siste du har snurret plater på HWRadio'en, Onyx Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jepp! Bra du hører på. Edit; takk T. Spilleliste: Gang Starr - Aiiight Chill... Gang Starr - No Shame In My Game Dr. Octagon - 3000 Public Enemy - Shut 'Em Down (Pe-Te Rock Mixx) De La Soul - Baby Baby Baby Baby Ooh Baby Fugees - Fu-Gee-La A Tribe Called Quest - Award Tour Onra - Introduction Onra - Bounce (interlude) Onra - The Third Sword (interlude) O.C. - Time's Up Oh No - Land Mine Blahzay Blahzay - Blah, Blah, Blah Nas - Take It in Blood Ghostface Killah - The Champ Atmosphere - Shoulda Known Black Milk - Give The Drummer Sum Nas - The World Is Yours Clipse - Grindin' MED - Push ASD - Sneak Preview Nas - Made You Look Pete Rock - Walk On By Gang Starr - Battle Gang Starr - Take It Personal Big L - Put It On Madvillain - Raid (feat. M.E.D. aka Medaphoar) Anotha Level - Just Feelin' Down South - Sitting Here Kwite Def - FYI Endret 12. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Strålende spilt i dag, Onyx. Både låtvalg og mixing på topp. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nice session. Fikk ikke hørt hele, men likte det jeg hørte. Fast spilletid fremover? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kjedelig å misse den der a Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva med å lage noe slags system for å annonsere spilletider? F.eks. RSS eller en offentlig Google Calendar (det hadde vært veldig praktisk for min del). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Hva med å lage noe slags system for å annonsere spilletider? F.eks. RSS eller en offentlig Google Calendar (det hadde vært veldig praktisk for min del). Man vet jo aldri når man spiller. I alle fall nå om dagen! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Nice session. Fikk ikke hørt hele, men likte det jeg hørte. Fast spilletid fremover? Skal ikke se bort i fra det. Om ikke det tidsrommet er opptatt, forholder jeg meg gjerne til en fast spilletid (må høre med Don T). Kjedelig å misse den der a Ble dessverre en veldig sein annonsering/varsel. Endret 13. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hva med å lage noe slags system for å annonsere spilletider? F.eks. RSS eller en offentlig Google Calendar (det hadde vært veldig praktisk for min del). Høres kult ut det, det har vel óg vært snakk om å få til Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Google Calendar er veldig enkelt. Veldig mange har Google-account (f.eks. for Gmail) fra før. En av dere oppretter en offentlig kalender, gir skrivetilgang til alle DJs og publiserer urlen til kalenderen her. Man kan jo si det på en måte blir noe av det samme å si ifra her som å si ifra på en kalender, men jeg tror det vil gi dere flere lyttere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Tar en session fra 22.30! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 I såfall setter jeg over da Hva har du tenkt å spille? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Hardstyle i dag og gitt Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Har du starta? får ikke noe inn i itunes, men er første gang jeg prøver. Edit: Ser at serveren ikke er oppe så da har du vel ikke starta da Endret 16. januar 2009 av Rockie Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Starter 22.45 da jeg sitter i tlf nå. Endret 16. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, når jeg starter. Blir aldri ferdig i tlf. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 http://hwradio.net:8000/listen.pls Tune inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå