Thend Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Undertegnede spiller musikk o.l. fra klokka 20 i kveld. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Da spiller jeg frem til da Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Speleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Troubleneck Brothers - Back to the Hip Hop Jeru The Damaja - My Mind Spray Mudd - Murda Outcha Speaka Spice 1 - 187 He Wrote Snoop Dogg - Gin & Juice MED - Push Pete Rock - Nothin' Lesser feat. The UN Bromstad Billionaires - Kakk opp Bad Spit - Talerør for søppel Absurd Oppspinn - Agnostisk Jihad feat. Tor Even Terror & Makaber Venom - Livet mitt Black Milk - Insane Fat Ray & Black Milk - Flawless Elzhi - Talking in My Sleep Black Milk - Give the Drummer Sum Black Milk - The Matrix feat. Pharoahe Monch, Sean Price & DJ Premier Petter - Saker & ting feat. Eye N'I Sway - This Is My Demo Sway - Little Derek feat. Baby Blue MF Grimm - Get Down MF Grimm - Emotions feat. B-1 Raekwon - Incarcerated Scarfaces The Cenobites - Don, Don, Don Godfather Don - 3 the Hard Way feat. R.A. the Rugged Man & Prince Po Cunninlynguists - K.K.K.Y. Tommy Tee - Horizon feat. Mr. Eon, Tru Personna, Black Sun & Basheeba Earth Son of Light - We Atmosphere - YGM Prince Paul - What U got (The Demo) feat. Breezly Brewin & Big Sha O.C. - Story to Tell Ol' Dirty Bastard - Brooklyn Zoo MXX - City of Gold feat. Greis, Rasco & Curse Ken Ring & Tommy Tee - BB Berättelsen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvordan er ståa her idag, lenge siden jeg har spilt. Er de samme gamle serverne oppe fortsatt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Fortsatt de samme. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 For de som vil høre på litt hardstyle er det bare å tune inn kl 21.00! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skal se om jeg kan mekke en Hip-Hop session en gang til uka, når det passer for dere andre. Blir min første! Lenke til kommentar
icx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skulle vært mer Electro House her altså.. Hva går det for det meste i når du spiller Electro Dahl? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Skal se om jeg kan mekke en Hip-Hop session en gang til uka, når det passer for dere andre. Blir min første! Kult! Ta det når det passer for deg du, bare informer Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Skal se om jeg kan mekke en Hip-Hop session en gang til uka, når det passer for dere andre. Blir min første! Flotters. Jeg kjører session fra 20 til 22 i kveld. Hiphop med mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hey, er det mulig for meg å spille litt i morgen kveld? Hadde tenkt meg litt god gammel italo eller fresh minimal Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Spill i vei, Italo. Bare kom med et klokkeslett så det ikke blir noe kræsj. Mi spilleliste for i kveld: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Main Source - Lookin' at the Front Door INI - To Each His Own feat. Q-Tip & Large Professor Pete Rock & CL Smooth - Sun Won't Come Out Pete Rock & Deda - Blah Uno INI - Fakin' Jax Nas - Halftime Jeru the Damaja - Come Clean Ghostface Killah & Trife da God - Cocaine Trafficking MF Doom - My Favourite Ladies PST/Q - Jag ser Wu-Tang Clan - Diesel Main Source - Fakin' the Funk Large Professor - IJUSWANNACHILL John Robinson - Outta Control Group Home - Supa Star Gang Starr - You Know My Steez Common - The 6th Sense Black Moon - Buck Em Down (Remix) ASD - Hey Du (Nimm Dir Zeit) Tungtvann - Pøbla (med Terje Nilsen) Black Milk - Losing Out feat. Royce da 5'9" Erykah Badu - Honey Christina Aguilera - Back in the Day Billy Paul - Let the Dollar Circulate Marvin Gaye - What's Going On, Brother Minnie Riperton - Feelin' That The Feeling's Good Goapele - Closer D'Angelo - Untitled (How Does It Feel) Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hmm tenker jeg kan ta en liten 60-90 min session mandag kveld i nitida? Noen som skal spille da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Spill i vei, Italo. Bare kom med et klokkeslett så det ikke blir noe kræsj. Funker 20-22? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hmm tenker jeg kan ta en liten 60-90 min session mandag kveld i nitida? Noen som skal spille da? Ingen andre enn deg. Spill i vei, Italo. Bare kom med et klokkeslett så det ikke blir noe kræsj. Funker 20-22? I morra kveld? Det funker. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ingen andre enn deg. Herlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan kobler jeg med opp på streamen her egentlig? Tenkte jeg skulle teste litt før jeg starter klokka åtte. Blir to timer med digg minimal hvis alt går som det skal Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvordan kobler jeg med opp på streamen her egentlig? Tenkte jeg skulle teste litt før jeg starter klokka åtte. Blir to timer med digg minimal hvis alt går som det skal pm sendt. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dropper spillinga i dag pga 3 tunge prøver på én uke. Sier seg selv Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Spiller en session med Hip Hop fra kl 20.00 og ut over i kveld Chan: 8000 HWRadio.net Endret 18. november 2008 av MKej Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå