Kaggen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Da spiller jeg litt nå Tuned Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Da spiller jeg litt nå Tuned Akkurat i det VDJ hang seg og dempet begge volumene samtidig, i steden for den ene! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Da spiller jeg litt nå Tuned Akkurat i det VDJ hang seg og dempet begge volumene samtidig, i steden for den ene! Heldigvis var mediaspilleren treg til å tune inn da. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Nei, nu er det på tide at jeg spiller litt plater igjen. Fra nå og en times tid framover. Endret 16. oktober 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Og jeg som sitter uten anlegg Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Og jeg som sitter uten anlegg Da gikk du glipp av dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Troubleneck Brothers - Back to the Hip Hop Jurassic 5 - Concrete Schoolyard Kidz in the Hall - The Pledge feat. Sean Price & Buckshot The Latin Kings - Passa micken Nujabes - Lady Brown feat. Cise Starr M.O.P. - Cold as Ice Mic Geronimo - Masta I.C. Edan - Making Planets feat. Mr. Lif Chords - Appetite for Consumption feat. Timbuktu Jay-Z - Dead Presidents II Germany - Es tut nicht mehr weh Wu-Tang Clan - The W Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M. Hieroglyphics - You Never Knew Guilty Simpson - The Real Me Wildchild - The League feat. Special Ed, Masta Ace, Percee P & MC Lyte Pep Love - Pacific Heights Raw Footage - Stay Tuned Concrete Crew - Ka jævlan Endret 16. oktober 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Do'h..... Endret 16. oktober 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Do'h..... Men du har en sjanse til i kveld fra 8 til 10. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Endelig en som kan dempe abstinensene. ; - D Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Yej Blir riktig nok bare med noen innebygde høytallere i tv'en, men det er bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skru på radion, folkens. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Oppe i 6 lyttere i dag. Hysterisk. Spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kool G Rap - Fast Life feat. Nas Killah Priest - From Then till Now Wu-Tang Clan - Diesel Brother Arthur - Year of the "9" Boot Camp Clik - And So The Latin Kings - Borta i tankar Vordul Mega - Megaggraphitti Ultramagnetic MC's - Ease Back Slick Rick - Hey Young World Dr. Dooom - I Run Rap Sadat X - The Lump Lump Murs - Can It Be (Half A Million Dollars and 18 Months Later) Nuuk Posse - Uteqqippugut (Back In Business) Big Punisher - You Ain't a Killer Phat Kat - Cold Steel feat. Elzhi DJ Desue - U Know How We Do feat. Samy Deluxe & Buckshot Jeru the Damaja - You Can't Stop the Prophet Group Home - Up Against the Wall (Getaway Car Mix) Gang Starr - Much Too Much Showbiz & AG - Next Level (Nyte Time Mix) Non Phixion - Rock Stars Big Shug - Play It D&D Allstars - 1, 2 Pass It (Remix) NYGz - It's On feat. Rave O.C. - Win the G feat. Bumpy Knuckles Gang Starr - Above the Clouds feat. Inspectah Deck KRS-One - KRS-One Attacks AZ - The Format Nujabes - Kumomi De La Soul - Stakes Is High Bad Spit - Bakrushelvete Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Var oppe i 8 selv forrige gang faktisk. Uten reklame på forumet! Sykt det og Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Spiller litt hardstyle nå Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Uff, savner å mixe. Har hatt problemer med alt av datamaskiner i det siste, men tenker jeg får til en sending neste uke og fremover. Skal bli kozz Lenke til kommentar
saivert Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skulle gjerne hørt på mer, men følger ikke med når dere streamer og ikke. Har som regel en rotering mellom DI.fm Vocal Trance, ETN.fm og Afterhours.fm på gang mesteparten av tiden. Hadde vært fett med en meldingssystem. Kan vel bruke MSN til sånt? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har også vært fraværende i det siste, men har nettopp fyrt opp en session med house og trance. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Og jeg tar over etter Kaggen Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Tracklist var: House 1. Deep Dish - We Gonna Feel it 2. Eric Prydz - Pjanoo (Original Mix) 3. Guru Josh - Infinity 2008 (Jerome Isma-Ae) Trance 4. Ernesto Vs Bastian - Thrill (Original Mix) 5. Leon Bolier - Ocean Drive Boulevard (Original Mix) 6. Sindre Eide - Only When I Sleep (Original Mix) 7. Geert Huinink & Sied van Riel - Minimal Symphony (Original Mix) 8. Boom Jinx Feat Thomas J Bergersen - Remember September (Original Mix) 9. Remo Con - Cold Front (Bart Claessen Remix) Hardstyle 10. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Rmx) 11. Wild Motherfuckers - Fuck it Up (Zatox and Tatanka Mix) 12. Frontliner - Tuuduu 13. Noisecontrollers - Venom Endret 30. oktober 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå