Thend Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 DJ Unge T er tilbake for fullt. Hyggelig og hoderystende hiphop klokka 20 - 22. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Da er vi straks i gang. Jeg er til stede på IRC for ros og låtønsker. Kveldens spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rasco - Hip Hop Essentials De La Soul - I Am I Be De La Soul - A Roller Skating Jam Named "Saturdays" feat. Q-Tip & Vinia Mojica Pep Love - Pacific Heights The Reavers - Web Onyx - Atak of da Bal-Hedz The Alchemist - Hold You Down feat. Prodigy, Nina Sky & Illa Ghee 7L & Esoteric - Protocol Invizzibl Men - Jimmy Swagger Invizzibl Men - T-Rex feat. C-Rayz Walz No I.D. - Fate or Destiny feat. Dug Infinite Buckshot LeFonque - No Pain No Gain (Salaam Remi Remix) Big Daddy Kane - Show & Prove feat. Big Scoob, Sauce Money, Jay-Z & Ol' Dirty Bastard Bun B - Get Throwed feat. Pimp C, Z-Ro, Young Jeezy & Jay-Z Crooklyn Dodgers - Return of the Crooklyn Dodgers Mr. Lif - Post Mortem feat. El-P, Jean Grae & Akrobatik Tommy Tee - No Holds Barred feat. Royal Flush, F.T., M.O.P. & Matt Fingaz Apani B. Fly MC - Estragen feat. Lyric, Helixx, Jean Grae, Pri da Honey Dark, Yejide & Heroine D.I.T.C. - Day One Cover - Underground Flow Remix feat. Michelob Large Professor - The Hardest feat. Styles P & AZ Vordul Mega - Stay Conscious Verb T & Harry Love - 4:30 AM Ahmad - Back in the Day (Remix) Timbuktu - För lenge sen feat. Chords & Supreme Hasan Salaam - Fountain of Youth feat. Baron of Red Clay Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M. Ghostface Killah - Motherless Child feat. Raekwon Wu-Tang Clan - Fast Shadow Shitrich - Gratis tiss-sleik feat. Bad Spit Endret 25. august 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Da tok jeg over spakene (bokstavlig talt) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Videochat ( ) på BlogTV!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Dalh er helt rå på wrecking nå! Liker også tå-scratch, tunge-scratch, panne-scratch og sko-scratch! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Alt ble bæsj, så avslutta. Tracklist : neeh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Tar like gjerne en liten warm-up-mix før Q-BASE! Det blir spilt hardstyle Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hiphop på 8000 for interesserte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Da dropper jeg min lille jeg hadde tenkt! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Spontan late night session. Låtliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor RZA - RZA's Theme Termanology - Watch How It Go Down Smif-N-Wessun - Stomp Thru feat. Joell Ortiz & Rock The Pharcyde - Runnin' Cannibal Ox - Stress Rap AZ - The Format Invincible - Sledgehammer! Channel Live - Mad Izm feat. KRS-One J Dilla - Diamonds Gang Starr - Above the Clouds feat. Inspectah Deck Elzhi - Talking in my Sleep Phat Kat - Nasty Ain't It Diaz - Breathe It feat. IGOff & Hazadous Huss und Hodn - Viel Stress feat. Sylabil Spill Mucho Muchacho - Sera méjor feat. Tony Touch Endret 28. august 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Endret 29. august 2008 av Dj Charlie Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Mest sannsynlig tuner jeg in. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Da kjører jeg en liten session med Hip Hop fra 20.00 til Dj Charlie spinner i gang... Beats, Rhymes and Life Edit: Da er vi i gang. Vil være på IRC for kjeft, ros etc http://hwradio.net:8000/listen.pls Endret 29. august 2008 av MKej Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) En snau halv time til jeg snurrer skiver. Fint om det blir noen lyttere! Edit: Da var vi i gang! Endret 29. august 2008 av Dj Charlie Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Takk for en times god housemusikk. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Da var vi ferdig for denne gang, håper på flere lytter neste uke. Mulig jeg kanskje legger ut denne ukens mix for nedlasting etterhvert. (om det er lovlig?) Endret 29. august 2008 av Dj Charlie Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Regner med at det er lovlig. Slenger du opp tracklist og? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hiphop i kveld på 8000 fra kl. 21.00. Tilstede på #hwradio.net som vanlig. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hiphop don't stop i kveld heller. 20-22. IRC og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå