Aiven Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Me dig ur music. Minner meg om gode dager på The Villa. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Dette er the villa på bol. Du spiller fra 22 Dahl? EDIT: Slutter av etter en liten avslutning her Endret 12. august 2008 av Faris Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har sommerferie fra mixinga, så spiller ikke i dag, men kan forsåvidt ta et sett kl. 23:00... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har sommerferie fra mixinga, så spiller ikke i dag, men kan forsåvidt ta et sett kl. 23:00... Nice Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kan ikke si jeg var overrasket over lyttertallet, men tracklisten er hvertfall som følger: 01. BSOD - Choplifted 02. Hatiras & Jelo - Donkey Punch 03. Chris Lake & Deadmau5 - I Thought Inside Out 04. Hatiras ft. MC Flipside - Get Blahsted (Instrumental Mix) 05. Mauro Picotto - Rizlard 06. Cygnus X - Superstring 2k8 (Dalh Re-Rape) Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg kommer til å spille i kveld kl 21.00, og det blir spilt house og trance. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg kommer til å spille i kveld kl 21.00, og det blir spilt house og trance. ikke lenge til Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 .. og jeg var i gang. Høre Chatte (Rom: #hwradio.net) Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) .. og jeg takker for meg. 1 lytter er ikke mye å leve på, men håper han/hun likte det som ble spilt. Har og lært at det ikke er lurt å spille når ASOT sendes. Vel vel, her er tracklist: 1. Kid Dub - Tetris (Tocadisco Edit) 2. U2 - Where The Streets Have No Name (Peter Gelderblom Remix) 3. Melleefresh And Deadmau5 - Attention Whore (Original Mix) 4. Noir - Super Skunk (Deadmau5 Remix) 5. Dj Remy And Roland Klinkenberg - Till Ya Drop! 2007 (Rene Amesz Remix) 6. DJ Orkidea & David West - God's Garden (Original Mix) 7. Leon Boiler Pres Precursor - XD (Original Mix) 8. Gleave - Blinded (Original Mix) 9. Imogen Heap And DJ Tiesto - Hide & Seek (Tiestos In Search of Sunrise Remix) 10. EnMass - Pinnacle (Randy Boyer And Eric Tadla Mix) 11. Conor Mckay - Hard A Tech 12. Corderoy - Starline (Icone Remix) Endret 14. august 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bruk chat, få inn en kompis og få tilbakemeldinger. Den dagen vi kommer på forsida på tek, så har vi en gylden mulighet til å bli bedre kjent, da gjelder det å få spilt mest mulig. Selv har jeg ikke tid til hverken lytting eller spilling om dagen, fadderuke på Blindern Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Jeg spontanspiller en time med godmusikk. To timer ble det, med: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rasco - The Unassisted Defari - Focused Daily feat. Defari Smif-N-Wessun - Trouble Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M. A Tribe Called Quest - Electric Relaxation Sean Price - Slap Boxing feat. Ruste Juxx & Rock MF Doom - Dead Bent Wu-Tang Clan - I Can't Go to Sleep feat. Isaac Hayes Isaac Hayes - Walk On By Donald Byrd - Spaces and Places Pete Rock & C.L. Smooth - All the Places R.A. the Rugged Man - Lessons Snoop Dogg - The One and Only Chords - Appetite for Consumption feat. Timbuktu Suprême NTM - That's My People Frankie Hi-NRG MC - Quelli che ben pensano Vågsbygd Handy - Assassino Torch - Rote Wellen feat. Ebony Prince, Esa & Toni L Tungtvann - Nummer (med Skranglebein & Fundamental Lyd) Don Martin & Supa Sayed - Idol Robin Sway - Little Derek feat. Baby Blue Tote King - Duermen Curse - Wahre Liebe Slick Rick - Lick the Balls GZA - Alphabets Bronze Nazareth - More Than Gold feat. Timbo King Elzhi - Brag Swag The High & Mighty - It's All for You 7L & Esoteric - Protocol J-Live - The Upgrade feat. Posdnous & Oddisee Kool Savas - King of Rap Endret 15. august 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Spiller litt på de nye CD Spillerene mine <3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Spiller litt på de nye CD Spillerene mine <3 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) En liten tracklist: 01. Re-Ward - Contrast (Intro Mix) 02. Sander van Doorn - Back By Any Demand 03. Energy 52 - Cafe del Mar (Out of Office Mix) 04. BSOD - Choplifted 05. Deadmau5 and Chris Lake - I Thought Inside Out 06. Hatiras & MC Flipside - Get Blahsted 07. Cygnus X - Superstring 2k8 (Dalh Re-Rape) 08. Snow Patrol - Chasing Cars (Blake Jarrell Remix) 09. Sunlounger - Aquas Blancas (Where To Get Naked Mix) 10. Selu Vibra - Divine (Dalh Remix) Mulig jeg slenger opp en download link senere Endret 16. august 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Thendrupinho står over i dag (nok en gang ), så da fyller jeg opp timeplanen med en hiphop-session fra kl. 20.00. Tune in! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Thendrupinho står over i dag (nok en gang ), så da fyller jeg opp timeplanen med en hiphop-session fra kl. 20.00. Tune in! Booja! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Thendrupinho står over i dag (nok en gang ), så da fyller jeg opp timeplanen med en hiphop-session fra kl. 20.00. Tune in! That's what I'm talkin' 'bout! Hvor lenge spiller du? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Radio On ! edit: hva er dette slags p0rn music ? Endret 18. august 2008 av MKej Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå