magio Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Håper bare ikke VDJ kødder seg hele tiden nå Edit: Og ja den kødder seg Så siden den ikke er i form idag så er ikke jeg det heller Endret 24. juli 2008 av magio Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hiphopheads, househomser og havnehorer, klokka 20 er jeg tilbake etter en liten sommerferie med to timer fantastisk lyd. Endret 25. juli 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hiphopheads, househomser og havnehorer, klokka 20 er jeg tilbake etter en liten sommerferie med to timer fantastisk lyd. Sweet Da står valget mellom HWRadio eller National Rap Show Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Da er vi straks i gang. Som plaster på såret for Tommy Tee for at jeg trekker lyttere fra NRS, kjører jeg en Tommy Tee-spesial den første timen. Tune inn om 5. Spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tommy Tee - World Renown feat. Pete Rock, Mike Zoot, Large Pro & AG T.P. Allstars - Dream On Ken Ring - Sthlm City feat. The Loudmouf Choir Gatas Parlament - Staten & Kapitalen AG - Yeah Nigga N-Light-N - Fresh (In Any Season) Fintelligens - Kaks jannu M.O.P. - Muddy Waters Kevin & Mae - En av fem Diaz - I Come to Collect Ken Ring & Tommy Tee - Vart e du? feat. Proof Tommy Tee - When Time Stops feat. Son of Light & A-Lee Tommy Tee - No Holds Barred feat. Royal Flush, F.T., M.O.P. & Matt Fingaz Opaque - Slicker than Grease Tommy Tee - Aerosoul Sean Price - You Already Know feat. Skyzoo Madvillain - Borrowed Time Large Professor - IJUSWANNACHILL The Cenobites - MC's Out to Murder the World Kongcrete - Broken Safety feat. Spiega & Ikon The Reavers - Invasion Akhenaton - Bad Boys de Marseille feat. Fonky Family Reks - Say Goodnight Pete Rock & Deda - Baby Pa Method Man & Redman - Blackout Kool Keith - The Girls Don't Like the Job Kool Keith - I'm Seein' Robots Curse - Wahre Liebe Bio-Circuits - Robosapiens Tungtvann - Plan B (med AFC & L.O.C.) De La Soul - Stakes Is High Nas - Made You Look Endret 25. juli 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Jeg byr på musikken til vorspielet (les: House, electro, minimal, trance?) kl. 22:00 til 24:00 i kveld Endret 26. juli 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Noen som orker litt hardstyle? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Når spilles det neste gang "/ vil høre litt musikk ^^ Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Når spilles det neste gang "/ vil høre litt musikk ^^ Slapt her som sommern, gitt. Hurramusikk fra klokka 20 i kveld. Feiring av sponsor. Nye og gamle favoritter. Pizza til alle. Endret 31. juli 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 dere har starter ser jeg ^^ hører på Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vi er i gang, ja. Er til stede på IRC for låtønsker, ros, ris og annet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Når spilles det neste gang "/ vil høre litt musikk ^^ Vi trenger fler djer for å fylle døgnet Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kveldens spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tommy Tee - World Renown feat. Pete Rock, Mike Zoot, Large Pro & A.G. Ken & Ayo - §#"??! Majors - Get Down/Again Nas - Sly Fox Kontrafakt - Dáva mi Looptroop - Top Dogz feat. Petter Kool Savas - King of Rap Tungtvann - Reinspikka hiphop Black Moon - Powaful Impak! M.O.P. - Ante Up (Remix) feat. Busta Rhymes, Remy Ma & Teflon Naughty by Nature - Hip Hop Hooray Saigon - The Letter P feat. Kool G Rap MED - Push Mos Def - Ms. Fat Booty Wu-Tang Clan - Gravel Pit The Cool Kids - Mikey Rocks Soul Supreme - Queen (Hip Hop) feat. A.G., T-Max & Pete Rock Masta Ace Incorporated - Born to Roll The Afeeliated - Nostalgic The Afeeliated - Lady on the Bus Tungtvann - Plan B (med AFC & L.O.C.) Showbiz & A.G. - Fat Pockets Diamond D - I Went for Mine O.C. - War Games feat. Organized Konfusion A.D.O.R. - Let It All Hang Out Charizma & Peanut Butter Wolf - Red Light Green Light R.A. the Rugged Man - Braindead (Jehst Remix) feat. Stig of the Dump Smif-N-Wessun - Stomp Thru (feat. Joell Ortiz & Rock) Sean Price - I Love You (Bitch) Chino XL - No Complex Ras Kass - Marinatin' Elzhi - Talkin' in My Sleep Kwite Def - FYI Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Siden ingenting skjer i byen, tar jeg en session (hvor lang vet jeg ikke) med musikk under 130BPM, med hint av electro, tech og trance Endret 1. august 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Starter om litt over en time (22:00 that is) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Fet musikk Dahl! Tænks Playlist: 01. Stylus Robb - Ininna Tora (Nick Corline Remix) 02. Filip Le Frick - Da Latin Bomb 03. Quinten de Rozario - Touch Me In The Morning (Afrojack Remix) 04. Pryda - Pjanoo (Fabian Gray & Dean Del Remix) 05. ID - ID 06. Daft Punk - Around the World (Muttonheads Remix) 07. Ce Ce Peniston - Finally (Bart B More Mix) 08. Jean Elan - Where's Your Head At (Klaas Remix) 09. Chris Lake & Deadmau5 - I Thought Inside Out 10. Guru Josh - Infinity (Jerome Isma-Ae Remix) 11. Cygnus X - The Orange Theme (Dalh Remix) Endret 1. august 2008 av Dalh Lenke til kommentar
MindB Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har vært borte en god stund nå, men tar litt live spilling fra ca. klokken 2100 og utover. House, trance ++, as usual Jeg er usikker på om jeg fortsetter med fast spilling på søndager på grunn av ulike faktorer... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har vært borte en god stund nå, men tar litt live spilling fra ca. klokken 2100 og utover. House, trance ++, as usual Herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå