Badjoker Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Shut the bitch up! Bind hun til en stol og gå totalt fritzel på hun, jeg gir vel en faen. Bare få hun vekk fra den mikrofonen Det er gjort, hun highjacka senga mi Endret 20. juli 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nå vasker vi spy etter dalh og spiller derfor ASOT 350 for dere Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Da var vi ferdig med vaskingen, så da legger vi oss. takk for i kveld alle som lyttet Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Daniel fails "Magnus.. Hjelp meg..." Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Haha, jævli bra gjort. Dahl er virkelig for liten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Det endelige beviset at Dalh er for liten! Ikke alkohol til midreårige Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Må takke dere alle, Avien, Dark, Blåbær, Matsern, magio og selvfølgelig alle lytterne. Jeg hadde det drit fett, og det er noe jeg absolutt vil gjøre igjen! (bare uten en liten episode ) Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Syns dere spilte jævlig bra. Unnskyld for raseriet mot hun jenten. Men til mitt forsvar var hun kraftig irriterende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Det blir nok mer i sommer, og jeg tror det blir en HWRadio LIVE - Hard Edition også i løpet av tiden fremover. Endret 20. juli 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
4MB Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Yup. Utrolig bra spilt, utenom, som nevnt over, noe irriterende fjas og diverse andre ting WTB ur HDD. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Kan ikke si noe om gårsdagen, da jeg ikke hørte på, men snakking på fredag var bare sykt lættis å høre på! Dalh: Chris? Dark: JJJJJA! Dalh: Hvordan går det? Dark: JJJJJA! Lo som faen da jeg hørte svaret på den siste der. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kan ikke si noe om gårsdagen, da jeg ikke hørte på, men snakking på fredag var bare sykt lættis å høre på! Dalh: Chris? Dark: JJJJJA! Dalh: Hvordan går det? Dark: JJJJJA! Lo som faen da jeg hørte svaret på den siste der. Hjemme igjen ( ), og skal håndtere recordinga i løpet av morgendagen. Skal også dele de ut i denne og trancetråden Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) HW Live - et lite sammendrag! Jeg satt meg på toget i Sandefjord kl. halv 3, og Chris (DJ_Dark) hoppa på toget kl. 4. Når vi ankom Lillestrøm, hentet Mats (Dj_Matsern) oss i sin sota lexus, og kjørte oss hjem til han (etter en liten handletur som besto av pils, pizza og grillmat). Eivind (AvieN) kom noe seinere, etter at vi hadde rigga opp og spilt litt. Magnus (Magio) kom rett etter midnatt, da han tok tog fra Bergen. Fredagen besto mest av mixing fra meg, noe av Mats og en del hardcore og hardstyle av Chris B2B Magnus. Chris dro hjem Lørdag, og ble erstattet av Rakib (Blåbær) som tok turen innom. Han tok et lite sett, før vi grillet. Venner og kjente av Mats kom også til grillinga, som ble der ut natta. Eivind (som også tok en tur)og Rakib stakk noe senere. Alkoholen begynnte å sitte, men det hindret ikke "morsom" mixing og bra musikk. Jeg sovnet kl. 5, etter en liten episode, og våknet kl. halv 3 eller noe dagen etter. Kl. 8 på Søndag var det på tide å sette seg på toget igjen. Noen bilder: DJ_Dark - Dalh - AvieN Bromme rydder Alette - Magio Dj_Matsern - Anette SETT Fredag: Kommer Lørdag: Bromme B2B FlatMat5 01. Fragma - Toca's Miracle (Inpetto Remix) 02. Alex Gaudino - Destination Calabria 03. Tomer G. - Seven Nation Army (Greg B & Jeff Man Electro-Tek Club Mix) 04. Bob Sinclar - I Feel for You (Axwell Club Mix) 05. Ida Corr ft. Fedde Le Grand - Let Me Think About It 06. ID - ID 07. Masters At Work - Work (Milk & Sugar remix) 08. Marco V - Godd 09. Marco V - Simulated DOWNLOAD Dalh the Spinner 01. 2-4 Grooves - Writing On The Wall 02. Manian - Heaven (2-4 Grooves Remix) 03. Chocolate Puma - Sexy Girl (Funkerman Remix) 04. Deadbots - Watch Yo Back (DJ Bam Bam Remix) 05. Desaparecidos vs Walter Master J - Ibiza (Marchesini & Farina Remix) 06. Sander van Doorn - Back By Any Demand (Outro) DOWNLOAD DJ Magio B2B Dalh the Spinner 01. ID - ID 02. Kaskade - 4AM (Adam K & Soha Vox Remix) 03. Dyor - Emotions (Second Emotion Mix) 04. Orjan Nilsen - La Guitarra 05. The Thrillseekers feat. Fisher - The Last Time (Club Mix) 06. Digitalis - Sea Of Dreams (Static Blue Remix) 07. DJ Shah - Feel Me (Inpetto Remix) 08. Alex M.O.R.P.H. - Walk The Edge (M.O.R.P.H. B2B Woody van Eyden Remix) 09. First State - Sierra Nevada 10. Selu Vibra - Divine 11. Prodigy - Smack My Bich Up (Richard Durand Remix) 12. Tiësto - Lethal Industry (Richard Durand Remix) 13. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix) 14. Simon Patterson - Bulldozer 15. Tiësto - Adagio For Strings 16. Ferry Corsten - Junk 17. System F - Out of the Blue (FoF Mix) 18. Gouryella - Gouryella 19. Dogzilla - Frozen 20. Lightforce - Join Me DOWNLOAD FlatMat5 in the Mix & Dalh on vocals + MC Loca B2B MC Dalh - 01. Breaking Benjamin - Diary of Jane (Sean Tyas Remix) (Live Vocals by Dalh) 02. Sean Tyas - Lift 03. Southside Spinners - Luvstruck (Marco V Remix) 04. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiësto Remix) DOWNLOAD United DJs for HW ft. MC Loca B2B MC Dalh 01. ID - ID 02. Ernesto vs. Bastian - Thrill --- Intervju med randoms --- 03. Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies 04. Solid Sessions - Janeiro 05. Delerium - Silence (Tiësto's ISOS Edit) 06. Yves La Rock - Rise Up 07. ID - ID 08. Fedde Le Grande vs. Justin Timberlake - Put Your Sexy Hands Up (DarkMemoria Digital Mashup) 09. ID - ID 10. Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (Deadmau5 Remix) 11. Yves Deruyter - Born Slippy (Vocal Mix) 12. ID - ID 13. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz Remix) 14. Julian Jeweil - Air Conditionne 15. Andain - Beautiful Things 16. ID - ID 17. Oceanlab - Sirens of the Sea (Above & Beyond Club Mix) 18. Above & Beyond - Can't Sleep (Signum Remix) 19. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dredsen Remix) 20. ID - ID 21. ID - ID DOWNLOAD LINKER TIL SETT KOMMER! Endret 21. juli 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 For en samling hønks, der skulle man vært. Grunnet trøtt- og slitenhet (Blue collar hustle, work 'till you see double), utsettes dagens spilling til en hyggeligere dag. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Dette er svakt, mr. T! Her kommer jeg fra en slitsom treningsøkt med sykkel, opp og ned daler og berg i dette langstrakte land, i glede av å sette meg ned å høre på en chill hiphop-session; så kommer du med en skuffende beskjed. =/ Får vel gjøre opp; hiphop i morgen fra kl. 20! Endret 21. juli 2008 av Onyx Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Beats, Rhymes and Life Show fra kl 20 i kveld Trykk her for og lytte! Vil være til stede på IRC. Chat: Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Lenke til kommentar
loca Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Må bare si noe til den kommentaren om den såkalte bitchen her as! Hun er vanligvis ikke så mye på rør, men noen visse folk gav henne sprit og da tok det helt overhånd!! haha, men neste hm-radio går nok uten noen barn og folk som irriterende! peace and love Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Registerte seg for å svare!! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå