DJ_Dark Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Den jeg spilte var fra Prophet. Brukt på Sensation 2005. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg døde når jeg hørte det. Er svak for den slags. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Tracklist for i går: Darkstorm - Early Hardstyle 01 The Prophet - Sexx Druxx 02 The Prophet - Rammulluhh (Original mix) 03 DHHD - HardBass Anthem 2006 04 Blademasterz - Masterblade (Start of the Acid War) 05 DJ Isaac & Zany - What U Need 06 Tatarola - Who Is Calling? 07 The Prophet - Emergency Call (Original mix) 08 Zanza Labs - Control The Mind 09 JDX - Kick It In Your Face (remix) 10 Blademasterz - Audio Care 11 The Prophet - Blackout 12 Tatanka - Don't Move (Zatox vrs) 13 Tatanka - GTP (Technoboy remix) 14 Pavo & Zany - 99.Nine 15 Donkey Rollers - The Sound of the Beast (Zany remix) 16 The Prophet - Cocaine Bizznizz 17 DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (The Beholder & Balistic vs Max Enforcer rmx) 18 The Rush vs Thalamus - Shock Your Senses (Extended Dark mix) 19 Dutch Master - Insomnia 20 Dark Oscillators - Food For Woofers (A-Style mix) 21 Zatox - Tanz Elektric (Original mix) 22 Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Zatox & Tatanka mix) 23 Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass (Technoboy remix) 24 Hunter - The Beauty and the Beast (Technoboy remix) 25 The Prophet - The Force Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Det spilles hiphop på 8000 nå. En liten søndagssession. Er tilstede på #hwradio.net. Edit: Det ble visst en bråstopp i spillinga pga. PC-trøbbel, alt er i orden nå. Endret 29. juni 2008 av Onyx Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Minner om TSOH episode 020 i kveld! Siden det er et lite 'jubileum' (rundt tall, yay!) så får jeg se hva jeg finner på. 010 var jo 4 timer, hvor 3 av dem var classics Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tenker jeg kjører litt sjangerblanding i kveld. Altså: 20-22 blir det overraskelser på overraskelser. :o Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tenker jeg kjører litt sjangerblanding i kveld. Altså: 20-22 blir det overraskelser på overraskelser. :o Booja! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Da starter straks programmet. Finn fram popcorn og lenestol og tune inn. Er til stede på IRC. Endret 30. juni 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 TSOH - episode 020 XL edition Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Mi spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor El-P - Stepfather Factory Cannibal Ox - Straight off the D.I.C. Pep Love - Pacific Heights A Tribe Called Quest - Electric Relaxation Thelonious Monk - Monk's Mood Horace Silver - The Natives Are Restless Tonight Miles Davis - Miles Runs The Voodoo Down Ronnie Davis, Lloydie Slim & The Aggrovators - Jah Jah Dub The Upsetters - Drum Rock Manna - Vi vil ikke ha mer krig Billy Paul - Let the Dollar Circulate D'Angelo - Left and Right feat. Redman & Method Man Christina Aguilera - Ain't No Other Man Christina Aguilera - Back in the Day Reks - Say Goodnight Vordul Mega - Megagraphitti Bob Dylan - Subterranean Homesick Blues The Beatles - Happiness Is a Warm Gun deLillos - Tøff i pyjamas Raga Rockers - Noen å hate Jokke & Valentinerne - Øl DJ Stalin - Big Chris Bent - Always Gotan Project - Last Tango in Paris Asian Dub Foundation - Rebel Warrior The Prodigy - Breathe Venetian Snares - Hajnal Stieber Twins - Chris' Interlude Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har settet ditt om du vil ha det Thendrup, fikk rippa det Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ja, takk. Du har ikke gjort dette med noen tidligere sett? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er det ikke mulig å sette opp en server som tar opp settene automatisk, og så kan de som vil laste ned settene kategorisk? Hardstyle > Dj > Dato og klokkeslett Hip Hop > Dj > Dato og klokkeslett Country > Dj > Dato og klokkeslett Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ja, takk. Du har ikke gjort dette med noen tidligere sett? Jo, jeg har et par. Jeg har fra 31/3 - 07/04 - 21/04 - og i dag 30/06 Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er det ikke mulig å sette opp en server som tar opp settene automatisk, og så kan de som vil laste ned settene kategorisk? Hardstyle > Dj > Dato og klokkeslett Hip Hop > Dj > Dato og klokkeslett Country > Dj > Dato og klokkeslett Det er ikke så lett å få det til, jeg har mange av settene ettersom jeg har en automatisk ripper som kobler seg på når en ny dj spiller, men den lagrer på navn, ikke kategori osv. Jeg har mange av settene som har blitt spilt bortsett fra området mellom slutten av april frem til nå pga pc problemer, men im back Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 TSOH 020 - tracklist: 01. DJ Ton T.B. - Dream Machine (Choonhau5 Intro Mix) 02. Mossy - Meeting Point 03. Choonhau5 - Clockwork 04. Jose Gonzalez - Crosses (Tiësto Remix) 05. ID - ID 06. ID - Analog Dog 07. Martin Roth & DJ Eco - Tonight is Forever (Martin Roth & Paris Nova Remix) 08. DJ Shah - Don't Wake Me Up (San Antonio Harbour Dub) 09. ID - ID 10. Super8 & DJ Tab - Elektra 11. Airbase ft. Floria Ambra - Denial 12. Serenade - The Beautiful Happened (Angel Ace Mix) 13. Akesson - Perfect Blue (Solar Movement Bangin Mix) 14. ID - ID 15. Sundriver - Feel (Nitrous Oxide Remix) 16. Activa - End of Summer (Club Mix 2) 17. Tiesto - Elements of Life (Airbase Remix) 18. Jochen Miller - Lost Connection 19. Paul Webster - Cut Off 20. Orjan Nilsen - Wood Chunk 21. Abel Ramos & Matt Correa - Heaven Girls (Raul Cremona Remix) 22. Veracocha - Carte Blanche (Cosmic Gate Remix) 23. Ryan Blair - Tek Drum 24. AB Project - Relentless 25. D-Unity - The Insider 26. Push - Strange World (2000 Remake) 27. Delerium Ft Sarah McLachlan - Silence (Tiestos In Search Of Sunrise Remix) 28. Cerry Forsten - Punk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Fikk bare med meg siste delen i kveld. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Fikk bare med meg siste delen i kveld. og det var care-mixinga Første 2 timene var best IMO. Mulig jeg får slengt opp en rip på nettet om jeg gidder Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 fredag 18. blir det HWlive i stua mi. Djs er invitert til å drikke meg under bordet osv PM meg for MSN osv Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 HW-Live er jeg lett med på! Og fredagen passer meg best! For de som ikke visste bor Matsern på Lillestrøm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå