DJ_Dark Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) EDIT: Legg også merke til at begge har drukket litt og ikke mixet på en god stund :!: Så det blir bedre mixing enn vanligvis altså? "Haha" Hvor lenge vil dere spille? Vet ikke Ikke så mye å se frem til altså Joda OG VI ER I GANG!!! Endret 18. juni 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Da gir jeg spakene til Dark og Magio. Min tracklist for dagen: 01. M.I.K.E vs Andrew Bennett - A Better World (Club mix) 02. Radiohead - Motion Picture Soundtrack (Mat Zo Remix) 03. ID - ID 04. Jonathan Allyn - Luminate (Noel Sanger Remix) 05. Toonpaz - Waterdrops (Orginal Mix) 06. John Huijbers - Bittersweet (Orginal) 07. Renov8 - Worlds Beyond (Addex Deep Light Remix) 08. Adam Diagon - Gate of Eden (Original) 09. Randy Boyer and kristina Sky - Set it off (Orginal Mix) 10. Mind One - Hurt of Intention (Orginal Mix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 It's hard to imagine... The hurt of *ahh ahh ahh ahh ahh ahh ahh ahh* wtf Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi er i gang Åja. Trodde det var en vellykket trainwreck av Mats jeg... Da tuner jeg sikker tut om 10 min Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Trodde det var en vellykket trainwreck av Mats jeg... Ja, det var et par av de også. Trainwreck er jeg god på! Lenke til kommentar
MindB Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sunday Sessions utgår i kveld og de to førstkommende søndagene. Det vil si at neste spilling blir den 13. juli Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 The Sound of Hardware utgår i dag, da jeg prioriterer å drikke meg dritings i annledning St.Hans aften i steden Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Mens stakkars meg skal derimot opp tidlig i morra, og har masse anledning til å spille hiphop klokka 20. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Knallers. Her ser jeg det kjøres sommerjobbing ja, ingenting som er bedre. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 I like my pockets fat, not flat. (Da kan jeg jo også kjøpe mer musikk for radion ) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Og da var jeg i gang. Kveldens spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rasco - The Unassisted Main One - Droppin Gamma (Nick Wiz Mix) feat. O.C. Talib Kweli & Hi-Tek - The Express Shitrich - Gratis tiss-sleik feat. Bad Spit Sunz of Man - The Valley of Death Mike Zoot - High Drama feat. Mos Def Saïan Supa Crew - Ils etaient une fois Diaz - Do What You Must feat. Petter No I.D. - Fate or Destiny feat. Dug Infinite & Syndicate No I.D. - Sky's The Limit feat. Dug Infinite De La Soul - She Fe MCs feat. A Tribe Called Quest Pep Love - Living Is Beautiful Suprême NTM - That's my people Invincible - Sledgehammer! Invincible - Locusts feat. Finale Smoothe da Hustler - Broken Language feat. Trigger tha Gambler Curse - Broken Language Reloaded feat. Samy Deluxe Method Man & Redman - Broken Language 2008 Jaa9 & Onkl P - Holla feat. Organism 12 & Nasty Kutt ASD - ASD 7L & Esoteric - Get Dumb Club Dogo - Kyobo ni tsuki feat. Doe Joevanni Kompani 69 - Krættur The Afeeliated - My Man Quasimoto - Bluffin Quasimoto - Boom Music Marco Polo - The Radar feat. Large Professor Q-Tip - Let's Ride Showbiz & AG - Next Level (Nyte Time Mix) Dooley-O - Headbanger's Ball Jehst - Staircase to stage feat. J-Zone Jehst - High Plains Anthem Endret 23. juni 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har ikke noe i mot å prøve meg med et ukentlig show. Kunne tenke meg Fredag 21.00 - 22.00 Mainstream (8000) Men da trenger jeg først å vite hvordan dette vikrer, så det blir noe lyd. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Anbefaler at du først prøver å prøvespiller litt først. Si litt om sjanger du skal spille osv. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Sjekk hjemmesida hans, mannen virker å ha erfaring osv. Send PM til Magio, han bør kunne gi deg det som trengs av info. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Joda sett siden før, siden ble jo bygget opp med råd og hjelp fra forumbrukerne her Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har ikke noe i mot å prøve meg med et ukentlig show.Kunne tenke meg Fredag 21.00 - 22.00 Mainstream (8000) Men da trenger jeg først å vite hvordan dette vikrer, så det blir noe lyd. Har sendt deg pm Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Anbefaler at du først prøver å prøvespiller litt først. Si litt om sjanger du skal spille osv. Det var det som var tanken. Ønsker å se and responsen, ikke like morsomt å spille når ingen hører på. Men i første om gang tenkte jeg på en fire/fem show med mulighet til utvidelse til flere, om responsen er bra. Av musikk spiller jeg hovedsaklig kun vinyl. Sjangeren kan variere litt, alt fra funky house til electro house og club, ja til og med kanskje litt trance. Startet å spille rundt tusen årsskifte, etter å ha blitt inspirert av Hyperstate og Dj Jean som var mitt store idol. Karrieren har gått litt opp og ned, men vil nevne SommerParade 2003 som toppen, samt BoraBora og Pacha (Ibiza) 2006. Etter dette har har tiden stått litt stille og har slitt med å finne motivasjon, så derfor håper jeg kanskje HWRadio kan gi meg et lite spark bak igjen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vi har ikke så mange lyttere men vi er desto mer entusiatiske om det vi klarer å få til, der vi gir råd og kommentarer til hverandre. Høres ut som om dette kan være noe for deg, ikke alle her er fullpro heller(er helt nybegynner selv) så kanskje du kan gi litt tips til mixing osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå