MindB Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Sunday Sessions (Special Summer Editon) LIVE nå! Trykk her for å lytte! Chat: Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Tracklist: 01. Lars Behrenroth & Sinan Baymak - I Miss the Things (Lars Behrenroth Summer in Hamburg Mix) 02. Candy Apple featuring Anjoy - Step 2 Me (Sumshuch) 03. Aaron Jerome - Misunderstanding (Frankie Feliciano Vocal Mix) 04. Ane Brun - Headphone Silence (Henrik Schwarz Remix - Dixon Edit) 05. Felix Da Housecat & Kris Menace - Artificial 06. Modern Walker - Bouquet Of Stars 07. Lykke Li - I'm Good, I'm Gone (Fred Falke Remix) 08. Skape D'jare - Everything In You (Dedicated Clubba Mix) 09. Freemasons featuring Katherine Ellis - When You Touch Me (Freemasons 2008 Club Mix) 10. Junior Caldera - Sleeping Satellite (Tiborg Remix) 11. Eric Prydz - Slammin' (Axwell Remix) 12. Denis Naidanow - Feed The Flame 13. Chuck Love - Share it (Poolside Vocal Mix) 14. Glimmerlo & James - Another Try 15. Rikah - Out Of Time (Oscar Salguero Club Mix) 16. Ian Carey - Keep On Rising (Mr. Vasovski Remix) 17. Roxy St. featuring Amanda Wilson - You're No Good For Me (Denis The Menace & Jerry Ropero's Back 2 School Mix)Roxy St. featuring Amanda Wilson - You're No Good For Me (Denis The Menace & Jerry Ropero's Back 2 School Mix) 18. Nalin & Kane vs. Denis The Menace - Cruising (Whelan & Di Scala Remix) 19. Norman Doray featuring Lisa Shaw - Jetlag (Original Mix) 20. Morgan Page featuring Lissie - The Longest Road (Terry Grant Vocal Mix) 21. Michael Cassette - Shadow's Movement (Original Mix) 22. DJ Fire - Summermorning 23. Kenneth Thomas featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine 24. Rex Mundi - Sunrise At Ibiza (Drive Mix) 25. Hydroid - Incurved (Original Mix) 26. Tilt - New Day (Serge Devant End Of Summer Mix) 27. Black Pearl - Bounty Island (Deliano Carl Vision) 28. Dj Shah featuring Jane Kumada - Turn Back Time 29. Maor Levi vs. Orjan Nilsen - La Reflectarra (DarkMemoria Mashup) 30. Armin van Buuren featuring Ray Wilson - Yet Another Day (Riva Remix) 31. Kuffdam & Plant - Summer Dream (Stoneface and Terminal Remix) 32. Lume - Lume 33. Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (Signalrunners Sunrise Mix) 34. Myon - Albion (Sunny Lax Remix) 35. Boom Jinx featuring Key - Eternal Reminiscence (Oliver Smith Remix) 36. DJ Shog - Feel Me (Duderstadt Uplifting Remix) 37. Sunlounger featuring Zara - Crawling (DJ Shah Rework) Endret 8. juni 2008 av MindB Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Minner på ny episode av 'The Sound of Hardware' i kveld. Kveldens 'Spotlight of the Week' blir Simon Patterson Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Ingen spilling fra meg i kveld. (Foppal-EM jeh) Kampen begynner visst kvart på ni, kan spille til da, da. Endret 9. juni 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Spillelista: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Black Moon - Ack Like U Want It Black Moon - Headz Ain't Redee feat. Heltah Skeltah, O.G.C. & Smif-N-Wessun Rasco - The Unassisted Main One - Droppin Gamma (Nick Wiz Mix) feat. O.C. Forgotten Lores - Takk fyrir Tungtvann - Reinspikka Hiphop Samy Deluxe - Let's Go Atmosphere - YGM Rasco - Hip Hop Essentials RZA - On tha Ground feat. Diaz, Petter & Feven Dr. Octagon - No Awareness feat. Sir Menelik Madvillain - Sickfit Endret 9. juni 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Noen grunn til at det ikke spilles noe metal? Er det ingen DJs som vil spille det? Personlig så ville jeg hatt litt powermetal også ^^ikke bare techno etc. Endret 9. juni 2008 av multisync Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Grunnen er at det ikke er noen DJer her som spiller Metal. Hverfall ikke med faste sendinger. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Litt vanskelig å mikse metall, forøvrig så spilles det ikke techno. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg kan sikkert slå til med en av mine sendinger når jeg får PC-en tilbake i drift Riktignok rock og metal, men er bedre enn de vi har nå hvis du svinger den veien. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Tracklist: 01. Saltwater - The Legacy 2.0 (Alex M.O.R.P.H. Remix) 02. Primer - Everlast (Dalh pres. Choonhau5 Remix) 03. Andy Duguid feat Leah - Wasted 04. ID - ID 05. Mauro Picotto - Angel (Rex Mundi Remix) 06. ID - ID 07. Airbase feat Floria Ambra - Denial 08. Vengance - Dimensions (Denga & Manus Remix) 09. ID - ID 10. Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day - - - Spotlight of the Week - Simon Patterson - - - 11. Dogzilla - Without You 12. Dogzilla - Frozen 13. Kuffdam & Plant - The Ones We Loved (Dogzilla Remix) 14. Simon Patterson - Smack - - - DJ Dalh in the Mix - - - 15. ID - ID 16. Martin Roth & DJ Eco - Tonight Is Forever 17. Paul Morell - Makizmo 18. AB Project - Relentless 19. Melvin Warning - Clockwise 20. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes 21. Walt Jenssen - Waltstreet 22. Daft Punk - One More Time (Bryan Kearney Remix) 23. Kryztow de Fier - Industry 24. ID - ID 25. Robyn - With Every Heartbeat (Bryan Kearney Remix) (orker ikke formatere teksten) Endret 10. juni 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 20. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes Og du spilte Waltstreet etter den, men ikke skrevet det opp Lenke til kommentar
Henning_92 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Spiller rock for øyeblikket: ) Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kommer ikke til å spille denne og neste tirsdag, men blir muligens andre dager i uka. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Noen grunn til at det ikke spilles noe metal? Er det ingen DJs som vil spille det? Personlig så ville jeg hatt litt powermetal også ^^ikke bare techno etc. Om noen har lyst, så er det bare å si ifra. Vi er ikke en metalelskerdiskriminerende radiokanal. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Noen grunn til at det ikke spilles noe metal? Er det ingen DJs som vil spille det? Personlig så ville jeg hatt litt powermetal også ^^ikke bare techno etc. Om noen har lyst, så er det bare å si ifra. Vi er ikke en metalelskerdiskriminerende radiokanal. Jeg kunne sikkert spilt noe prog-metal en dag, visst ingen andre melder seg. Lenke til kommentar
W Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dalh, vet du ikke hva du selv spiller? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jo Når det står ID, betyr det at låta ikke skal identifiseres. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg spiller en mixtape fra 21:30 og utover mens jeg øver til eksamen. Aries - Deuces Wild.. tracklist kommer. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Du kan forvente deg en direktesending med dansbar, sexy, fresh house og trance fra klokken 21:00 til 23:00 på HWRadio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå