danno_O Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvor kan jeg laste ned sendinga til Kalla? <3 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvor kan jeg laste ned sendinga til Kalla? <3 Kanskje Matsern tok opp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Naj, dessverre Liek wtf! Du tar jo alltid opp!! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Naj, dessverre Liek wtf! Du tar jo alltid opp!! Jepp, men winampen min har kødda litt i det siste og siden jeg var på nashspill til i går kveld klokken 21 så har jeg ikke ofret det så mye tanker i helgen Skal se om jeg får liv i den igjen snart Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva i alle humlesnurrer er det folk her bruker til å ta opp streamene? Leter etter ett program som faktisk ikke ødelegger musikken. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hva i alle humlesnurrer er det folk her bruker til å ta opp streamene?Leter etter ett program som faktisk ikke ødelegger musikken. Jeg bruker Streamripper - En addon til Winamp som tar opp streamen du vil. Du kan velge å splitte sangene eller ta en sammenhengene rip, da lager den også en cue fil som du senere kan spille av Edit. Programmet har noen småbugs, men stortsett fungerer det veldig bra. Det er det beste programmet jeg har funnet (og jeg har testet en del ). Det er blant annet det eneste jeg har funnet som auto reconnecter om den faller ut. Endret 2. juni 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Takk. Har funnet en del ubrukelige programmer frem til nå for å si det veldig mildt. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Minner på ny episode av 'The Sound of Hardware' i kveld. Dagens produsent er belgiske Fred Baker! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Playliste for The Sound of Hardware 017! 01. Mossy - Meeting Point 02. Primer - Everlast (Dalh pres. Choonhau5 Remix) 03. DJ Shog - Feel Me (Trough The Radio) (Inpetto Remix) 04. Glenn Frantz - Space Bar 05. Tiësto ft. Blue Man Group - No More Heroes 06. Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (ID Remix) 07. Alex MORPH - Walk The Edge (MORPH B2B Eyden Mix) 08. Jon O'Bir vs. Oliver Smith - Ways of Nimbus 09. Dan Stone - 7 Hours 10. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiësto Remix) - - - Spotlight of the Week - Fred Baker - - - 11. Fred Baker vs. Nyram - Confirmation 12. Fred Baker vs. Nyram - Recognition 13. Fred Baker - Forever Friends 14. Tiësto - Adagio For Strings (Fred Baker Remix) 15. Active Sight - Adrenaline (M.I.K.E. vs. Fred Baker's Original Mix) - - - DJ Dalh in the Mix - - - 16. Artento Divini - Reflex (Jochen Miller Remix) 17. ID - ID 18. Roy Gates - Come Alive 19. ID - ID 20. Vast Vision pres. Ahmose - Drone (M6 Remix) Endret 2. juni 2008 av Dalh Lenke til kommentar
W Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ID - ID ? Vet du ikke hva du selv spiller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Jo, men det kan være promoer hvor navnet ikke skal ut osv. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har ikke fått spilt på en stund, så, om det er ledig, kjører jeg et sett klokka åtte i kveld. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har ikke fått spilt på en stund, så, om det er ledig, kjører jeg et sett klokka åtte i kveld. Wooha! Lenke til kommentar
MindB Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvor kan jeg laste ned sendinga til Kalla? <3 Den finner du her Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har ikke fått spilt på en stund, så, om det er ledig, kjører jeg et sett klokka åtte i kveld. Damn, anlegget mitt døde tidligere idag Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kjipt, 2mmy. Men da setter jeg straks i gang. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jepp, men skaffet meg ett par ørepropper så har sittet og hørt den siste halvtimen Vet du hvor lenge du kommer til å holde på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå