DanielvanSand Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Sistnevnte, og I'm in! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Sistnevnte, og I'm in! Du får komme kl 20.00 og se hva det blir! Trolig trance om jeg tør gjette! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Og da var man i gang med trance! Chat: Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Endret 16. mai 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MindB Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Sunday Sessions utgår i kveld og neste søndag. Det vil si at neste spilling = 31. mai Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Sunday Sessions utgår i kveld og neste søndag. Det vil si at neste spilling = 31. mai ah well. Savner deg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Kjipt MindB, nå som jeg endelig har muligheten til å høre!! [Tracklist fra mitt sett på fredag] Return of the Classics 001 01 DJ Snowman - And Then They Started to Dance (Dumonde remix) 02 Airbase - Angel (Bravo & Priest remix) 03 S.H.O.K.K. - Isn't It All a Little Strange (Flutlicht remix) 04 DJ Kim - Jetlag (Alphazone remix) 05 Soulmate feat Savier - Moments of Silence (Soulmate mix) 06 Gouryella - Ligaya (Green Court remix) 07 DJ Sammy - Boys of Summer (Green Court remix) 08 Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Ferry Corsten remix) 09 Gouryella - Gouryella (Original mix) 10 Solar Stone - Seven Cities (V-One mix) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nydelig tracklist dark, synd jeg ikke fikk med meg hele settet ditt. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tenkte jeg skulle lytte litt idag, men så står det offline? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ingen som spiller, du må følge oppsatte spillelister og om eventuelt noen andre annonserer at de vil spille uavhengig spillelista. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Foreløpig, i hvert fall. Etter hvert blir det forhåpentligvis spilling hver kveld. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ny episode klar for i kveld. 'Spotlight of the week' blir italienske Tragida Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Digger Tragida Bra du tar med han Dalh Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Den lista DJ_Dark så rimelig fet ut, og håper virkelig du fortsetter med Classic sets Tuner inn til Dalh idag, for en ukentlig TranceyTuesday! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Den lista DJ_Dark så rimelig fet ut, og håper virkelig du fortsetter med Classic sets Tuner inn til Dalh idag, for en ukentlig TranceyTuesday! Trancey Tuesday er ikke mitt show Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Den lista DJ_Dark så rimelig fet ut, og håper virkelig du fortsetter med Classic sets Som du så står det 001 der, altså det blir flere!! Må bare finne ut en dag det passer bra! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Reggae, soul, funk, jazz, blues og hip-hop fra klokka åtte. Endret 19. mai 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er det fortsatt bare det ene settet til Dalh som er tatt opp? Kunne tenkt meg et nytt sett på musikkspileren da jeg begynner å bli lei Dalh sitt da det er det eneste som har vært på den siden det ble lagt ut Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er det fortsatt bare det ene settet til Dalh som er tatt opp? Kunne tenkt meg et nytt sett på musikkspileren da jeg begynner å bli lei Dalh sitt da det er det eneste som har vært på den siden det ble lagt ut Er ikke bare mine som har blitt tatt opp nei. Er flere sett Flere sett Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Takk for seg, sender pinnen videre med Dalh Spilleliste, særs variert i dag: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vin Gordon - Magnum Force Jackie Edwards & The Aggrovators - The Invasion (Version) The Upsetters - Elephant Rock Linval Thompson & The Aggrovators - Sukumaka Version Glen Brown - Tel Aviv Drums Bob Marley - Natty Dread Timothy McNealy - Sagittarius Black Funkadelic - One Nation under a Groove Frankie Seay & The Soul Riders - Soul Food Ohio PLayers - Honey Erykah Badu - Honey Billy Paul - Let the Dollar Circulate Minnie Riperton - Feelin' That The Feeling's Good Goapele - Closer Herbie Hancock - Cantaloupe Island Horace Silver - Song for My Father Madlib - Distant Land De La Soul - Stay Away feat. Rob O & Pete Rock Geto Boys - Mind Playing Tricks on Me Foreign Exchange - Raw Life Kwite Def - FYI Wu-Tang Clan - Common Denominator Hell Razah - Renaissance feat. Tragedy Khadafi, Timbo King & R.A. the Rugged Man Lady of Rage - Unfuckwitable 7L & Esoteric - Daisycutta feat. Kool Keith A Tribe Called Quest - Crew Souls of Mischief - 93 'till Infinity Brother Ali - Uncle Sam Goddamn Seasick Steve - Dog House Boogie Townes van Zandt - Pancho & Lefty deLillos - Tøff i pyjamas Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Forsetter med stafettpinnen. Kveldens episode er 015 og 'spotlight of the week' er som sagt Italienske Tragida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå