DanielvanSand Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Dårlig med spilling der gitt, hva skjer? Latency problemer + absolutt ingen lyttere er ikke så gøy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Mulig jeg vil spille litt da, må øve litt. Blir trance på begynnelsen. Ingen krav til at folk gidder å lytte, er mest for min skyld. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Tom De Neef - Adobe (Original Mix) Syndica - Orange Sky Vandall - Can't Explain (damasterplan mix, min altså) Kaveh Azizi pres. Rhythmia - Tabriz Aimee Bailey - Night Of Magic - Original Mix Factoria - Revive (Static Blue Remix) Absolom - Baby Boomers Mario Lopez - The Sound Of Nature (Club Attack Plug ' N' Play Remix) leung & wan - a still moment (michael parsbe DJ Shog - Jealousy (DJ Merlin & C-Bass Remix) Vallo Kikas - Spring Randy Boyer & Hydroid - Strike Again (Original Mix) Nevada - Touched By The Hand Syndica - Orange Sky A+B - Horizon (Bee Low Remix) Tom Novy - My House (Big Bass Club Mix) Karin De Ponti - Angels DJ Rob Terry feat. Morris - Sweet Harmony Blaze - Gloria Muse (the Yoga Song) Furry Phreaks Feat. Terra Deva - Want Me (Like Water) (New Vocal Mix Nº1) Tiger Stripes feat. Simon - Vem Sambar Kwamey & Franky Boissy - Everybody wants to rule the world Endret 2. mai 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
MindB Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det blir ingen spilling av meg i kveld, neste spilling = 11. mai. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Dårlig med spilling her, mulig jeg spiller noe her da. 3 kvarter med meg ferdig der. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Triple Concept - Reminisce Over You Nu Nrg - Last Experience (Guiseppe Ottaviani Remix) Z2 - I Want You [Lange] DJ Jurgen - Higher & Higher (Dutchforce Re Blank & Jones - Flying To The Moon (Toucher Remix) Kamaya Painters - Endless Wave - Albion Remix Armin Van Buuren - Perpetuous Dreamer - Future Funland (Main Mix) Cainam - Going Astray (Icone Remix) System F - Solstice (damasterplan remix) Aril Brikha - Winter Endret 4. mai 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Minner på 'The Sound of Hardware' nå ikveld!. Har nesten ikke spilt på 3 uker (tror jeg), så skal prøve å spille mye bra i dag. Skal også få med en ny feature i de 2 timene jeg spiller, som er en 'tribute mix' på 30min, hvor det kun er låter fra én bestemt person. I dag: Oliver Lieb Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Og før det spiller jeg hippetyhopp fra 20-22. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tuner inn i dag, Dahl. Suprise me with your amazing skilzz o_O Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Spillelista for i kveld: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dudley Perkins - Testin Me Ken Ring - Törka tåren Sway - This Is My Demo J Dilla - Diamonds Pharoahe Monch & Saukrates - Innovations R.A. the Rugged Man - Braindead (Jehst Remix) feat. Stig of the Dump Sektion Kuchikäschtli - Toni Lonoce mit Toni Lonoce Pen Jakke - Generasjon Hiphop med Jørg-1, Dane, Apollo & Kapabel The High & Mighty - It's All For You Saukrates - Rollin' feat. Masta Ace & O.C. F.T. - Don't Trust Anyone The Boulevard Connection - Denmark Style feat. Promoe Promoe - Off the Record Timbuktu & Promoe - Of Men & Mics Mobbade Barn med Automatvapen - Småsaker Verb T & Harry Love - 4:30 AM RZA - U Can't Stop Me Now feat. Inspectah Deck Slum Village - Get Dis Money Prince Paul - MC Hustler feat. Horror City Prince Paul - The Men in Blue feat. Everlast J Dilla - Fuck the Police Ray Long - We Got Beef wit da Cops Oh No - Beware feat. Cali Agents Soul Supreme - Queen (Hip Hop) feat. AG, T-Max & Pete Rock Slum Village - Untitled/Fantastic Group Home - Up Against the Wall (Getaway Car Mix) Ghostface Killah - Mighty Healthy Souls of Mischief - Soundscience (Tommy Tee Remix) Ayo - Betongdjungelboken Shurik'n - J'leve mon verre Brother Ali - A Room with a View Guilty Simpson - She Won't Stay at Home Darc Mind - Visions of a Blur Company Flow - 8 Steps to Perfection Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Will do, Honey Tune in!! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 The Sound of Hardware episode 013! 01. Delerium - Silence (Niels van Gogh vs. Thomas Gold Mix) 02. Dobenbeck ft. Joanna - Please Don't Go (Chris Reece Remix) 03. Mike Foyle - Pandora (The Blizzard Mix) 04. ID - You Never Said (ID Remix) 05. Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Invisible 06. Alex M.O.R.P.H. - Walk The Edge (M.O.R.P.H. B2B Eyden Mix) 07. Adam Nickey - Shift 08. ID - ID 09. Talla 2XLC & Ace Da Brain - Redrum (Maarten De Jong Remix) 10. Tempo Giusto - Agent Orange - - - Spotlight of the Week - Oliver Lieb - - - 11. Umek - Gatex (Oliver Lieb Remix) 12. Push - Universal Nation (Oliver Lieb Remix) 13. Utah Saints - Lost Gagueness (Oliver Lieb Dub Mix) 14. Oliver Lieb - Subraumstimulation 15. Kamaya Painters - Far From Over (Oliver Lieb Mix) - - - DJ Dalh in the Mix - - - 16. Masters & Nickson - 5th Dimension (Out There) (Daiel Kandi Bangin Remix) 17. ID - ID (ID Club Mix) 18. Paul Morell - Makizmo 19. W&W - Intercity 20. Tiësto - Elements of Life (Alex Kunnari Remix) 21. Mandy Lou - Mandyland (Nick Larson Remix) Kritikk mottas med åpne armer Kan også nevnes at jeg vil forsette med 'spotlights' utover. Neste uke : Sander van Doorn! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Blir spilt trance av meg kl 22.00 i kveld. EDIT: Spillelista for Trancey Tuesday 016 ble: 1. Above & Beyond - Tri-State (Robert Nickson Intro Mix) 2. Ferry Corsten - Cubikated (Original Extended Mix) 3. Agnelli & Nelson pres. A+N Project - Just When I Think There's An Answer (Genix Club Mix) 4. Above & Beyond Pres. Tranquility Base - Oceanic (Sean Tyas Remix) 5. Jan Johnston Meets Jussi Soro - Merge (Genix Remix) 6. Ferry Corsten - Galaxia (Original Extended Mix) 7. W&W - Countach (Original Mix) 8. Airwave feat. Didier Likeng - Candy Of Life (Original Mix) 9. Above & Beyond - Good For Me (Above & Beyond Club Mix) 10. Airwave feat. Didier Likeng - Sunshine In Your Heart (Original Mix) 11. First State - Sierra Nevada (Terry Ferminal Mix) Endret 6. mai 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Får ikke fulgt opp spilletiden min for tiden dessverre, tror jeg må ta en pause med fast tid. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da er det mulig jeg spiller litt trance o.l fra 20:00-21:45, hvis jeg rekker det og ingen andre har planlagt noe på den tiden. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kom nettopp hjem, så ble ikke noe av det, nei. Får ta det en annen dag Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hiphop på 8000 fra kl. 22.30 nå snart. Er tilstede på #hwradio.net. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Kjempefint. Edit: Ferdig. Spilleliste kan føres opp om ønskelig. Endret 10. mai 2008 av Onyx Lenke til kommentar
MindB Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du kan forvente deg en direktesending med dansbar, sexy, fresh house og trance fra klokken 21:00 til 23:00 på HWRadio. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Sunday Sessions LIVE nå! Trykk her for å lytte! Chat: Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå