DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hahahaha. Akkurat det tror jeg du bør da med et par hundre klyper salt altså. Er nok ikke så lett nei. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nå er det vel også to forskjellige type DJs: 1 type some legger inn litt energi, og vet hvordan man mixer, beatmatcher og slikt. og en annen type som bare tar en CD og spiller av den og hopper litt frem og tilbake selv om man er midt i låta. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) og en annen type som bare tar en CD og spiller av den og hopper litt frem og tilbake selv om man er midt i låta. Minner meg om DJ'en på Roxy i Oslo. Jeg ble lei meg. Endret 25. april 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Kaggen mixer Speedcore!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Hahahaha. Dette er gøy! EDIT; Med denne sangen var det ikke så gøy mer! Endret 25. april 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kaggen mixer Speedcore!!! Yeah! Tilbake til hardcore nå. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Trenger hjelpo her.. Kan noen fortelle meg hva rdio vignett er?Eller går ut på? Jeg tror jeg har en liten anelse, men er litt usikker på om det er det or not Er det den som blir spilt inn hvergang et bestemt program begynner(alle programmer har forskjellige vig?)? Ogif yes.. Hvordan lager man de effektene?( Er ei oppgave jeg skal lage så.. trenger litt hjelp. Endret 26. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Trenger hjelpo her.. Kan noen fortelle meg hva rdio vignett er?Eller går ut på?Jeg tror jeg har en liten anelse, men er litt usikker på om det er det or not Er det den som blir spilt inn hvergang et bestemt program begynner(alle programmer har forskjellige vig?)? Ogif yes.. Hvordan lager man de effektene?( Er ei oppgave jeg skal lage så.. trenger litt hjelp. En Radio Vignett er fornorskning av ordet Jingle. Det er korte effekter som gjør radioen mer tøffere å høre på. Eksempel på en side som produserer jingles Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 ER så teit: ene kompisen min mener han har fått 8 jobbtilbud innen DJ-yrket, han er 13 år, erfaringa er skolediskoen på barneskolen, og litt på et mixebord på skolen....Han mener at å være medlem av Norges DJ-forum har gitt han disse "tilbudene".... Men alt han sier tar jeg med en klype salt, men hadde det vært så lett å få tilbud innen dette yrket, hadde nok jeg også blitt det 13 åringer tar man med en klype salt. For å tjene penger må man nok stå på litt og ha talent, da er hwradio et godt sted å øve seg Lenke til kommentar
MindB Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du kan forvente deg en direktesending med dansbar, sexy, fresh house og trance fra klokken 21:00 til 23:00 på HWRadio. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du kan forvente deg en direktesending med dansbar, sexy, fresh house og trance fra klokken 21:00 til 23:00 på HWRadio. Sexy trance? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ja, altså, jeg signa opp for ca. 130 sider siden, men så har det liksom falt litt forbi, så jeg har glemt det. Og jeg tenkte det kunne være en fin ting å gjøre mens man satt å gjorde lekser en kveld. Nå skal jeg bare skaffe litt mer variert musikk, så kan du skrive meg opp. Kommer til å spille klassisk rock og (lett) metal. Om det er åpent? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Det er det vettu Lenke til kommentar
MindB Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Sunday Sessions LIVE nå! Trykk her for å lytte! For chat: Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Tracklist: 01. Pnau - Baby (Breakbot Remix) 02. Bent - As You Fall (Guy J's Falling Apart Mix) 03. Mango - Handelskai (Claes Rosen Remix) 04. Funkerman - Speed Up (Granite and Phunk Big Room Remix) 05. The Ting Tings - That's Not My Name (Tom Neville Remix) 06. Sharam - The One (Dean Coleman Remix) 07. Late Night Alumni - Empty Streets (Kaskade Remix) 08. Armin van Buuren featuring Nadia Ali - Who Is Watching (Mischa Daniels Remix) 09. Chris Reece - The Fall 10. Dobenbeck featuring Joanna - Please Don't Go 11. Chromeo - Fancy Footwork (Laidback Luke Remix) 12. Lens - Let The Light In (Jaytech Remix) 13. Rico Soarez - Timeless 14. Niklas Harding presents Arcane featuring Stalker - Ice Beach 15. Destination X - Dangerous (Gareth Emery Remix) 16. Mike Foyle presents Statica - Space Guitar 17. Ronski Speed featuring Aruna - All The Way (Skywings Remix) 18. Static Blue featuring Catherine - Closer To You (Deepwide Remix) 19. Joni featuring Kate Smith - Undivided (JPL Club Mix) 20. DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Duderstadt Uplifting Remix) 21. OceanLab - Sirens Of The Sea (Above & Beyond's Club Mix) 22. 4 Strings - Take Me Away (Into The Night) (Re-Ward Vocal Remix) 23. Armin Van Buuren featuring Justine Suissa - Burned With Desire (Rising Star Vocal Mix) 24. Ridgewalkers featuring El - Find (Kyau vs. Albert Remix) 25. Lange featuring Sarah Howells - Out Of The Sky Endret 27. april 2008 av MindB Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hip hop still won't stop. Høyr etter frå klokka åtte i kveld. Eg vil vere til stade på chatten og tek imot ris, ros og låtynskjer. [/nynorsk] Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Eg kommer ikkje til å spele i kveld, då eg skal kjøpa meg ein kopi av GTA IV. Mulig eg spelar eit sett senare (Torsdag kanskje?) [/nynorsk] Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kvifor skriv dykk slik? Minner meg om en eller annen tegnefilm som gikk på NRK før. Anyways, I'll be there, Thendrup. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Kvifor skriv dykk slik? Minner meg om en eller annen tegnefilm som gikk på NRK før. Anyways, I'll be there, Thendrup. Hwradio følgjer opp myndigheitanes mål om minst 15% nynorsk i alt skreve materiale, for å fremje språkets utbreidnad i allmenheita. edit: Thendrup, sjølvsagt skal eg høyra klokka åtte. Endret 28. april 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hah, var det i det heile teke nokre av dykk som fikk meir enn 3 i nynorsk? Bra at dere hører på, har ordna en del ny og fet musikk i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå