DanielvanSand Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vil Soundscape Architects være et alias for dere to, nytt navn på radio, eller hva? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Vil Soundscape Architects være et alias for dere to, nytt navn på radio, eller hva? Alias for meg og Danno_O. Navneendringen tar vi i felleskap Tracklist 10. april: KRS One - Sound Of Da Police Saigon - Impeach The President - DJ Green Lantern feat. dead prez, Saigon, Immortal Technique & Just Blaze Naughty By Nature - O.P.P. Cunninlynguists - Things I Dream KRS One & Zach De La Rocha & Last Emperor - CIA Jamal-Keep it Real Ice Cube - Gangsta Rap Made Me Do It Vågsbygd Handy - Discofeber Aesop Rock - Daylight A Tribe Called Quest - Jazz (We've Got) Pete Rock and CL Smooth - Act Like You Know Crooklyn Dodgers - Crooklyn Dodgers (Special Ed, Buckshot, Masta Ace) (Prod. A Tribe Called Quest, Baseball Mix) Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck Latin Kings - Botkyrka Stylee Latin Kings - Shuno Hieroglyphics - Cab Fare Folk og Røvere - Fru Hagen Portishead - Glory Box Leftfield - Melt Black Star Liner - Sultan Airbase No. 1 Bomb The Bass Feat. Justin Warfield - Bug Powder Dust (Kruder & Dorfmeister Session Remix) Prodigy Presents The Dirtchamber Sessions Volume One - Track 2 1. Bomb the Bass, "Bug Powder Dust" (1994) 2. Trouble Funk, "Pump Me Up" (1984) 3. The Charlatans, "How High" (1997) 4. The Prodigy, "Poison" (1995) 5. Jane's Addiction, "Been Caught Stealing" (1997) 6. Tim Dog featuring KRS-One, "I Get Wrecked" (1993) Overseer - Supermoves (10 sekunder, feiltrinn) Gotan Project - La Revancha Del Tango Jean Jacques Smoothie - 2 People Nina Simone - Feeling Good (Huff & Herb Epic Mix) De La Soul - U Can Do (Life) Massive Attack - Unfinished Sympathy Roisin Murphy - Overpowered Imogen Heap - Spooky Morcheeba - The Sea Pete Rock - Play Dis Only At Night Massive Attack - A Prayer For England Kid Loco - She Woolf Daydreaming DinoSau - A thousand bottles a day Enya - Fairytale Da er det bare å tune inn. iTunes brukere kan gå inn her Endret 10. april 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Tror jeg tar en formiddagstrall med litt house, ingen som hører regner jeg med men kommer til å gå i house. edit: hmm serveren er nede men shoucast registrerer låtene. Hjelp?? Endret 12. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
MindB Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det blir dessverre ingen spilling av meg i kveld, grunnet eksamenslesing. Neste sending blir dermed neste søndag, 20. april. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Får se om det blir noen spilling i kveld, siden jeg skal ha heldagsprøve i Norsk på Tirsdag. Har forsåvidt heldagsprøve i Tysk i dag og, så dette ser jeg frem til Ønsk meg gjerne lykke til Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Får se om det blir noen spilling i kveld, siden jeg skal ha heldagsprøve i Norsk på Tirsdag. Har forsåvidt heldagsprøve i Tysk i dag og, så dette ser jeg frem til Ønsk meg gjerne lykke til Lykke til Dalh og Mindb Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Det er mandag, det er min tur til å spille mussikk. Tune inn klokka åtte. Er til stede på IRC. Spilleliste Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EMC - Who We BeGuilty Simpson - Run feat. Sean Price & Black Milk DJ Shadow - The Number Song Da Beatminerz - Shut The Fuck Up feat. Apani B Fly & Jean Grae Jay Dee - Featuring Phat Kat Jay Dee - Think Twice Insight - Evolve Kool Keith - Black Elvis Godfather Don - Do My Thing Guru - Down the Backstreets Killah Priest - From Then Till Now Guilty Simpson - The Real Me Guilty Simpson - The Future feat. MED J-Zone - Nocturnal Emissions Eyedea & Abilities - Now Eyedea & Abilities - Glass Godfather Don - Stuck off the Realness Das EFX - Real Hip Hop (Pete Rock remix) Mighty Joseph - The Dark Ages feat. Murs Del the Funky Homosapien - Workin' It Jurassic 5 - Concrete Schoolyard The Dino 5 - Dino 5 Theme (Long Play) El Axel - Forbidden Fruit feat. Devin the Dude Analog Brothers - More Freaks Pete Rock & CL Smooth - T.R.O.Y. GZA - Gold Wu-Tang Clan - It's Yourz Defari - Focused Daily feat. Evidence Lord Finesse - Brainstorm / P.S.K. (No Gimmicks Remix) feat. O.C. & KRS-One Special Teamz - Boston to Bucktown feat. Sean Price & Buckshot Curse - Wahre Liebe Method Man - Say feat. Lauryn Hill Timbuktu - För länge sen feat. Chords & supreme Pete Rock - Play Dis Only at Night Endret 14. april 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er mandag, det er min tur til å spille mussikk. Tune inn klokka åtte. Er til stede på IRC. Spilleliste Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EMC - Who We BeGuilty Simpson - Run feat. Sean Price & Black Milk DJ Shadow - The Number Song Da Beatminerz - Shut The Fuck Up feat. Apani B Fly & Jean Grae Jay Dee - Featuring Phat Kat Jay Dee - Think Twice Insight - Evolve Kool Keith - Black Elvis Godfather Don - Do My Thing Guru - Down the Backstreets Killah Priest - From Then Till Now Guilty Simpson - The Real Me Guilty Simpson - The Future feat. MED J-Zone - Nocturnal Emissions Eyedea & Abilities - Now Eyedea & Abilities - Glass Godfather Don - Stuck off the Realness Das EFX - Real Hip Hop (Pete Rock remix) Mighty Joseph - The Dark Ages feat. Murs Del the Funky Homosapien - Workin' It Jurassic 5 - Concrete Schoolyard The Dino 5 - Dino 5 Theme (Long Play) El Axel - Forbidden Fruit feat. Devin the Dude Analog Brothers - More Freaks Pete Rock & CL Smooth - T.R.O.Y. GZA - Gold Wu-Tang Clan - It's Yourz Defari - Focused Daily feat. Evidence Lord Finesse - Brainstorm / P.S.K. (No Gimmicks Remix) feat. O.C. & KRS-One Special Teamz - Boston to Bucktown feat. Sean Price & Buckshot Curse - Wahre Liebe Method Man - Say feat. Lauryn Hill Timbuktu - För länge sen feat. Chords & supreme Pete Rock - Play Dis Only at Night Her er det sort Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er mandag, det er min tur til å spille mussikk. Tune inn klokka åtte. Er til stede på IRC. Spilleliste Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EMC - Who We BeGuilty Simpson - Run feat. Sean Price & Black Milk DJ Shadow - The Number Song Da Beatminerz - Shut The Fuck Up feat. Apani B Fly & Jean Grae Jay Dee - Featuring Phat Kat Jay Dee - Think Twice Insight - Evolve Kool Keith - Black Elvis Godfather Don - Do My Thing Guru - Down the Backstreets Killah Priest - From Then Till Now Guilty Simpson - The Real Me Guilty Simpson - The Future feat. MED J-Zone - Nocturnal Emissions Eyedea & Abilities - Now Eyedea & Abilities - Glass Godfather Don - Stuck off the Realness Das EFX - Real Hip Hop (Pete Rock remix) Mighty Joseph - The Dark Ages feat. Murs Del the Funky Homosapien - Workin' It Jurassic 5 - Concrete Schoolyard The Dino 5 - Dino 5 Theme (Long Play) El Axel - Forbidden Fruit feat. Devin the Dude Analog Brothers - More Freaks Pete Rock & CL Smooth - T.R.O.Y. GZA - Gold Wu-Tang Clan - It's Yourz Defari - Focused Daily feat. Evidence Lord Finesse - Brainstorm / P.S.K. (No Gimmicks Remix) feat. O.C. & KRS-One Special Teamz - Boston to Bucktown feat. Sean Price & Buckshot Curse - Wahre Liebe Method Man - Say feat. Lauryn Hill Timbuktu - För länge sen feat. Chords & supreme Pete Rock - Play Dis Only at Night Her er det sort Du er nok litt sent ute Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Ah. Mandag, tirsdag, lett å forveksle. Endret 15. april 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ah. Mandag, tirsdag, lett å forveksle. Åhh! Så ikke innlegget var fra igår men smooth at jeg er ivrig! Spiller all slags typen jeg liker ET STORT + FRA MEG!! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Tenker jeg spiller en time med trance før / etter (eller istedenfor) Kaggens sett, da han kanskje ikke kunne spille i kveld... Blir en time med kun trance + 'premiere' på ny egenprodusert låt Endret 15. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tenker jeg spiller en time med trance før / etter (eller istedenfor) Kaggens sett, da han kanskje ikke kunne spille i kveld... Blir en time med kun trance + 'premiere' på ny egenprodusert låt ..og når blir det da? Ikke så altfor lenge til håper jeg, trenger litt trance nå Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg spiller trance 21.30 -> ca. 22.30, og så tar vel Dalh over og spiller utover natta? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ser ikke ut som jeg får logga på HW-radioen, trenger brukernavn og passord? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tenker jeg spiller en time med trance før / etter (eller istedenfor) Kaggens sett, da han kanskje ikke kunne spille i kveld... Blir en time med kun trance + 'premiere' på ny egenprodusert låt ..og når blir det da? Ikke så altfor lenge til håper jeg, trenger litt trance nå Det blir som vanlig Trancey Tuesday av Kristian (Kaggen) fra 21:30. Jeg forsetter med trance en times tid kl. 22:30 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ingen som spiller ennå. Derfor får du det ikke til. http://hwradio.net:8000/listen.pls er linken. Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Spiller litt til Kaggen kjører på Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Spiller litt til Kaggen kjører på Og der kjørte jeg på. Høre Chatte (#hwradio.net) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå