ehs5 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg spiller et Grime-sett i kveld ca. klokken 18.00. Om dere er interesserte, tune inn! Edit: Da var jeg ferdig, her er tracklist: Endret 6. april 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
MindB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sunday Sessions LIVE nå! Trykk her for å lytte! For chat: Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Lenke til kommentar
MindB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Booka Shade - Night Falls (Kalla Edit) 02. Bukaddor & Fishbeck - Sceada 03. Gui Boratto - Mr. Decay 04. Martin Eyerer & Oliver Klein - Babylon 05. Kaliber - Kaliber 18 (A1) 06. Jask - The Latin Dream (Main Mix) 07. Tyrrell - LaLaLaLaLaLa 08. Buy Now - For Sale 09. Angello, Ingrosso & Laidback Luke - Aaaahh! 10. Joris Voorn - The Deep 11. Tiefschwarz featuring Tracy Thorn - Damage (M.A.N.D.Y. Remix) 12. Kenny Leaven - Feeling Spicy 13. Mark Mendes - Beneath You 14. John Tejada & Arian Leviste - Lost In Thought 15. Hugg & Pepp - Ollon 16. Suges - Always Be Your Lady (John Dahlback Dub) 17. The Martin Brothers - Stoopit 18. Samin - Heater (Belocca Mix) 19. Lucio Aquilina - Magic M (Re-Edit) 20. John Dahlback - Don't Speak 21. Ida Engberg - Disco Volante (Sebastien Leger Remix) 22. Booka Shade - Mandarine Girl 23. Rockers Hi-Fi - Push Push (M.A.N.D.Y.'s Pusher Remix) 24. Djuma Soundsystem - Les Djinns (Trentemoller Remix) 25. Royksopp - Sparks (M.A.N.D.Y. Remix) 26. Dominik Eulberg - Der Buchdrucker 27. James Zabiela - Weird Science 28. Extrawelt - Fernweh 29. Margot - Torch (Extrawelt Remix) 30. Trentemoller - Rykketid (David Amo And Julio Navas remix) 31. Madonna featuring Justin Timberlake - 4 Minutes To Save The World (Junkie XL Vocal Mix) 32. Röyksopp - Eple (Shakedown Club Mix) 33. Freeform Five - Electromagnetic (Tiefschwarz Dub) 34. Axwell & Eric Prydz - 321 35. Sharam Jey - Push Your Body (Tomas Andersson Remix) 36. Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix) 37. Chable And The Dirty Fours - Tokyo (Chable's Yellow Mix) 38. Wighnomy Brothers - Wurz & Blosse 39. Spektrum - Kinda new (Tiefschwarz Dub) 40. Tiefschwarz - Issst (Nathan Fake Remix) 41. Aphex Twin - Windowlicker (Kriece Remix) 42. Nathan Fake - Nathan Fake - Outhouse (Beaty Tool Mix) 43. Petter, UNKLE - These Days / What Are You To Me? - Sasha Involver Mash-up 44. James Holden - A Break In The Clouds 45. Nikola Gala - Swing 2 Harmony 46. Bent - As You Fall (Micah Remix) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Da varmer jeg opp litt, setter for alvor i gang om et kvarter. Kveldens låter: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Quasimoto - Microphone Mathematics Quasimoto - Return of the Loop Digga Quasimoto - Bluffin Declaime - Exclaim the Name Blackalicious - Make You Feel That Way De La Soul - The Bizness feat. Common Black Star - Thieves in the Night Pete Philly & Perquisite - Lazy EMC - winds of Change Pete Philly & Perquisite - Insomnia EMC - Traffic feat. Little Brother Cypress Hill - Insane in the Brain Opaque - Slicker Than Grease Non Phixion - I Shot Reagan Lady of Rage - Unfuckwitable O.C. - Dangerous feat. Big L Max Peezay - Tukholma Looptroop - A Modern Day City Symphony Timbuktu - Lobbyn om 5 feat. Chords The Latin Kings - Shonnar vet Organism 12 - Sangfågel Ken Ring - Feel the Pain Timbuktu - The båtten is nådd Petter - Tar det tillbaka (Remix) feat. Nougie Jadama, Supreme, Masayah, Még, Peewee & Eye N'I Apani B Fly Emcee - Estragen feat. Ayana, Helixx, Heroine, Lyric, Pri The Honey Dark, Jean Grae & Yejide Black Moon - Slave KRS-One - Slap Them Up feat. Ill Will Kool G Rap - 4, 5, 6 Viktor Vaughn - Vaudeville Villain Viktor Vaughn - Saliva Viktor Vaugn - The Drop MED - Bang Ya Head Madlib - Montara AZ - The Hardest feat. Styles P Endret 7. april 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Bra sett i kveld, et av de bedre du har hatt. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Blir en times prog/trance-session i kveld. Starter sånn ca. i 21.30-22.00-tiden.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Glem det jeg er en dum dum ape Endret 8. april 2008 av samebob Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Jeg er i gang med Trancey Tuesday 012 på 8000. Chat: #hwradio.net @ irc.efnet.net EDIT: Skriftleif. Endret 8. april 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Momento er på nå!!1!111one Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Tuned in, mister! Og der fikk jeg den f**tefeilmen som winamp gir meg hver gang jeg hører på musikk via url. *dunke noe i hodet* De 10sekundene jeg hørte var hvertfall flott EDIT: ny winamp, funket som faen =) Denne sangen var noe av det bedre vet jeg Endret 8. april 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Denne sangen var noe av det bedre vet jeg Deadmau5-låta? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Denne sangen var noe av det bedre vet jeg Deadmau5-låta? Om det var den som gikk 22,12 og utover, så ja! Vet jeg har den på en av skivene mine, så skal snoke litt. Regner med du kommer med tracklist når du er ferdig Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Regner med du kommer med tracklist når du er ferdig Det gjør jeg. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Har sikkert hørt Turn It On 3 ganger på AH.fm i dag, så nå kommer den her og Jaja, det er jo en god sang, så jeg skal ikke klage. Endret 8. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Siste låt nå, takker dem som hørte på og tune in neste tirsdag for enda en episode av Trancey Tuesday. Tracklist: 1. D-6 - Printing Russia 2. Alex Arestegul - Discover (Marcus Schossow Remix) 3. Deadmau5 - Alone With You (Original Mix) 4. DJ Preach - Broken Inside (Preach 2008 Remix) 5. Ernesto vs Bastian - Super Jupiter (Ronald van Gelderen Remix) 6. The Viceroy Vs Gareth Wyn - La Galeria (Original Mix) 7. Sami Saari - Sweet (Mike Shiver Vs Matias Lehtola Remix) 8. Woody Van Eyden & Alex M.O.R.P.H. feat. Michelle Citrin - Turn It On (Original Mix) 9. Stoneface And Terminal - Storm (Club Mix) 10. Rank 1 Vs Jochen Miller - And Then (Original Mix) 11. Armin van Buuren & DJ Shah feat. Chris Jones - Going Wrong (DJ Shah's Magical Island Mix) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sangen jeg syns var fet var nok 5. Ernesto vs Bastian - Super Jupiter (Ronald van Gelderen Remix). Men originalen er fetere, oje. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sangen jeg syns var fet var nok 5. Ernesto vs Bastian - Super Jupiter (Ronald van Gelderen Remix). Men originalen er fetere, oje. +1, men dette tar vi i trancetråden Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Spiller litt rap/hiphop fra 20:00 i kveld, tune in de som vil Ferdig. Tracklist: Notorious B.I.G - Ready To Die 2Pac - I Wonder If Heaven Got A Ghetto (Remix) NWA - Straight Outta Compton Ice Cube - Child Support Jedi Mind Tricks feat. Gza - On The Eve Of War Compton's Most Wanted - Hood That Took Me Under Biggie Smalls, Big Pun and 2Pac - Lost Souls (Remix) 2Pac feat Snoop Dogg - 2 Of Amerikaz Most Wanted The Game - I'm Looking Talib Kweli - Ms. Hill CunninLynguists feat. Masta Ace - Seasons Nas - Book Of Rhymes Compton's Most Wanted - Growin' Up In The Hood Nas - My Way 2Pac - Life's So Hard Compton's Most Wanted - U's A Bitch NWA - Express Yourself Ice Cube - Check Yo Self CunninLynguists - Lynguistics Masta Ace - Da Grind Snoop Doggy Dogg - What's My Name Outkast feat. Snoop Dogg & 2Pac - Rosa Parks (Remix) 2Pac - Tradin' War Stories Ice Cube - Ghetto Bird Nas - The Message Endret 9. april 2008 av vStyle Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Spiller en time hip hop fra 22:00, deretter funky, fin elektronisk lyd fra 23:00 ut forbi midnatt. Miksen er under produksjon nuh Jeg og Danno_O mekka oss en logo her om dagen. Da er det bare å tune inn. Endret 10. april 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Spiller en time hip hop fra 22:00, deretter funky, fin elektronisk lyd fra 23:00 ut forbi midnatt. Miksen er under produksjon nuh Jeg og Danno_O mekka oss en logo her om dagen. Da er det bare å tune inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå