Kaggen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nice! Den nye singelen til Deadmau5 du har kjøpt? vStyle: Tuner inn og tar meg en lytt når den tid kommer. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er Deadmau5 - Not Exactly (Remixes). Er uansett ikke den jeg ble mest glad for ä se. Fant Daft Punk - One More Time, Audio Bullys - Shot Me Down, Ame - Rej og Sebastien Leger & Chris Lake - Ghost / Word, som er like fete Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Da var jeg i gang med den lille tracklisten min. Høre Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) haha så ble det første gangs mix på meg å her. Kun for test seff men gi legg gjerne igjen kommentarer Spilte låter: Sash! - Ecuador '08 (Will Bailey & Calvertron Remix) Deadmau5 - Faxing Berlin (Original Mix) Alan M - Famicom (Temple 1 Remix) Bissen - Quicksand (Original Mix) James Holden - Nothing (93 Mix) Fragma - Time And Time Again (Duderstadt Remix) Alex Morph And Woody Van Eyden Ft Jimmy H - Y68 (Peaktwins Remix) James Holden - Horizons Push - Journey Of Life (Rank 1 Remix) Og takk til alle som hørte på, vi ses kanskje igjen snart. Endret 3. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Naaajs, Blåbær liker det jeg hører. Får prøve noe mer sammensatt neste gang jeg spiller, blei litt mye bytting som Kaggen nevnte Glemte tracklist, her er den: Dj Lowcash - Introduction York - The Reachers Of Civilisation DJ Quiksilver - Adagio Andy Jay Powell - Triple X Svenson & Gielen - Twisted Dreamnation - Daggmask Svenson & Gielen - Sunlight Theory Coone - Words From The Gang (D-Block & S-Te-Fan Remix) Rocco & Bass-T - House Time (Club Mix) Technique - Sun Is Shining (Mash up Matt Remix) DJ Sheffu - Welcome To Heaven DJ Tiësto - Forever Today DJ Quiksilver - African Rain Energy 52 - Cafe del Mar Dream Bounce - 2T3 (Trance Dream Remix) Chicane - Saltwater (CJ Stone Mix) Daft Punk - Aerodynamic Pendulum - Girl In The Fire Endret 4. april 2008 av vStyle Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Naaajs, Blåbær liker det jeg hører. Får prøve noe mer sammensatt neste gang jeg spiller, blei litt mye bytting som Kaggen nevnte Glemte tracklist, her er den: Dj Lowcash - Introduction DJ Tiësto - The Reachers Of Civilisation DJ Quiksilver - Adagio Andy Jay Powell - Triple X Svenson & Gielen - Twisted Dreamnation - Daggmask Svenson & Gielen - Sunlight Theory Coone - Words From The Gang (D-Block & S-Te-Fan Remix) Rocco & Bass-T - House Time (Club Mix) DJ Tiësto - Sun Is Shining (Mash up Matt Remix) DJ Sheffu - Welcome To Heaven DJ Tiësto - Forever Today DJ Quiksilver - African Rain DJ Tiësto - Cafe Del Mar Dream Bounce - 2T3 (Trance Dream Remix) Chicane - Saltwater (CJ Stone Mix) Daft Punk - Aerodynamic Pendulum - Girl In The Fire Tiesto har ikke lagd de låtene der. Det er: York - The Reachers Of Civilisation Energy 52 - Cafe del Mar Technique - Sun Is Shining (Mash up Matt Remix) Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Ah sorry, blandet dem. De er fra albumet In Search Of Sunrise, der det er tagga at det er av DJ Tiesto, så titlene har blitt rota opp. Fiksa nå, takk for at du sa ifra Endret 4. april 2008 av vStyle Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fredag kveld mixing! ch00n in for trance! Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hadde vært morsomt å snurret noen plater. Hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Yeey Magio mixer! Og jeg som skulle legge meg tidlig i dag fordi jeg skal være på jobb kl halv 9 i morgen.. Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) syns du spiller veldig bra i dag jeg Endret 4. april 2008 av Qlimax Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 syns du spiller veldig bra i dag jeg What she said. men nå.. nå er det Deadmau5 og Marcus Schössow. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hadde vært morsomt å snurret noen plater.Hvordan gjøres det? Visst du skal mixe musikk kan du bruke VDJ. Visst du derimot skal spille en tracklist kan du bruke f. eks winamp og en shoutcast-plugin (tror jeg). Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hadde vært morsomt å snurret noen plater.Hvordan gjøres det? Visst du skal mixe musikk kan du bruke VDJ. Visst du derimot skal spille en tracklist kan du bruke f. eks winamp og en shoutcast-plugin (tror jeg). Jeg bruker å lage en ukentlig mix som jeg spiller inn med Cubase, tenkte jeg kunne bruke disse miksene til radio. Så måten jeg da må gjøre dette på er: winamp? Endret 5. april 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hadde vært morsomt å snurret noen plater.Hvordan gjøres det? Visst du skal mixe musikk kan du bruke VDJ. Visst du derimot skal spille en tracklist kan du bruke f. eks winamp og en shoutcast-plugin (tror jeg). Jeg bruker å lage en ukentlig mix som jeg spiller inn med Cubase, tenkte jeg kunne bruke disse miksene til radio. Så måten jeg da må gjøre dette på er: winamp? Ja, det skal funke fint Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hadde vært morsomt å snurret noen plater.Hvordan gjøres det? Visst du skal mixe musikk kan du bruke VDJ. Visst du derimot skal spille en tracklist kan du bruke f. eks winamp og en shoutcast-plugin (tror jeg). Jeg bruker å lage en ukentlig mix som jeg spiller inn med Cubase, tenkte jeg kunne bruke disse miksene til radio. Så måten jeg da må gjøre dette på er: winamp? Eller MediaMonkey]www.mediamonkey.com (de fleste winamp-pluginene funker der og). Plugin ligger sikkert på Lenke til kommentar
MindB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) En litt spesiell direktesending av Sunday Sessions i kveld. Det vil bli en helaften med kun house fra klokken 21:00 til 23:00 på HWRadio! Endret 6. april 2008 av MindB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå