Thend Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Da var jeg ferdig og Dalh tar over. Spilleliste Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 2Pac - All Eyes On Me feat. Syke Dr. Dre - What's the Difference feat. Phish, Xzibit & Eminem Xzibit - Bird's Eye View feat. Tash & J-Ro Planet Asia - Thick Ropes Eazy-E - Eazy-Duz-It N.W.A. - Express Yourself Madlib - Fifth Chant LMNO & Kev Brown - Who's That Oh No - Get Yours feat. Buckshot Declaime - 2MC or not 2MC Nas - Made You Look Nas - Drunk by Myself Nas - Halftime Jean Grae - My Crew Opaque - Finally Here Skinnyman - Fuck the Hook MC Lyte - Ruffneck Shitrich - Rakettkjæft Shitrich - Gratis Tissleik feat. Bad Spit A Tribe Called Quest - Get A Hold Bronze Nazareth - Stolen Van Gogh Gang Starr - Code of the Streets Guilty Simpson - Ode to the Ghetto Guilty Simpson - Run feat. Sean Price & Black Milk Big Daddy Kane - Show & Prove feat. Scoob Love, Sauce Money, Shyheim, Jay-Z & Ol' Dirty Bastard Dilated Peoples - This Way feat. Kanye West Yall So Stupid - Introduce Me Ghostface Killah - Buck 50 feat. Cappadonna, Method Man & Redman Pete Rock & CL Smooth - Lots of Lovin Showbiz & AG - Giant in the Mental Tote King - Duermen Diaz - Do What You Must feat. Petter Suspekt - Har du glemt dine nosser? Madvillain - Curls Madvillain - Sickfit Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja. Jeg vil spille klasikkere frem til 01:00 og fremtidlige favoritter til kl. 02:00 TJUN IN! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg skal ha opptaket av denne sessionen! Kom halvannen time for sent og må legge meg nå da jeg har skole i morgen, allmenfag FTW! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg skal ha opptaket av denne sessionen! Kom halvannen time for sent og må legge meg nå da jeg har skole i morgen, allmenfag FTW! Det kan ordnes Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Det var det. 4 timer full av deilige klasikkere og noe fresh musikk. Tracklist er som følger: 01. Roger Sanchez - Another Chance 02. Sasha - Xpander 03. Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Mix) 04. Chicane - Saltwater 05. Three Drives - Greece 2000 06. Billie Ray Martin - Honey (Chicane Clubmix) 07. Energy 52 - Cafe Del Mar (Three '''NIn One Mix) 08. System F - Out of the Blue 09. Sonic Inc. - The Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix) 10. Yahel & Eyal Barkan - Voyage (Magikal Remake) 11. Darren Tate vs. Jono Grant - Let The Light Shine In 12. Envio - Touched By The Sun (Rusch & Elusive Remix) 13. Fragma - Everytime You Need Me (Above & Beyond Remix) 14. Moby - Why Does My Heart Feel So Bad (Ferry Corsten Remix) 15. Rank 1 - Airwave 16. Danjo & Styles - Duende (Signum Signal Remix) 17. Delerium - Silence (Tiësto's ISOS Mix) 18. DT8 Project - The Sun Is Shining Down On Me (Darren Tate Remix) 19. Peran - We Want To Be Free 20. 4 Strings - Take Me Away 21. Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix 22. Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren Remix) 23. Mauro Picotto - Pulsar (Megamind Mix) 24. Svenson - Clubbin On Sunshine (Mellow-D vs. Pulsedriver Remix) 25. Bossanova - Stonecold 26. Tiësto - Traffic 27. Michel De Hey - Another Sweather ---Future Favourites--- 28. Natlife - Space Colonization (Dima Krasnik Remix) 29. Randy Boyer & Eric Tadla - Alive 20. DJ Eco - Mouth Without A Voice 31. Underwater - Sleeping Under The Stars 32. Aly & Fila - Key of Life 33. Jaco & Mixxmaister - Feelin 34. Re:Locate vs. Sir Adrian - Times X 35. Chris De Seed - Falcon 36. Ben Nickley vs. Jordan Suckley - Filthy Creature (Mac & Taylor Remix) Mixen VIL bli tilgjennelig for nedlastning med cue! Ris og ros setter jeg også selvfølgelig pris på! Endret 1. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ros: Choons as always + bra mixing Ris: Holdt meg oppe så lenge God tysklandtur! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Satan jeg er trøtt i dag etter den session der. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 De 7 boksene med battery hjalp Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har sovd på pulten mer eller mindre hele dag. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har sovd på pulten mer eller mindre hele dag. Det kan du gjøre i morgen og, med en reprise av showet på øret. (Om Mats får årna det med FTPen altså) Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha: http://www.kulturo.no/nyheter/annet/diskus...ltjeneste/50246 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Håper han får fiksa FTP tingen. Mobilen trenger nytt innhold (ja jeg bruker mobil til mp3) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) DJ Dalh - The sound of Hardware episode 010: XXL - Download DJ: DJ Dalh Lengde: 3:59:02 Størrelse: 273 mb Kvalitet: 160kbs Link: Sendspace (Får se om FTPen fikses senere) Format: .rar Det medfølger en cue for å splitte opp settet til individuelle låter. Bruk et program som Cue Splitter for å splitte. Tracklist: 01. Roger Sanchez - Another Chance 02. Sasha - Xpander 03. Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Mix) 04. Chicane - Saltwater 05. Three Drives - Greece 2000 06. Billie Ray Martin - Honey (Chicane Clubmix) 07. Energy 52 - Cafe Del Mar (Three '''NIn One Mix) 08. System F - Out of the Blue 09. Sonic Inc. - The Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix) 10. Yahel & Eyal Barkan - Voyage (Magikal Remake) 11. Darren Tate vs. Jono Grant - Let The Light Shine In 12. Envio - Touched By The Sun (Rusch & Elusive Remix) 13. Fragma - Everytime You Need Me (Above & Beyond Remix) 14. Moby - Why Does My Heart Feel So Bad (Ferry Corsten Remix) 15. Rank 1 - Airwave 16. Danjo & Styles - Duende (Signum Signal Remix) 17. Delerium - Silence (Tiësto's ISOS Mix) 18. DT8 Project - The Sun Is Shining Down On Me (Darren Tate Remix) 19. Peran - We Want To Be Free 20. 4 Strings - Take Me Away 21. Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix 22. Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren Remix) 23. Mauro Picotto - Pulsar (Megamind Mix) 24. Svenson - Clubbin On Sunshine (Mellow-D vs. Pulsedriver Remix) 25. Bossanova - Stonecold 26. Tiësto - Traffic 27. Michel De Hey - Another Sweather ---Future Favourites--- 28. Natlife - Space Colonization (Dima Krasnik Remix) 29. Randy Boyer & Eric Tadla - Alive 20. DJ Eco - Mouth Without A Voice 31. Underwater - Sleeping Under The Stars 32. Aly & Fila - Key of Life 33. Jaco & Mixxmaister - Feelin 34. Re:Locate vs. Sir Adrian - Times X 35. Chris De Seed - Falcon 36. Ben Nickley vs. Jordan Suckley - Filthy Creature (Mac & Taylor Remix) ...da drar jeg på en klassetur til Tyskland. Blir ikke hjemme før neste Tirsdag, så det blir ingen TSOH neste Mandag! Endret 1. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Trance & progressive spilles i kveld 21.30. Lenke til kommentar
magio Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 FTP'en funker den! Bare matsern som har noob! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 FTP'en funker den! Bare matsern som har noob! Eventuelt en noob som ga meg credentials. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Og så var jeg igang! Høre? Chatte? (#Hwradio.net) Edit: Ferdig! Tracklist for Trancey Tuesday 011 1. Pryda vs. Deadmau5 - Armed Contact (Meave de Tria's Bootleg Mix) 2. Santiago Nino - In The Woods (Original Mix) 3. A-Ha - Take on Me 2008 Remix 4. Funkagenda - What the Fuck (Original Club Mix) 5. Sander Van Doorn - The Bass (Wardt Remix) 6. Marcus Schossow - Swedish Beatballs (Original Mi 7. Dance 2 Trance - Psychedelic Solution 8. Adam White & Rozza - Love Angles (Misja Helsloot Remix) 9. Pulstate - Fuel The Passion (Heatbeat Mix) 10. Strobophonia - Angel - Original Mix 11. Adam White Feat Martin Gretch - Ballerina 2007 (2007 Remix) 12. Ali Wilson & Vinylgroover - Pitch Black 13. Eddie Sender - Alternativity (Original Mix) 14. Agnelli & Nelson Pres. A & N Project - Wear That Dress (John O'callaghan Remix) 15. Active Visions - See You Again 16. NXX - Luminary Starfleet 17. Bossanova - Stonecold (Alphazone Rocktrance Remix) 18. DJ Eco - Light At The End (Thomas Bronzwaer & John O'Callaghan present Lost World Remix) 19. Fei-Fei - Everglow (Original Mix) 20. DJ Shog - Feel Me (Through the Radio) (DJ Shog's 2 Faces Mix) Endret 1. april 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tenker jeg skal spille for første gang i dag kl 20:00-21:30, hvis noen ikke hadde planlagt noe annet.. starter med trance og diverse denne gangen på 8000, og spiller noe mer variert neste gang Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ser grei ut den playlisten der, Kaggen. Har forsAvidt kjOpt flere vinyler her nede i Tyskland. Dette inkluderer lAter av Sebastien Leger, Daft Punk, David Guetta, Ame, Deadmau5 og Fedde Le Grand (Kun house altsA). Gleder meg til jeg kommer jeg og fAr prOvd dem! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Ser grei ut den playlisten der, Kaggen. Har forsAvidt kjOpt flere vinyler her nede i Tyskland. Dette inkluderer lAter av Sebastien Leger, Daft Punk, David Guetta, Ame, Deadmau5 og Fedde Le Grand (Kun house altsA). Gleder meg til jeg kommer jeg og fAr prOvd dem! Kan du kjøpe med noen Vinyl til meg? Du host skylder meg vel litt cash? host Endret 3. april 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå