Kaggen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bra spilling, det jeg fikk tid til å høre! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Blir vanskelig for meg å spille 20-22 da, siden jeg har fått beskjed om bare å bruke 8000. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Blir vanskelig for meg å spille 20-22 da, siden jeg har fått beskjed om bare å bruke 8000. Så vi har begynnt å ta i bruk kun den ene serveren, ja? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Blir vanskelig for meg å spille 20-22 da, siden jeg har fått beskjed om bare å bruke 8000. Så vi har begynnt å ta i bruk kun den ene serveren, ja? Dette ble vedtatt ved forrige allmøte. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Litt off-topic, men noen som har forslag til et par "syre" sanger jeg kunne mikset sammen så det passer til youtube videoen "how to dance at a rave"? Noen kompiser skal fremføre i gymmen, alternativ dans :!: Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Blir vanskelig for meg å spille 20-22 da, siden jeg har fått beskjed om bare å bruke 8000. Så vi har begynnt å ta i bruk kun den ene serveren, ja? Dette ble vedtatt ved forrige allmøte. Jaok, da får jeg kjøre min XXL episode fra 22:00 til 02:00 Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 da får jo ikke med meg en skitt av de syke miks med "ASOT Radio Classic" og "FUTURE FAVORITE" hvor begynner min skole så sykt tidlig slik at jeg må stå opp kl. 5.30 !!! podcast plx ? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 da får jo ikke med meg en skitt av de syke miks med "ASOT Radio Classic" og "FUTURE FAVORITE" hvor begynner min skole så sykt tidlig slik at jeg må stå opp kl. 5.30 !!! podcast plx ? Hva mener du med ASOT Radio classic?. Blir jo egne favoritter, ikke Armins Men Mats skal recorde, så kan nok laste opp! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 True that, bare du minner med på det så Dahl, rippern tryna igjen i går og jeg får ikke starta den uten at det faktisk går noe på kanalen, men hvis det har gått noe så reconnecter den.. merkelig men sant Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) True that, bare du minner med på det så Dahl, rippern tryna igjen i går og jeg får ikke starta den uten at det faktisk går noe på kanalen, men hvis det har gått noe så reconnecter den.. merkelig men sant Men blir det noe problem å recorde så sent da, Mats? U see: Skal på klassetur en uke til Tyskland (drar Tirsdag), og skulle gjerne hatt noe egenmixa på mp3 spilleren / mobilen Endret 31. mars 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg sitter jo oppe til fuglene fiser jeg, så det går nok bra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg sitter jo oppe til fuglene fiser jeg, så det går nok bra Ved hjelp av en 1. 1/2l Cola, ja. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg sitter jo oppe til fuglene fiser jeg, så det går nok bra Ved hjelp av en 1. 1/2l Cola, ja. Et par liter cola om dagen er bra for magen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Som nevnt setter jeg i gang klokka 2000. Nå har jeg t.o.m. fiksa pc-problemene (bank i skjermen) så dette blir ekstra bra. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Oi, behov for nye folk her? Kan godt tenke meg å spille litt hvis det trengs. Er ikke så veldig god med VDJ, men automix er vel alt man trenger Mye variert her - Westcoast / Oldschool / Rock / Alternativt / Dance / House / Electronica / Trance osv.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Oi, behov for nye folk her? Kan godt tenke meg å spille litt hvis det trengs. Er ikke så veldig god med VDJ, men automix er vel alt man trenger Mye variert her - Westcoast / Oldschool / Rock / Alternativt / Dance / House / Electronica / Trance osv.. Alltid behov for nye folk. Spør DJ_Dark om passord til serveren, sjekk de faste spilletidene i førsteposten, sett av et tidspunkt og spill. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Litt off-topic, men noen som har forslag til et par "syre" sanger jeg kunne mikset sammen så det passer til youtube videoen "how to dance at a rave"? Noen kompiser skal fremføre i gymmen, alternativ dans :!: Bump. Stampa med Leroy. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Oi, behov for nye folk her? Kan godt tenke meg å spille litt hvis det trengs. Er ikke så veldig god med VDJ, men automix er vel alt man trenger Mye variert her - Westcoast / Oldschool / Rock / Alternativt / Dance / House / Electronica / Trance osv.. Spør DJ_Dark om passord til serveren, DJ_Dark befinner seg for tiden i utlandet, så det er nok bedre hvis du sender en PM til magio. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Halvtimen igjen til min 4 timers session Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå