Gå til innhold

HWRadio - DJs og musikk

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da får jo ikke med meg en skitt av de syke miks med "ASOT Radio Classic" og "FUTURE FAVORITE"

hvor begynner min skole så sykt tidlig slik at jeg må stå opp kl. 5.30 !!!

podcast plx ?

Hva mener du med ASOT Radio classic?. Blir jo egne favoritter, ikke Armins :p

Men Mats skal recorde, så kan nok laste opp!

Lenke til kommentar
True that, bare du minner med på det så Dahl, rippern tryna igjen i går og jeg får ikke starta den uten at det faktisk går noe på kanalen, men hvis det har gått noe så reconnecter den.. merkelig men sant

Men blir det noe problem å recorde så sent da, Mats?

U see: Skal på klassetur en uke til Tyskland (drar Tirsdag), og skulle gjerne hatt noe egenmixa på mp3 spilleren / mobilen :)

Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Oi, behov for nye folk her? Kan godt tenke meg å spille litt hvis det trengs. Er ikke så veldig god med VDJ, men automix er vel alt man trenger ;)

Mye variert her - Westcoast / Oldschool / Rock / Alternativt / Dance / House / Electronica / Trance osv..

Lenke til kommentar
Oi, behov for nye folk her? Kan godt tenke meg å spille litt hvis det trengs. Er ikke så veldig god med VDJ, men automix er vel alt man trenger ;)

Mye variert her - Westcoast / Oldschool / Rock / Alternativt / Dance / House / Electronica / Trance osv..

Alltid behov for nye folk.

Spør DJ_Dark om passord til serveren, sjekk de faste spilletidene i førsteposten, sett av et tidspunkt og spill. :)

Lenke til kommentar

Spør DJ_Dark om passord til serveren,

DJ_Dark befinner seg for tiden i utlandet, så det er nok bedre hvis du sender en PM til magio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...