Der Kommissar Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nytt hint: Hint1: Har ingenting med ordet / navnet 'Daniel' å gjøre. Hint2: Mer enn 2 ord. Hint3: Er på engelsk Hint4: ... Hint5: ... Alien void...? Var det eneste som virket logisk i listen som kom opp når jeg "jukset" på http://wordsmith.org/ Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nytt hint: Hint1: Har ingenting med ordet / navnet 'Daniel' å gjøre. Hint2: Mer enn 2 ord. Hint3: Er på engelsk Hint4: ... Hint5: ... Alien void...? Var det eneste som virket logisk i listen som kom opp når jeg "jukset" på http://wordsmith.org/ Selv om du jukset, var svaret feil Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg er igang med spillinga! Høre Chat: #hwradio.net på irc.efnet.net Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ferdig med "Trancey Tuesday 010"! Tracklist: 1. Marcus Schossow - Clicky (Original Mix) 2. Jonas Steur - Level Up (Marcus Schossow Remix) 3. Seal - Amazing (Thin White Duke Main) 4. Dubfire - Roadkill (EDX'S Acapulco At Night Remix) 5. Marcus Schossow & Sebastian Brandt - Horny 6. Marcus Schossow & Thomas Sagstad - Crepuscolo (Original Mix) 7. Mark Pledger vs. Matt Hardwick featuring Melinda Gareh - Fallen Tides (Simon Patterson Remix) 8. Orjan Nilsen - Black Mamba (Original Mix) 9. Storm - Time To Burn (original mix) 10. Ryan Blair - Just Relax 11. Randy Boyer & Eric Tadla feat. Dan Sanfilippo - Alive (Heatbeat Mix) 12. Breakfast - The Horizon (Original mix) 13. Ernesto & Bastian - Ein (Extended Version) 14. Solarstone - Rain Stars Eternal (Agnelli & Nelson Remix) 15. Johan Gielen - Physical Overdrive (Kris O'Neil Remix) 16. Tom Colontonio pres. Artexx - Light Collector 17. Markus Schulz Vs Andy Moor - Daydream (12' Mix) 18. W&W - Mustang (Original Mix) 19. N2O - Salida Del Sol (Original Mix) 20. Orjan - Arctic Globe Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg og Danno, står for dagens musikk på hwradio.net, fra 19:00 til 23:00, to timer hver. Blir vel litt kreti pleti, kjenner jeg oss rett Endret 27. mars 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Hiphop-session fra kl. 23 i kveld. Be there! Edit: På 8002, vil være tilstede på #hwradio.net. Endret 28. mars 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 viktig melding, trenger tips til svarbrev til hyperion. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Etter en liten påskeferie er Sunday Sessions tilbake igjen til vanlige spilletider! Du kan forvente deg en direktesending med dansbar, sexy, fresh house og trance fra klokken 21:00 til 23:00 på HWRadio. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Etter en liten påskeferie er Sunday Sessions tilbake igjen til vanlige spilletider! Du kan forvente deg en direktesending med dansbar, sexy, fresh house og trance fra klokken 21:00 til 23:00 på HWRadio. Da blir det chair-raving på sidelinja av meg Lenke til kommentar
MindB Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Sunday Sessions LIVE nå! Trykk her for å lytte! For chat: Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 *Lytter* Deilig Søndagssessions! Lenke til kommentar
MindB Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er bra! Ny listener peak i dag: 21 lyttere! Bra at flere hører på Lenke til kommentar
MindB Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Håper alle likte det de hørte Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Trentemoller - Miss You (Trentemoller Remix - Kalla's Live Intro Edit)02. Scott Wozniak featuring Ambrosia - Now I Know (Wozniak Club Mix) 03. Dimi Phaze - Human Touch (V-Sag Remix) 04. J-Punch & Harland - The Secret (Openair Remix) 05. Quivver - Surin 06. Danny Dove & Steve Smart featuring Amanda Wilson - Need In Me (Whelan & Di Scala Remix) 07. Seal - The Right Life (Josh Harris Dub Mix) 08. Ben Brown - Calm Down (Walsh & Coutre Remix) 09. Oliver Moldan & Harada - Fortune Cookie (Jerome Isma-Ae Remix) 10. Alex Hentze & Dynamic Motion present Sundown - Sal Y Mar (Monogato Remix) 11. DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Inpetto Vocal Mix) 12. Tilt - New Day (David West Remix) 13. Mark Norman featuring Celine - Colour My Eyes (Global Experience Remix) 14. Above & Beyond - Far From In Love (Oliver Smith Late Night Remix) 15. ID 16. Markus Schulz featuring Dauby - Perfect (Agnelli & Nelson Remix) 17. Ferry Corsten - I Love You 18. Estuera - Tales From The South (Jonas Steur's Flow Revision) 19. Above & Beyond - Good For Me (Club Mix) Endret 30. mars 2008 av MindB Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det sugde! Neida, det var bra som vanlig! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 ATTENTION I morgen, Mandag, blir det 4 timers nonstop mixing fra meg i anledning et jubileum i 'The Sound of Hardware' (Yay, 10 episoder! ). 3 av disse 4 timene vil være klasikere plukket ut av meg selv, og i den siste timen kan jeg by på en time med fremtidige favoritter! Hvor?: HWradio.net Når?: 21:00 -> 01:00 Hvorfor?: Fordi det vil bli grisebra! Så få med deg 'The Sound of Hardware' i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå